0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Insignia - Motorizace?

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.06.2015 18:32, Opel Insignia - Motorizace?
Dobrý den,
zdravím všechny v redakci. Můj dotaz je následující. Rád bych si pořídil Opel Insignia, jelikož uvažuji o autu střední třídy kolem čtvrt milionu s nájezdem kolem 120 000km a tento vůz mi padnul do oka. Potřebuji něco, kam pohodlně usadím čtyři dospělé cestující. Přednost dávám kombi, ale sedan ani hatchback mi také nevadí. Ročně najedu tak 15 000km a za boha se nemůžu rozhodnout, jaký motor zvolit. Dost dlouho jsem uvažoval o dvoulitrovém dieslu o výkonu 96kw nebo 118kw, ale postupně jsem se, vzhledme k ročnímu nájezdu, začal klonit k 1,8 benzinu o výkonu 103kw. Vím, že jsou v nabídce i slabší motorizace, ale výkonu kolem 80kw jsem se, vzhledem k hmotnosti vozu, upřímě bál. Na 1,6 v benzinu o 132kw pro změnu všichni svorně nadávají, ale nějak jsem nedohledal konkrétně proč, ale myslím, že to souviselo s nevyrovnanou spotřebou. Nebo mám snad sáhnout po dvoulitrovém benzinu?. Každopádně, rád bych slyšel jakýsi kompletní rozbor vozu a jeho motorizací, případně na co si u něj dát pozor, jelikož je to něco, co jsem na serveru tipcars nedohledal, případně klidně i alternativy v dané cenové relaci.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Neděle 28.06.2015 23:05, k
insignii uplně neznám ,ale je to poměrně těžké auto takže min 2,0 benzin, nebo v zhledem ktomu že budete jezdit čtyř,i tak by stal za uvahu i diesel.ten má dvě turba a dva hladiče takže pokud se to pokazí tak to bude cosi stat - ale neznamena to že se to pokazí je to poměrně nové auto a stáří má taky vliv na životnost.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pondělí 29.06.2015 11:49, Jedine diesel
Kupte si diesela, idealne tu 118 kW, ma hrubsi chod, ale je celkem bez problemu. Benziny v Insignii vsechny bude nejedou a zerou nebo jedou a zerou, pricemz zivotnost neni zasadne lepsi nez u dieselu. Jedine co za neco relativne stalo bylo dvoulitrove turbo, ktere celkem pekne jede, ale ta spotreba specialne v kombinaci s automatem je jak u sestivalce.
reagovat
Arthuro
počet příspěvků82
datum registrace11.06.2013
Pondělí 29.06.2015 12:15, Nejdříve se projeď !
Insignií jsem měl možnosnost se svézt, sice jen jako spolujezdec, ale ani tak to nebyl zážitek zrovna z nejpříjemnějších. Jak vypadá zvenku velká, tak je uvnitř malá a výhled jako z BVP či tanku díky vysoko umístěním hranám bočních oken pocit jakési stísněnosti ještě umocňoval. Doporučoval bych nejdříve vzít zbylé tři dospělé osoby, naskládat je do jakékoliv Insignie v nejbližším bazaru a teprve potom, bude-li vnitřní prostor vyhovovat, bych řešil motor.

Ciao,
Arthuro
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Pondělí 29.06.2015 13:53, RE: Nejdříve se projeď !
Arthuro napsal:
Insignií jsem měl možnosnost se svézt, sice jen jako spolujezdec, ale ani tak to nebyl zážitek zrovna z nejpříjemnějších. Jak vypadá zvenku velká, tak je uvnitř malá a výhled jako z BVP či tanku díky vysoko umístěním hranám bočních oken pocit jakési stísněnosti ještě umocňoval. Doporučoval bych nejdříve vzít zbylé tři dospělé osoby, naskládat je do jakékoliv Insignie v nejbližším bazaru a teprve potom, bude-li vnitřní prostor vyhovovat, bych řešil motor.Ciao, Arthuro


Tak s tím musím souhlasit. TO auto, na to jak je relativně velké zvenku, je uvnitř docela malé a pro 4 osoby typu chlap, to nebude úplně idální. Chce to zkusit, jestli vám to bude vyhovovat.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 01.07.2015 22:38, RE:
Dobrý den. Pro roční nájezd okolo 15 tis. km doporučuji benzínový motor. Základní šestnáctistovka je na těžké auto nedostatečná, její přeplňovaná verze jede o poznání lépe, ovšem nechá si za to řádně zaplatit. Osmnáctistovka je pro běžného řidiče ideální volbou, je spolehlivá a spotřebuje okolo 8.5 litru Naturalu na 100 km.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.