zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
mzednicek
počet příspěvků2
datum registrace18.03.2018
Úterý 04.09.2018 22:48, Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s korozí u Mercedesu V klasse, ročník 2016. Internet je totiž plný stížností a problémů u starších typů Vito, Viano apod.
Může mít relativně nové auto prestižní značky problémy se špatnou antikorozní ochranou, navíc po průserech těch starších modelů?
Vybírám totiž mezi V a T6 Multivanem s nájezdem do 30.000 km , Mercedes se mně líbí mnohem víc, je vybavenější (třeba dveře na obou stranách, u T6 to má až highline) , osobní zkušenosti a jízda v Vianem 2014 a V 2016 také pohodová a komfortní , navíc je i levnější.
Takže otazníky mám jen u té koroze a pak ještě ten zadní náhon, ale dalo by se řešit 4kolkou nebo ty automatické sněhové
řetězy kdyby se už konečně dostaly na trh

U Multivanu je otazníků méně, tam akorát už dost drahé ceny vozů s 2 dveřma a hlavně, nebrat biturbo. Nepotřebuju max.výkon a zkušenosti s těmito motory jsou (i v servisech) docela katastrofální .
reagovat
KoobaS
počet příspěvků532
datum registrace23.04.2014
Středa 05.09.2018 07:56, RE: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
citace:
reakce na: mzednicek, 04.09.2018 22:48 (Chtěl bych se zeptat na zkušen ...)


Ani o jednom z těch aut nic moc nevím. Ale když koukám na ceny zmíněných ojetin, nebylo by lepší mrknout např. po nové Toyotě ProAce?
reagovat
Valnoha
počet příspěvků303
datum registrace03.01.2011
Středa 05.09.2018 08:56, RE: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
citace:
reakce na: mzednicek, 04.09.2018 22:48 (Chtěl bych se zeptat na zkušen ...)

jestli bude antikorozni ochrana OK se jiste projevi za delší dobu nez za 2 roky. V by dávalo smysl ve 4maticu s 3,0d, to byl argument PRO bohužel V6 již nenabízí. Jinak bych se ale přiklonil k Multivanu. Zkuste si jen u V vyndat a nandat sedačky... Co se motorů týče, tak srát se budou oba stejně Turba močoviny atd...
reagovat
KoobaS
počet příspěvků532
datum registrace23.04.2014
Středa 05.09.2018 09:13, RE: RE: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
citace:
reakce na: Valnoha, 05.09.2018 08:56 (jestli bude antikorozni ochran ...)


Zrovna minulý týden mi kolega vykládal, že vyjmutí střední řady sedaček a posunutí poslední trojky na její místo není v Multivanu zrovna snadná práce.
Jsme v práci zvyklí chytnout za poutko, překlopit lavici a vytáhnout ji z auta...
reagovat
mzednicek
počet příspěvků2
datum registrace18.03.2018
Středa 05.09.2018 09:14, RE: RE: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
citace:
reakce na: Valnoha, 05.09.2018 08:56 (jestli bude antikorozni ochran ...)


tomu nejvýkonnějšímu motoru u Mercedesu bych se také asi raději vyhnul, stačilo by i V220 nebo u Multivanu ten 150k motor.
reagovat
Martaslover
počet příspěvků27
datum registrace10.05.2007
Pátek 07.09.2018 09:44, třída V
Třída V je uvnitř trochu menší než VW, ale rozhodně vypadá lépe a nemáte pocit, že by to byla dodávka, odhlučnění, příplatková výbava apod. Servis je variabilní, jiank 40 tkm a nebo dva roky, pokud vím, více servisů říká, že to je ok. Hodnotit reznutí je ještě brzy, auta jsou pořád nová, o ničem jsem neslyšel. Slyšel jsem ale u V a sím se i přesvědčil, že tovární geometrie je nastavena tak, že se výrazně sjíždí boky pneumatik, protože auto je těžké a má velký rejd. Na gumách je to vidět už po 10 tis a je jedno jaké gumy to jsou.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků917
datum registrace08.09.2009
Neděle 09.09.2018 15:20, RE: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
citace:
reakce na: mzednicek, 04.09.2018 22:48 (Chtěl bych se zeptat na zkušen ...)


Já zareauji na Multivan, protože továrník se rpaštil přes kapsu a tenhle zázrak koupil na servisní účely. Jedním slovem - tragedie. Provedení hodně Lada Niva z r. 1980, odhlučnění takové, že po jízdě 35km po dálnici rychlostí asi 140km/h dle tacho jsem mírně nahluchlý a podvozek - to je ne koza, ale kamzík. Uskákanější auto jsem snad v životě neviděl. Motor je tam "nejaký" dýzl, netuším jaký, je mi to zcela fuk, já to neplatím, ale jede to asi jako Rapid a 1,4TD a spotřebu ukazuje 7,5/100.

PS: jen prosrovnání - občas jezdím s kolegovou Subaru Tribeca - rovněž MPV, r.v. asi 2005 (B9 s H6 3,0R). Srovnávat to nede - starý japonský krám pro US trh je asi tak o tři světelné galaxie dále zcela totálně ve všem, ale zejména v pohodlía komfortu jízdy a hlavně, při 160km/h dle tacha je uvnitř vozu dokonalé ticho. Slyšet je jen šum svistu-pardo větru. Ano, je to benzínový užraný šestiválec, ale tady to končí. provedení, spolehlivost (230.000km), převodvka, 4x4, koroze prostě aboslutní. 10 z deseti. A cena: nový 1,1, nyní ojetina 150.000km. Tož tak A rozdíl v ceně kamarádovi zaplatí nějaký tne servis, až přijde a spotřebu 11/100 benzínu (není louda, jezdí svižně, já to dokázal o 2/100 lépe ) To jen pro srovnání dvou podobných aut. VW prostě NE a NIKDY.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků303
datum registrace03.01.2011
Neděle 09.09.2018 17:29, RE: RE: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
citace:
reakce na: Zdeny60, 09.09.2018 15:20 (Já zareauji na Multivan, proto ...)


Zdendo Multivan neni MPV, dal nema smysl reagovat
reagovat
Pavlik
počet příspěvků939
datum registrace09.10.2008
Neděle 09.09.2018 18:38, RE: RE: Mercedes třída V - koupit,nekoupit,zrezne nezrezne
citace:
reakce na: Zdeny60, 09.09.2018 15:20 (Já zareauji na Multivan, proto ...)


Zdeny, hodně ale opravdu hodně pochybuji, že vám do firmy "továrník" koupil VW Multivan na "servisní účely". Buď se diametrálně lišíme v chápání pojmu "servisní účely", nebo vám "továrník" koupil VW Transporter. A Zdeny věř, že už rozdíl mezi užitkovou verzí Transporter a (stále firemně orientovanou) osobní verzí Caravelle je obrovský, skokový rozdíl v materiálech, kvalitě interiéru i odhlučnění. A Multivan jako vrcholná verze určená pro rodinné použití má s Transporterem i Caravellou společnou prakticky jen karoserii. Ten rozdíl se také brutálně promítá v rozdílných cenách jednotlivých verzí....
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.