0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Astra 1.4 Turbo Sports Tourer

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.11.2011 10:12, Skvělá práce
Po létech vývoje se konečně Opelu podařilo dostihnout Škodu Octavii I a vyrobit celkem velké pětidvéřové dvoumístné auto.
A také dosáhli nízké teoretické spotřeby.
Takže pro dva lidi teoreticky použitelné auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.11.2011 15:55, Zase ty nízkoobjemové motory
Kam se ten svět řítí? Turbo u benzínu, které se podělá do roka a do dne. Pisklavý zvuk vysokootáčkového pidimotoru s obrovskou spotřebou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.11.2011 16:34, RE: Zase ty nízkoobjemové motory
rojack napsal:
Kam se ten svět řítí? Turbo u benzínu, které se podělá do roka a do dne. Pisklavý zvuk vysokootáčkového pidimotoru s obrovskou spotřebou.
Kuš, dělají to co jim soudruzi z Moskvy, ech co to.... z Bruselu nařídí. A ti to s námi myslí dobře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.11.2011 18:15, RE: Zase ty nízkoobjemové motory
Honza42 napsal:
Kuš, dělají to co jim soudruzi z Moskvy, ech co to.... z Bruselu nařídí. A ti to s námi myslí dobře.
No jo, já zapomněl.....
Nedávno jsem se svezl ve Phaetonu (já vím, to auto je úlet, hlavně cenový), motor 4,2 benzin bez přeplňování. Úžas. Vír v nádrži, vytrhaný asfalt. Objem prostě ničím nenahradíš.......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.11.2011 20:28, RE: Zase ty nízkoobjemové motory
rojack napsal:
Kam se ten svět řítí? Turbo u benzínu, které se podělá do roka a do dne. Pisklavý zvuk vysokootáčkového pidimotoru s obrovskou spotřebou.
Mel jsem z pujcovny auto jako nahradni po dobu servisu a byla to Octavia II. 1.2 TSI a nejelo to vubec zle. nejdrive jsem si z auta utahoval a po 3 dnech jezdeni jsem byl velmi mile prekvapen. motor mel hezky zvuk, velice hezky to jelo a spotreba bez problemu se dala pri klidne jizde udrzet okolo 6 - 6.5 litru. Je pravda, ze spolehlivost jsem neresil, ale motor to vubec nebyl zly...a v mnohem mensi fabii si ho dokazu predstavit jako velmi zivy maly a usporny motor....Astra 1.7 CDTI 74kw za kterou jsem mel Octavii zapujcenou me prisla, ze ma podobnou dynamiku a i spotreba byla velmi vyrovnana.....a reknu vam, za sve penize bych si radeji koupil Octavii 1.2 TSI nez Astru CDTI 1.7
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2011 07:13, RE: Zase ty nízkoobjemové motory
mufik.martin napsal:
Mel jsem z pujcovny auto jako nahradni po dobu servisu a byla to Octavia II. 1.2 TSI a nejelo to vubec zle. nejdrive jsem si z auta utahoval a po 3 dnech jezdeni jsem byl velmi mile prekvapen. motor mel hezky zvuk, velice hezky to jelo a spotreba bez problemu se dala pri klidne jizde udrzet okolo 6 - 6.5 litru. Je pravda, ze spolehlivost jsem neresil, ale motor to vubec nebyl zly...a v mnohem mensi fabii si ho dokazu predstavit jako velmi zivy maly a usporny motor....Astra 1.7 CDTI 74kw za ktero...
Naštěstí máme každý možnost volby a tak si můžeme koupit co nám vyhovuje - já bych si z vámi uvedené dvojice nekoupil ani jednu. Motor 1,2 TSi jsem si nedávno také "projel" (1600 km), jen ve VW Golf a skutečně nejede špatně. Bohužel spotřeba v mém případě (značná část km po dálnici) nebyla nic moc (pod 8 ani ránu) a osobně mám k tomuto motoru nedůvěru co se spolehlivosti týče (nedůvěru mám ostatně ke všem TSi). Jestliže jsem totiž ochoten tolerovat pod kapotou extrémně složitou a tedy potenciálně nespolehlivou a servisně drahou techniku, koupím si raději moderní turbodiesel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2011 18:34, RE: Zase ty nízkoobjemové motory
Pavlik napsal:
Naštěstí máme každý možnost volby a tak si můžeme koupit co nám vyhovuje - já bych si z vámi uvedené dvojice nekoupil ani jednu. Motor 1,2 TSi jsem si nedávno také "projel" (1600 km), jen ve VW Golf a skutečně nejede špatně. Bohužel spotřeba v mém případě (značná část km po dálnici) nebyla nic moc (pod 8 ani ránu) a osobně mám k tomuto motoru nedůvěru co se spolehlivosti týče (nedůvěru mám ostatně ke všem TSi). Jestliže jsem totiž ochoten tolerovat pod kapotou extrémně složitou a tedy potenciál...
150kmh na dalnici?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.11.2011 21:08, RE: Zase ty nízkoobjemové motory
nicco napsal:
150kmh na dalnici?
Bylo to pomaleji, 120-140 km/h dle tacho, tři cestující a cca 50 kg zavazadel. Po překročení 140cítky byla spotřeba na rovině trvale 10+ , jako psychologická brzda dobré, ale pro peněženku nic moc. Na dálnici je prostě diesel lepší volbou.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.