0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Almera 1.4 - jak jezdí po 262 tis. km?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.03.2009 19:06, dejavu
Připomíná mi to výčet závad u mého Nissanu Maxima, r.97, po 200tkm a 10ti letech: výfuk původní, pouze svár poslední příruby ureznul, zavařeno, kontakty hlavních světlometů, vyčištěno, propájeno, velmi mírně prosakující servo-cca 2dcl ročně-předchozí majitel tam nalil špatný olej-ignorováno, přední ložiska, 1x spojka, 1x přední kotouče+desky, 1x zadní desky, manžety na poloosách-vše vyměněno. Olej+filtr po 15ti tkm, plná syntetika(Castrol RS). S neorigo alarmem se to nesneslo, demontován. Velmi mírná koroze, pouze na opravovaných či poškozených místech. Původní kompletní čepy, ramena, tlumiče... vše dle STK ok. Již dva roky trpí v Lýbii, a mě se po něm stýská. Dnes se již taková auta nedělají.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.03.2009 01:34, spotreba
no... mne teda tato spotreba nijak usporna neprijde, vzhledem k objemu motoru a ke klidnejsi povaze jizdy recenzenta.
popisovane zavady ..... jsou jen takove periferie. sem tam neprijemne, ale nikoliv fatalni. nerekl bych, ze jsou typicke pro almeru.
srovnani s felicii ... asi moc na miste neni, vzhledem k tomu, ze almera je o tridu vyse. nesouhlasim ale s pisatelem v komfortnosti. almera je ladena dost na radost z jizdy .... a to na ukor pohodli. otresy do interieru jsou znacne.

skoda, cekal jsem, ze se dozvim neco noveho o almere pri vyssim najezdu kilometru, ale informativni hodnota clanku me spise zklamala. autorovi doporucuju zacit setrit na vymenu tretihod dilu vyfuku, ktery ho za chvili potka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.03.2009 09:56, RE: spotreba
Key1 napsal:
no... mne teda tato spotreba nijak usporna neprijde, vzhledem k objemu motoru a ke klidnejsi povaze jizdy recenzenta.
popisovane zavady ..... jsou jen takove periferie. sem tam neprijemne, ale nikoliv fatalni. nerekl bych, ze jsou typicke pro almeru.
srovnani s felicii ... asi moc na miste neni, vzhledem k tomu, ze almera je o tridu vyse. nesouhlasim ale s pisatelem v komfortnosti. almera je ladena dost na radost z jizdy .... a to na ukor pohodli. otresy do interieru jsou znacne.

skoda, ceka...
no..........tak nevim nevim...trošku je tam pár věcí úsměvných.... průměrná spotřeba 6,8 a je nižší než 1,9 TDi 4x4 ? pane nevím, kolik jste s TDi 4x4 najezdil, ale v tomhle případě se slušně řečeno pletete...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.03.2009 13:39, zajeti
nerozumim jak nekdo muze 230 000km zajizdet auto .) pokud byl predchozi majitel jediny majitel a jezsil "svizne" coz v ceskych podminkach znamena "jakoprase" tak bude motor spis zabity nez zajety po 230 000km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.03.2009 20:53, RE: zajeti
metaux napsal:
nerozumim jak nekdo muze 230 000km zajizdet auto .) pokud byl predchozi majitel jediny majitel a jezsil "svizne" coz v ceskych podminkach znamena "jakoprase" tak bude motor spis zabity nez zajety po 230 000km
Rozumím tomu tak, že předchozí majitel ho zajížděl od začátku a on ho koupil ve 230 000km! Jinak pokud si myslíte, že japonský moptor bude po 230k odepsaný, tak je vidět, že jste moc japončíků neměl)) To, že někdo jezdí svižně chápu tak, že jezdí v celém pásmu otáček, což je většinou dobře, zejména u točivých japončíků. A na závěr: Spousta lidí si myslí, že japonská auta jsou dobrá jen tak do 200k km a pak se všechno rozsype, ale to je superblbost. Kámoš byl nedávno na stk s Mitsubishi 1,6 a po 200 000km měl motor na emisích tovární hodnoty! Je to tady pořád dokola, pořád jsou tady zastánci koncernu, frantíků a japonců, už dopředu se dá předvídat, kdo na co bude reagovat) Nevím za kolik jezdí Octavie 4x4, 6,5???, ale chtěl bych vidět výčet závad na té oktávce po najetí těchto km! Oktávek jsme v práci pár měli a zaplať pánbúh jsou pryč!
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.