0
zpět
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Carisma - za málo pěněz hodně muziky

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 14:49, tak tahle recenze je nejvic, lol
...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 15:51, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
...
dobry clanok, dobre informacie, dobra cena za auticko. Nech sluzi!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 17:56, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
dobry clanok, dobre informacie, dobra cena za auticko. Nech sluzi!
Článek byl trochu strohý, ale co bylo psáno, všechno podepisuji. Osobně jsem valstnil taky Carismu, jen s tím rozdílem, že 1,8GDi a musím říct, že od té doby jsem nejel s lepším benzínovým motorem v této kategorii a bez turbíny. (nejel jsem se současným FSI) Motor jde nádherně do otáček, má hezký zvuk a spotřeba byla kolem 6,5l v průměru. Na 92 Kw suprová spotřeba, je pravda, že mi to skoro nikdo nevěřit (ti, co rento motor neznají), ale když sledujete spotřebu, tak je vám celkem šumák, jestli vám někdo věří, nebo ne Auto je skutečně hodně muziky za málo peněz. Vzhled nenadchne, ale kdo si sežene zachovalý kousek, tak se bude hodně divit, co tohle auto dokáže a při jakých nákladech a pořizovací ceně! Jako nevýhodu Carismy bych uvedl jen ne příliž jistý podvozek, ale možná jsem už taky neměl všechno ve 100% stavu, takže se mohu mýlit. Jde o spíše rodinné auto, než sporťák, takže v poho. Ještě bych vyzdvihnul sedačky-naprosto super, zatím jsem taky ještě lepší nemněl. Tak ať slouží!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 18:44, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
Šakal napsal:
Článek byl trochu strohý, ale co bylo psáno, všechno podepisuji. Osobně jsem valstnil taky Carismu, jen s tím rozdílem, že 1,8GDi a musím říct, že od té doby jsem nejel s lepším benzínovým motorem v této kategorii a bez turbíny. (nejel jsem se současným FSI) Motor jde nádherně do otáček, má hezký zvuk a spotřeba byla kolem 6,5l v průměru. Na 92 Kw suprová spotřeba, je pravda, že mi to skoro nikdo nevěřit (ti, co rento motor neznají), ale když sledujete spotřebu, tak je vám celkem šumák, jestli ...
GDI motory od mitsubishi sú zaujímavé..naozaj je možné dosahovať s benzínom o takom výkone spotrebu 6,5? Pretože ak je to pravda tak to musí byť úžasný motor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 19:45, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
GDI motory od mitsubishi sú zaujímavé..naozaj je možné dosahovať s benzínom o takom výkone spotrebu 6,5? Pretože ak je to pravda tak to musí byť úžasný motor
No já jsem ji mněl a Chorvatsko jsem s ní jel za 5,7l/100km a to jsem jel normálně-dálnice kolem 130, okresky 90-100. Na tento motor nedám dopustit, je opředený spoustou pomluv, jak je v našich podmínkách nefunkční (jelikož máme vysoký obsah síry v benzínu), ale já jsem nepozoroval žádné problémy. Osobně znám asi 3 vozy s tímto motorem a všechny jezdí bez problémů. Základem je kvalitní benzín a olej. Tankoval jsem výhradně u Shellu a OMV a motor chodil velice dobře. Nevzal si kapičku oleje a výkon byl fakt výborný. Potom si to auto koupil kamarád a jezdí do dnes bez problémů. Já mám dnes Toyotu Avensis D4D a když uvážím, že jezdí kolem 6l nafty, tak ta Carisma by dneska jezdila skoro za stejné peníze. Fakt podařený motor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 20:22, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
Šakal napsal:
No já jsem ji mněl a Chorvatsko jsem s ní jel za 5,7l/100km a to jsem jel normálně-dálnice kolem 130, okresky 90-100. Na tento motor nedám dopustit, je opředený spoustou pomluv, jak je v našich podmínkách nefunkční (jelikož máme vysoký obsah síry v benzínu), ale já jsem nepozoroval žádné problémy. Osobně znám asi 3 vozy s tímto motorem a všechny jezdí bez problémů. Základem je kvalitní benzín a olej. Tankoval jsem výhradně u Shellu a OMV a motor chodil velice dobře. Nevzal si kapičku oleje a vý...
som síce skôr za diesle ale tento GDI by som si nechal páčiť
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 20:25, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
GDI motory od mitsubishi sú zaujímavé..naozaj je možné dosahovať s benzínom o takom výkone spotrebu 6,5? Pretože ak je to pravda tak to musí byť úžasný motor
Otec jel jednou s Carismou 1.8 GDI na chalupu na spotrebu za 4,2l. Ale to uz je trochu extrem a ne pohodova jizda. Ale je to opravdu usporny auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.01.2008 20:47, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
som síce skôr za diesle ale tento GDI by som si nechal páčiť
Já jsem taky dnes už na ten diesel, kdo jednou okusí krouťák kolem 300NM, ten už nechce benzínové motory, ale GDIčko jede fakt super. Škoda, že už ho sem Mitsubishi nedováží. Nevím, jak je na tom FSI, ale pokud má podobné vlastnosti, tak bych ho asi zkusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.01.2008 14:09, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
...
jdi do prdele
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 28.01.2008 03:50, autor
Díky za reply, autíčko jezdí jedna báseň :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 07:23, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
Otec jel jednou s Carismou 1.8 GDI na chalupu na spotrebu za 4,2l. Ale to uz je trochu extrem a ne pohodova jizda. Ale je to opravdu usporny auto.
Mám taky 1.8GDi, ale abych jel pod 5l/100, tak to si dovedu představit jen na odtahovce, běžně spotřeba mezi 6.5-8l na 100 podle způsobu jízdy. Kupoval jsem jí se 140tis. km, dnes mám natočeno 223tisíc prakticky bez závad. Potvrzuji, že silnější 1.8ku jsem řídil snad jen s turbem. Jsem zvědavý na ten nový Lancer s 1.8Mivec 105kW, jestli dokáže Carismu pokořit (ve výkonu, ve spotřebě určitě ne), zapsal jsem se na zkušební jízdu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 14:59, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
Otec jel jednou s Carismou 1.8 GDI na chalupu na spotrebu za 4,2l. Ale to uz je trochu extrem a ne pohodova jizda. Ale je to opravdu usporny auto.
Můžu potvrdit Vezl jsem náklad skla a porcelánu z Jihlavy do Brna a na staré silnici jsem se dostal na spotřebu 4.7 litrů i s průjezdem Brnem. Od značky po značku města to bylo 4.1
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.03.2008 15:03, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
Mám taky 1.8GDi, ale abych jel pod 5l/100, tak to si dovedu představit jen na odtahovce, běžně spotřeba mezi 6.5-8l na 100 podle způsobu jízdy. Kupoval jsem jí se 140tis. km, dnes mám natočeno 223tisíc prakticky bez závad. Potvrzuji, že silnější 1.8ku jsem řídil snad jen s turbem. Jsem zvědavý na ten nový Lancer s 1.8Mivec 105kW, jestli dokáže Carismu pokořit (ve výkonu, ve spotřebě určitě ne), zapsal jsem se na zkušební jízdu.
Chce to jezdit se zapnutou okamžitou spotřebou a po nějké době se noha vycvičí. Při klidné jízdě a ne pomalé se fakt dá jezdit za maximálně 5.5 litrů. Hlavně brzdit motorem a před křižovatkou podřadit a dojet se zařazenou rychlostí. Úsporná jízda je hlavně o předvídavosti.
Díval jsem se na zimní spotřebu, v říjnu jsem nuloval průměrnou spotřebu a jsem na 7.5 litrech. Jezdím hodně po Brně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.03.2008 13:30, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
jdi do prdele
věřím-mám coloru,180 tis,většinou samé couračky,5_1O km,nejméně 5x start a spotřeba 6,2-6,6 střádáme se tři řidiči,bere trochu olej-asi 1,5 na 10 tis.,nyní budu opravovat drobné kapičky rezu na zadních blatnících
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.03.2008 20:26, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
Chce to jezdit se zapnutou okamžitou spotřebou a po nějké době se noha vycvičí. Při klidné jízdě a ne pomalé se fakt dá jezdit za maximálně 5.5 litrů. Hlavně brzdit motorem a před křižovatkou podřadit a dojet se zařazenou rychlostí. Úsporná jízda je hlavně o předvídavosti.
Díval jsem se na zimní spotřebu, v říjnu jsem nuloval průměrnou spotřebu a jsem na 7.5 litrech. Jezdím hodně po Brně.
Mám 1.8 GDI. 4 roky .r.v 2000. Najel jsem 120 tisic a jsem na spotřebě
6.7 litru. Akorát mě vadí že se po najetí 180 tisíc ozvaly nadzdvihaky. Jinak je to velmi kvalitní a bezproblemovy auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.05.2008 11:09, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
anonym napsal:
...
Máte někdo zkušenosti s verzí 1.8 GDi s automatickou převodovkou? Jaká je spotřeba s uvážením, že automat má pouze 4 rychlosti?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.09.2008 17:14, RE: tak tahle recenze je nejvic, lol
Šakal napsal:
Článek byl trochu strohý, ale co bylo psáno, všechno podepisuji. Osobně jsem valstnil taky Carismu, jen s tím rozdílem, že 1,8GDi a musím říct, že od té doby jsem nejel s lepším benzínovým motorem v této kategorii a bez turbíny. (nejel jsem se současným FSI) Motor jde nádherně do otáček, má hezký zvuk a spotřeba byla kolem 6,5l v průměru. Na 92 Kw suprová spotřeba, je pravda, že mi to skoro nikdo nevěřit (ti, co rento motor neznají), ale když sledujete spotřebu, tak je vám celkem šumák, jestli ...
Dost carismu mám. Koupil jsem ji jako novou, je to nejvybavenější model 1,8 GLSi. Jsem spokojený. V Německu jezdím trvalou rychlostí 180km/hod a více (většinou tedy vlevo ) a to se spotřebou do 8l/100km. Tenhle motor táhne od 1200ot skoro jako diesel (!!!) a není příliš náchylný na spotřebu. Běžně při akceleraci šllapu až na podklahu. Na jaře se ho chystám prodat, protože už s jím nezdím od roku 1997 a chci nové auto - mám najeto doložitelných 150tis. km, servis vždy ve spolehlivém značkové serivu. Pokud byste ho někdo chtěl (prodám jenom fandovi - je to mazlíček), na jaře ho prodám kikina@leonet.cz
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.