0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Qashqai+2 - prodloužená verze

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.02.2009 10:53, Motor: až na ten hluk ...????
Tak to se mi nějak nezdá ,chápu ,že co člověk to jiný názor ,ale mám tento motor v X-trailu 127kW a s klidným svědomím mohu napsat,že patří k tomu lepšímu.Možná že je v X-trailu lépe odhlučněn ,ale měl jsem možnost stát vedle OCT II 2.0 TDi a rozhodně je dCi v tichosti a vybracích o kousek lepší.Samozřejmě,že je to diesel, se venku pozná to je jasný.Jinak článek O.K
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.02.2009 12:56, RE: Motor: až na ten hluk ...????
krecekjosef napsal:
Tak to se mi nějak nezdá ,chápu ,že co člověk to jiný názor ,ale mám tento motor v X-trailu 127kW a s klidným svědomím mohu napsat,že patří k tomu lepšímu.Možná že je v X-trailu lépe odhlučněn ,ale měl jsem možnost stát vedle OCT II 2.0 TDi a rozhodně je dCi v tichosti a vybracích o kousek lepší.Samozřejmě,že je to diesel, se venku pozná to je jasný.Jinak článek O.K
V X-Trailu mi přišlo odhlučnění o malinko lepší, přesto startovat promrzlý diesel dCi nebylo pro mě příliš příjemné (dlouho se zahříval a vydávaný zvuk je sice o něco lepší než u TDI PD, přesto kultivovanosti nejlepších dieselů nedosahuje).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.02.2009 00:24, RE: Motor: až na ten hluk ...????
krecekjosef napsal:
Tak to se mi nějak nezdá ,chápu ,že co člověk to jiný názor ,ale mám tento motor v X-trailu 127kW a s klidným svědomím mohu napsat,že patří k tomu lepšímu.Možná že je v X-trailu lépe odhlučněn ,ale měl jsem možnost stát vedle OCT II 2.0 TDi a rozhodně je dCi v tichosti a vybracích o kousek lepší.Samozřejmě,že je to diesel, se venku pozná to je jasný.Jinak článek O.K
Stejné auto se teď testovalo v nejmenovném magazínu, specialuzujícím se na vozy 4x4. O hlučnosti motoru tam pan Kaloč (velmi šikovný autor)nepíše. Naopak motor vyšel po všech stránkách dobře. Ono taky dost záleží, zda si člověk přesedne z Iveca Massif nebo z Cadillacu Escalade. Subjektivní vnímání je pak ošidná věc. Abychom tomu předešli , tak lepší testy maji decibeloměr a uvádí se vnitřní hlučnost v různých rychlostech. Slovní komentář pak může doplnit barvu zvuku, nebo zda mají výraznější podíl pneumatiky, aerodynamika či motor atd. (když už rýpu tak vyvážení PN:ZN, převody, graf průběhu výkonu atd by taky nepoškodili). Třeba se teď dívám, že oproti Kie Sportage 2.0 CRDi má ten Qashqai nižší hlučnost při všech rychlostech a to zhruba o 2 dB
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.