0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetina za sto tisíc: Hyundai i20 nebo Opel Corsa?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, korejská vozidla
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pondělí 06.03.2017 09:45, Výběr vozu
Ani jedno,ani druhé.Jedno z nejlepších malých vozů je Fabie ,připlatil bych si a hledal HTP 51 kw a výbavu sport.Má super sedačky,takže je ideální i na dlouhé cesty.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 06.03.2017 14:59, Poločas rozpadu HTP je 150tis.km
Každé HTP čeká GO, ta stojí 25000kč a češi můžou děkovat za šikovné zlaté ručičky soukromých malých opravců, protože samotná Škoda nabídne jen polomotor za 50000kč + práce atd..
Inu VW Group přístup - naleť, kup, prodělej a draze oprav se oplatí

Fábie II 1.4 16v je stále předražená a výbava je jak to říct - strohá až nulová
Přitom za 100tis.kč jde sehnat pěkného Focuse II, klidně s motorem 1.4 a ten bude sloužit mnohem lépe, než Fábie II, nehledě, že bude mít ESP a 6xairbag, což ve Fábii II lze vidět jen na Vánoce
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pondělí 06.03.2017 19:33, RE: Poločas rozpadu HTP je 150tis.km
BobanHTP napsal:
Každé HTP čeká GO, ta stojí 25000kč a češi můžou děkovat za šikovné zlaté ručičky soukromých malých opravců, protože samotná Škoda nabídne jen polomotor za 50000kč + práce atd..Inu VW Group přístup - naleť, kup, prodělej a draze oprav se oplatí Fábie II 1.4 16v je stále předražená a výbava je jak to říct - strohá až nulová Přitom za 100tis.kč jde sehnat pěkného Focuse II, klidně s motorem 1.4 a ten bude sloužit mnohem lépe, než Fábie II, nehledě, že bude mít ESP a 6xairbag, což ve Fábii II lze vidět jen na Vánoce


Ale to HTP zase pěkně jede,když jsem zahřátej a pořádně za to vemu,tak si vzpomenu na vojenské letiště v Českých Budějovicích,když tam startovali Mig-25,úžasný mašiny,stáli jste od toho 150 metrů a když to okouřil tak se Vám zdálo,že se houpou panely pod nohama.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Úterý 07.03.2017 09:29, HTP
Měl jsem Fa I HTP 40kw i Fa II HTP 51kw - obě záhadně začly být po těch 100tis.km hlučnější a duněly, to jsem přitom vyměnil výfuky i vlnovec(drahé). Dále se zvětšily vibrace a to dost znatelně.
Kolem 140tis.km už klepaly ventily atd... O auta jsem se staral vzorně, olej co 10tis. km Shell 5w-40 atd.atd..
Nic proti myšlence HTP, ta nebyla špatná, válce jsou ze staré 1.6 MPI , vše nasvědčovalo, že půjde o spolehlivý motor pro běžnou českou rodinu. Bohužel jak píšou specialisté, HTP byl dobrý jen na papíře. Obyčejná atmosféra 1.2 z Clia nebo Corsy nebo 1.1 od PSA snese více a jede jen o něco málo hůře než HTP 51kw.
Co musím varovat, tak je jinak velmi příjemná korejska 1.25 - kamarádovi odešel motor ještě v záruce v Kia Rio 2012, ale záruka nebyla uznána. Začlo to nenápadně trochu větší spotřebou oleje....
Měl najeto něco kolem 100tis.km
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Úterý 07.03.2017 16:40, RE: Poločas rozpadu HTP je 150tis.km
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Každé HTP čeká GO, ta stojí 25000kč a češi můžou děkovat za šikovné zlaté ručičky soukromých malých opravců, protože samotná Škoda nabídne jen polomotor za 50000kč + práce atd..Inu VW Group přístup - naleť, kup, prodělej a draze oprav se oplatí Fábie II 1.4 16v je stále předražená a výbava je jak to říct - strohá až nulová Přitom za 100tis.kč jde sehnat pěkného Focuse II, klidně s motorem 1.4 a ten bude sloužit mnohem lépe, než Fábie II, nehledě, že bude mít ESP a 6xairbag, což ve Fábii II lze vidět jen na Vánoce
Ale to HTP zase pěkně jede,když jsem zahřátej a pořádně za to vemu,tak si vzpomenu na vojenské letiště v Českých Budějovicích,když tam startovali Mig-25,úžasný mašiny,stáli jste od toho 150 metrů a když to okouřil tak se Vám zdálo,že se houpou panely pod nohama.


Srovnávat startující Mig a "dynamicky" startující Fabii HTP (klidně i přehřátou) lze jen ve dvou věcech - obojí děsivě řve a stejně děsivě to žere .
Za 100 tisíc si fábii koupí jen blázen, jak píše Bohdan, Focus II i se základní 1,4 je ve všech ohledech mnohem lepší a především při alespoň základním servisu dlouhodobě drží. To se o HTP i při pečlivém servisu tvrdit nedá.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Úterý 07.03.2017 18:04, RE: Poločas rozpadu HTP je 150tis.km
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Každé HTP čeká GO, ta stojí 25000kč a češi můžou děkovat za šikovné zlaté ručičky soukromých malých opravců, protože samotná Škoda nabídne jen polomotor za 50000kč + práce atd..Inu VW Group přístup - naleť, kup, prodělej a draze oprav se oplatí Fábie II 1.4 16v je stále předražená a výbava je jak to říct - strohá až nulová Přitom za 100tis.kč jde sehnat pěkného Focuse II, klidně s motorem 1.4 a ten bude sloužit mnohem lépe, než Fábie II, nehledě, že bude mít ESP a 6xairbag, což ve Fábii II lze vidět jen na Vánoce
Ale to HTP zase pěkně jede,když jsem zahřátej a pořádně za to vemu,tak si vzpomenu na vojenské letiště v Českých Budějovicích,když tam startovali Mig-25,úžasný mašiny,stáli jste od toho 150 metrů a když to okouřil tak se Vám zdálo,že se houpou panely pod nohama.
Srovnávat startující Mig a "dynamicky" startující Fabii HTP (klidně i přehřátou) lze jen ve dvou věcech - obojí děsivě řve a stejně děsivě to žere .Za 100 tisíc si fábii koupí jen blázen, jak píše Bohdan, Focus II i se základní 1,4 je ve všech ohledech mnohem lepší a především při alespoň základním servisu dlouhodobě drží. To se o HTP i při pečlivém servisu tvrdit nedá.


Díky,otevřeli jste mi oči.HTP jsem sem hodil,protože je to takové vděčné téma.Něco jako o počasí,nebo vyhlídkách na příští úrodu.Sám když jsem kupoval HTP ,tak jsem měl nejspíš smůlu na špatný kus.V současnosti najeto 162 000 km a jezdí bohužel bez problémů a to jsem jí potvůrku nechal přestavět na LPG a motor je ještě více tepelně namáhán.Ale jak píšu otevřeli jste mi oči,příště půjdu do Focuse,ten je prý dobrý na vše i třeba na rýmu.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Úterý 07.03.2017 18:35, RE: Poločas rozpadu HTP je 150tis.km
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Každé HTP čeká GO, ta stojí 25000kč a češi můžou děkovat za šikovné zlaté ručičky soukromých malých opravců, protože samotná Škoda nabídne jen polomotor za 50000kč + práce atd..Inu VW Group přístup - naleť, kup, prodělej a draze oprav se oplatí Fábie II 1.4 16v je stále předražená a výbava je jak to říct - strohá až nulová Přitom za 100tis.kč jde sehnat pěkného Focuse II, klidně s motorem 1.4 a ten bude sloužit mnohem lépe, než Fábie II, nehledě, že bude mít ESP a 6xairbag, což ve Fábii II lze vidět jen na Vánoce
Ale to HTP zase pěkně jede,když jsem zahřátej a pořádně za to vemu,tak si vzpomenu na vojenské letiště v Českých Budějovicích,když tam startovali Mig-25,úžasný mašiny,stáli jste od toho 150 metrů a když to okouřil tak se Vám zdálo,že se houpou panely pod nohama.
Srovnávat startující Mig a "dynamicky" startující Fabii HTP (klidně i přehřátou) lze jen ve dvou věcech - obojí děsivě řve a stejně děsivě to žere .Za 100 tisíc si fábii koupí jen blázen, jak píše Bohdan, Focus II i se základní 1,4 je ve všech ohledech mnohem lepší a především při alespoň základním servisu dlouhodobě drží. To se o HTP i při pečlivém servisu tvrdit nedá.
Díky,otevřeli jste mi oči.HTP jsem sem hodil,protože je to takové vděčné téma.Něco jako o počasí,nebo vyhlídkách na příští úrodu.Sám když jsem kupoval HTP ,tak jsem měl nejspíš smůlu na špatný kus.V současnosti najeto 162 000 km a jezdí bohužel bez problémů a to jsem jí potvůrku nechal přestavět na LPG a motor je ještě více tepelně namáhán.Ale jak píšu otevřeli jste mi oči,příště půjdu do Focuse,ten je prý dobrý na vše i třeba na rýmu.


To víš, někdo chce auto, někomu stačí parodie na auto . Ale vážně, Fabia není špatné ale ani dobré auto, je to obyčejný průměr své třídy. Přitom jako ojetá stojí stejné peníze jako stejně stará auta o třídu větší, s podstatně lepší výbavou, prostorností, jízdním projevem, i bezpečností. Je dobrá na poskakování po městě, tam moc nevadí nulová výbava a i to HTP nějak vydrží, neb než naskáče 100 tisíc a začne se rozpadat, tak to trvá docela dlouho. Na cokoli jiného jsou tu za stejnou zůstatkovou cenu lepší auta.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 08.03.2017 09:21, I-20
Nevím,který ze zmiňovaných vozů je lepší,ale i-20 bych se nebál,pouze bych se vyhnul motoru 1.2 57 kw,údajně se tam uměla zadřít vodítka ventilů a koupil bych raději silnější variantu 63 kw,ale nevím zda se dá koupit za zmiňovaný obnos.Ač zařazen mezi tzv . škodofkáři tak s vozy Hyundai mám dobré zkušenosti,jak s Accentem,tak i I-30.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 08.03.2017 11:21, RE: I-20
Fanda napsal:
Nevím,který ze zmiňovaných vozů je lepší,ale i-20 bych se nebál,pouze bych se vyhnul motoru 1.2 57 kw,údajně se tam uměla zadřít vodítka ventilů a koupil bych raději silnější variantu 63 kw,ale nevím zda se dá koupit za zmiňovaný obnos.Ač zařazen mezi tzv . škodofkáři tak s vozy Hyundai mám dobré zkušenosti,jak s Accentem,tak i I-30.


Také bych se I-20 nebál, jen bych doporučil do výběru zahrnou Renault Clio III. S motorem 1,2 55kw je to velmi spolehlivé a na danou kategorii prostorné auto se slušnými jízdními vlastnostmi. A také běžný provozní servis je za hubičku.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Neděle 07.05.2017 22:34, Komentář
Corsa D s motorem 1.2 59 kw je neskutečné líná, mdlá. Horší dynamiku měla snad jen Fiesta MK6 s prastarou 1.3.

Člověk by řekl, že ten výkon bude na Corsu bohatě stačit, vzhledem ke kategorii vozidla, a ono fakt vůbec né. Bral bych 1.4.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.