0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový Ford Focus RS koupíte pod milion

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.09.2015 12:58, Pohon 4x4 - nedostatek?
V tuším Autotipu byl srovnávací test M135i, Golf R a nový Civic, který vypráskal obě dvě zbývající koncepce...
Kolega teď pořídil R8 V10 a pochvaloval si, jak se auto změnilo, když z něho kuchnul přední diferáky
a udělal tak zadokolku:)
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 23.09.2015 15:14, RE: Pohon 4x4 - nedostatek?
Reno napsal:
V tuším Autotipu byl srovnávací test M135i, Golf R a nový Civic, který vypráskal obě dvě zbývající koncepce...Kolega teď pořídil R8 V10 a pochvaloval si, jak se auto změnilo, když z něho kuchnul přední diferákya udělal tak zadokolku:)


Docela by mě zajímalo co na vykuchání toho předku říká elektronika. Musel to být dost náročný zásah, i finančně. U R8 je právě to qauttro velká výhoda, umožnuje mu celoroční provoz jako jeden z mála supersportů.

Jinak ford technicky určitě paráda, vzhledem k problematické STI a ukonční prodeje Eva jasná volba v této třídě, ale proboha proč je to auto tak hnusný? Vždyt to vypadá jak exponát z tuzing srazu....
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.09.2015 16:23, RE: Pohon 4x4 - nedostatek?
PetrT napsal:
Reno napsal:
V tuším Autotipu byl srovnávací test M135i, Golf R a nový Civic, který vypráskal obě dvě zbývající koncepce...Kolega teď pořídil R8 V10 a pochvaloval si, jak se auto změnilo, když z něho kuchnul přední diferákya udělal tak zadokolku:)
Docela by mě zajímalo co na vykuchání toho předku říká elektronika. Musel to být dost náročný zásah, i finančně. U R8 je právě to qauttro velká výhoda, umožnuje mu celoroční provoz jako jeden z mála supersportů. Jinak ford technicky určitě paráda, vzhledem k problematické STI a ukonční prodeje Eva jasná volba v této třídě, ale proboha proč je to auto tak hnusný? Vždyt to vypadá jak exponát z tuzing srazu....


mrkni na fóra o R8, na youtube je plno videí, zjevně to není žádná velká operace, navíc, kdykoliv se to dá vrátit do původního stavu a mít z toho zase čtyřkolku...

osobně jsem uvažoval nad: koupit S5ku za 4 kila, ideálně s manuálem, koupit do ní motor z RS5, na e-bayi už od 4000 EUR, vykuchat předek, to by byl dream car:)
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 23.09.2015 19:41, RE: Pohon 4x4 - nedostatek?
Reno napsal:
PetrT napsal:
Reno napsal:
V tuším Autotipu byl srovnávací test M135i, Golf R a nový Civic, který vypráskal obě dvě zbývající koncepce...Kolega teď pořídil R8 V10 a pochvaloval si, jak se auto změnilo, když z něho kuchnul přední diferákya udělal tak zadokolku:)
Docela by mě zajímalo co na vykuchání toho předku říká elektronika. Musel to být dost náročný zásah, i finančně. U R8 je právě to qauttro velká výhoda, umožnuje mu celoroční provoz jako jeden z mála supersportů. Jinak ford technicky určitě paráda, vzhledem k problematické STI a ukonční prodeje Eva jasná volba v této třídě, ale proboha proč je to auto tak hnusný? Vždyt to vypadá jak exponát z tuzing srazu....
mrkni na fóra o R8, na youtube je plno videí, zjevně to není žádná velká operace, navíc, kdykoliv se to dá vrátit do původního stavu a mít z toho zase čtyřkolku...osobně jsem uvažoval nad: koupit S5ku za 4 kila, ideálně s manuálem, koupit do ní motor z RS5, na e-bayi už od 4000 EUR, vykuchat předek, to by byl dream car:)


Silně pochybuji že mezi S5 a RS5 je rozdíl jen v motoru a že by u toho bylo tak jednoduché demontovat přední náhon. R8 má motor a převodovku vzadu, S5 vpředu. Nejsem odborník, ale pouze vyndat poloosy asi stačit nebude.
Navíc mi nějak uniká smysl dělat z velmi dobrého auta auto horší. Hlavně u té R8.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.09.2015 20:07, RE: Pohon 4x4 - nedostatek?
PetrT napsal:
Reno napsal:
PetrT napsal:
Reno napsal:
V tuším Autotipu byl srovnávací test M135i, Golf R a nový Civic, který vypráskal obě dvě zbývající koncepce...Kolega teď pořídil R8 V10 a pochvaloval si, jak se auto změnilo, když z něho kuchnul přední diferákya udělal tak zadokolku:)
Docela by mě zajímalo co na vykuchání toho předku říká elektronika. Musel to být dost náročný zásah, i finančně. U R8 je právě to qauttro velká výhoda, umožnuje mu celoroční provoz jako jeden z mála supersportů. Jinak ford technicky určitě paráda, vzhledem k problematické STI a ukonční prodeje Eva jasná volba v této třídě, ale proboha proč je to auto tak hnusný? Vždyt to vypadá jak exponát z tuzing srazu....
mrkni na fóra o R8, na youtube je plno videí, zjevně to není žádná velká operace, navíc, kdykoliv se to dá vrátit do původního stavu a mít z toho zase čtyřkolku...osobně jsem uvažoval nad: koupit S5ku za 4 kila, ideálně s manuálem, koupit do ní motor z RS5, na e-bayi už od 4000 EUR, vykuchat předek, to by byl dream car:)
Silně pochybuji že mezi S5 a RS5 je rozdíl jen v motoru a že by u toho bylo tak jednoduché demontovat přední náhon. R8 má motor a převodovku vzadu, S5 vpředu. Nejsem odborník, ale pouze vyndat poloosy asi stačit nebude. Navíc mi nějak uniká smysl dělat z velmi dobrého auta auto horší. Hlavně u té R8.


Zjevně ti uniklo, že Gallardo, které je s R8 příbuzné, se prodávalo ve verzi RWD i 4x4. Ta s pohonem zadních kol je evidentně horší, že?
Mrkni se na youtube, je tam spousta různých RWD aut od Audi, které byly předtím quattro... Zrovna tak, když se posere haldex, je najednou ze čtyřkolky předokolka.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 23.09.2015 20:18, RE: Pohon 4x4 - nedostatek?
Reno napsal:
PetrT napsal:
Reno napsal:
PetrT napsal:
Reno napsal:
V tuším Autotipu byl srovnávací test M135i, Golf R a nový Civic, který vypráskal obě dvě zbývající koncepce...Kolega teď pořídil R8 V10 a pochvaloval si, jak se auto změnilo, když z něho kuchnul přední diferákya udělal tak zadokolku:)
Docela by mě zajímalo co na vykuchání toho předku říká elektronika. Musel to být dost náročný zásah, i finančně. U R8 je právě to qauttro velká výhoda, umožnuje mu celoroční provoz jako jeden z mála supersportů. Jinak ford technicky určitě paráda, vzhledem k problematické STI a ukonční prodeje Eva jasná volba v této třídě, ale proboha proč je to auto tak hnusný? Vždyt to vypadá jak exponát z tuzing srazu....
mrkni na fóra o R8, na youtube je plno videí, zjevně to není žádná velká operace, navíc, kdykoliv se to dá vrátit do původního stavu a mít z toho zase čtyřkolku...osobně jsem uvažoval nad: koupit S5ku za 4 kila, ideálně s manuálem, koupit do ní motor z RS5, na e-bayi už od 4000 EUR, vykuchat předek, to by byl dream car:)
Silně pochybuji že mezi S5 a RS5 je rozdíl jen v motoru a že by u toho bylo tak jednoduché demontovat přední náhon. R8 má motor a převodovku vzadu, S5 vpředu. Nejsem odborník, ale pouze vyndat poloosy asi stačit nebude. Navíc mi nějak uniká smysl dělat z velmi dobrého auta auto horší. Hlavně u té R8.
Zjevně ti uniklo, že Gallardo, které je s R8 příbuzné, se prodávalo ve verzi RWD i 4x4. Ta s pohonem zadních kol je evidentně horší, že? Mrkni se na youtube, je tam spousta různých RWD aut od Audi, které byly předtím quattro... Zrovna tak, když se posere haldex, je najednou ze čtyřkolky předokolka.


Vážně si myslíš že u toho Lamba jen vymontovali přední diferák? Bez dalších úprav? Navíc to byla jedna nebo dvě limitované serie.
A ano, můj názor je že R8 RWD bude horší než R8 AWD.
Heldex je dost hloupej příklad, ke quattru u S5 má daleko.
Ale nechci se hádat, at si každý dělá co chce a co má rád
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.09.2015 21:01, Jhghj hhju jhhjhz
Ok já mu řeknu že je vůl, ale myslím, že názor nezmění:)
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 23.09.2015 22:14, RE: Jhghj hhju jhhjhz
Reno napsal:
Ok já mu řeknu že je vůl, ale myslím, že názor nezmění:)


Nic takového jsem nenapsal, jen že to moc nechápu. To neznamená že je někdo vůl.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 24.09.2015 07:50, ...
čtyřkolka má vždycky tupé řízení. On sám to říkal, že rozdíl po odstranění pohonu předku byl jako soulož "s" a "bez" přičemž bez bylo to druhé. Kdo někdy řídil zadokolku a čtyřkolku ví, jaké jsou rozdíly. Zadokolka ochotněji zatáčí, lehčeji se utrhne, poskytne víc zábavy a míň trakce na mokru. Čtyřkolka = pocit "bezpečí", ale nulová zábava.
Taky říkal, že kdo si jednou R8 přehodil na zadek už se nikdy ke quattru nevrátil...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.