0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Kadett E - Ze silnic mizí jen pomalu

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 15:34, 1,7 D ISUZU
Nevím jak do Kadetta, ale do Cors se montovaly diesly dva, jeden GM a druhý ISUZU a právě ten japonský neměl oprpti GM prakticky žádné problémy. 300tis.km i více zvládá bez problémů a praskání hlav je mu cizí, alespoň pokud vím. Dával se i ISUZU diesel do Kadetta?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 16:03, RE: 1,7 D ISUZU
Time4Tea napsal:
Nevím jak do Kadetta, ale do Cors se montovaly diesly dva, jeden GM a druhý ISUZU a právě ten japonský neměl oprpti GM prakticky žádné problémy. 300tis.km i více zvládá bez problémů a praskání hlav je mu cizí, alespoň pokud vím. Dával se i ISUZU diesel do Kadetta?
Ano, ale ne 1,7. Právě zmíněný 1,5 TD (pak byl v corse - i bez turba) a vyskytuje se zcela sporadicky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 22:26, GSi 2,0 16v
Jizda ve voze s hmotnosti kolem 1000 kg a vykonem v zakladu 150 koni se rovna velmi zivemu zazitku. Absolutne jsem necekal u tak levneho vozu takovou dynamiku, skloubenou s ekonomickym provozem. Je to skutecne radost z jizdy. Vykon Vas urcite prekvapi.
I ted, v dobe, kdy ridim sve BMW 325i E36, si vzpomenu na GSi a modlim se, abych, zadne na silnici nepotkal. Prohral bych
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 23:16, Kadett
Pred par lety to byli vynikajici auta pro presedlani ze S120. Kdo o nej jeste dnes dobre pecuje, tak je urcite spokojen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.02.2006 10:53, RE: Kadett
Petr napsal:
Pred par lety to byli vynikajici auta pro presedlani ze S120. Kdo o nej jeste dnes dobre pecuje, tak je urcite spokojen.
Kadetta jsem loni dal pryč, ale rád na něho vzpomínám. Šest let celkem v pohodě a bez velkých závad. Několikrát v Chorvatsku, bez problému.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 00:15, RE: GSi 2,0 16v
Jan Holub napsal:
Jizda ve voze s hmotnosti kolem 1000 kg a vykonem v zakladu 150 koni se rovna velmi zivemu zazitku. Absolutne jsem necekal u tak levneho vozu takovou dynamiku, skloubenou s ekonomickym provozem. Je to skutecne radost z jizdy. Vykon Vas urcite prekvapi.
I ted, v dobe, kdy ridim sve BMW 325i E36, si vzpomenu na GSi a modlim se, abych, zadne na silnici nepotkal. Prohral bych
Moje řeč...když stím předjíždíš BMW (tlusté vepřáky) a ty se snaží a zjistí že na to nemají.... to neni auto ale raketa za pár tisíc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 03:04, RE: GSi 2,0 16v
olébujk napsal:
Moje řeč...když stím předjíždíš BMW (tlusté vepřáky) a ty se snaží a zjistí že na to nemají.... to neni auto ale raketa za pár tisíc
Jak to tu tak čtu, tak se zdá, že za ty peníze, co dnes ty GSI 16V stojí je to bezkonkurenční kára co :D Já bych taky takovou rád vlastnil, ale bojím se spotřeby. I když v porovnání s mojí Š130 možná až tak vysoká nebude že.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.02.2006 09:02, RE: GSi 2,0 16v
Viktor Brzobohatý napsal:
Jak to tu tak čtu, tak se zdá, že za ty peníze, co dnes ty GSI 16V stojí je to bezkonkurenční kára co :D Já bych taky takovou rád vlastnil, ale bojím se spotřeby. I když v porovnání s mojí Š130 možná až tak vysoká nebude že.
co se tyce spotreby tak 2.0 16V (tovarni oznaceni c20xe) je na tom hodne dobre. dalkys nim dokazu jet i za 6.5 pri prumerne rychlosti 130 - 140 km/h. na to s nakou 130 nemuze byt ani pomysleni... o vykonu ani nehovorim :)))
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.