0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Mercedes-Benz třídy S (W220) - koupit či nekoupit?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pátek 08.08.2014 10:48, Nedostatek informaci
Chtelo by to vice informaci k tomu vozu. Napriklad jsou celkem rozdily mezi pred a pofaceliftovym provedenim, kdy to prve uz bych asi nedoporucil. Pofaceliftova S350 je pak celkem slusne auto, byt u techle 350tek si nekdy lide stezuji na fatalni zavady, nicmene techle aut jezdi tak malo, ze je v ramci Evropy tezke delat nejakou statistiku.
Obecne servisni naklady jsou samozrejme vyssi, ale u zachovaleho auta ne neunosne vysoke. Nejdrazsi polozkou u benzinu je standardni Airmatic, ktery sice neni tak drahy na servis jak se povida, ale samozrejme udrzba vyjde draze nez u klasickeho podvozku. Drahe mohou byt i zavady na elektrice, na druhou stranu spousta dilu je az za komicky nizke ceny.
Celkove pokud je to pofacelift a s rozumnou historii a najezdem, tak bych se toho nebal.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 08.08.2014 12:35, RE: Nedostatek informaci
Ne321 napsal:
Chtelo by to vice informaci k tomu vozu. Napriklad jsou celkem rozdily mezi pred a pofaceliftovym provedenim, kdy to prve uz bych asi nedoporucil. Pofaceliftova S350 je pak celkem slusne auto, byt u techle 350tek si nekdy lide stezuji na fatalni zavady, nicmene techle aut jezdi tak malo, ze je v ramci Evropy tezke delat nejakou statistiku. Obecne servisni naklady jsou samozrejme vyssi, ale u zachovaleho auta ne neunosne vysoke. Nejdrazsi polozkou u benzinu je standardni Airmatic, ktery sice neni tak drahy na servis jak se povida, ale samozrejme udrzba vyjde draze nez u klasickeho podvozku. Drahe mohou byt i zavady na elektrice, na druhou stranu spousta dilu je az za komicky nizke ceny.Celkove pokud je to pofacelift a s rozumnou historii a najezdem, tak bych se toho nebal.


zase snůška blábolů, šestivál airmatic obvykle neměl )) a není to 350 ale 320. zase jeden co sežral všechnu moudrost světa? že by Roverův nový nick?
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pátek 08.08.2014 13:20, RE: Nedostatek informaci
tomaskrtek napsal:
zase snůška blábolů, šestivál airmatic obvykle neměl )) a není to 350 ale 320. zase jeden co sežral všechnu moudrost světa? že by Roverův nový nick?


Nazory cloveka, ktery nevi ani takovou zakladni vec, ze po faceliftu se do W220 davala jako jeden z novych motoru i zminovana 350tka 180kW snad ani nema smysl komentovat.
Tady mate jednu dokonce na prodej, ale jinak samozrejme neexistuje :
http://www.tipcars.com/mercedes_benz-tridy_s/s-350-l-4-maticlongavantgard-35392587.html
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 08.08.2014 13:35, RE: Nedostatek informaci
Ne321 napsal:
tomaskrtek napsal:
zase snůška blábolů, šestivál airmatic obvykle neměl )) a není to 350 ale 320. zase jeden co sežral všechnu moudrost světa? že by Roverův nový nick?
Nazory cloveka, ktery nevi ani takovou zakladni vec, ze po faceliftu se do W220 davala jako jeden z novych motoru i zminovana 350tka 180kW snad ani nema smysl komentovat. Tady mate jednu dokonce na prodej, ale jinak samozrejme neexistuje :http://www.tipcars.com/mercedes_benz-tridy_s/s-350-l-4-maticlongavantgard-35392587.html


a kdo tu mluvil o faceliftu??? tazatel??? nevšiml jsem si.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pátek 08.08.2014 14:07, RE: Nedostatek informaci
tomaskrtek napsal:
a kdo tu mluvil o faceliftu??? tazatel??? nevšiml jsem si.


Tak to je pak tezka diskuse, kdyz nectete ani to na co reagujete. Primo tam pisi o "pofaceliftova S350" a i jinde mluvim prevazne o faceliftu s tim, ze prefacelift bych prilis nedoporucoval.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 08.08.2014 14:46, RE: Nedostatek informaci
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
Chtelo by to vice informaci k tomu vozu. Napriklad jsou celkem rozdily mezi pred a pofaceliftovym provedenim, kdy to prve uz bych asi nedoporucil. Pofaceliftova S350 je pak celkem slusne auto, byt u techle 350tek si nekdy lide stezuji na fatalni zavady, nicmene techle aut jezdi tak malo, ze je v ramci Evropy tezke delat nejakou statistiku. Obecne servisni naklady jsou samozrejme vyssi, ale u zachovaleho auta ne neunosne vysoke. Nejdrazsi polozkou u benzinu je standardni Airmatic, ktery sice neni tak drahy na servis jak se povida, ale samozrejme udrzba vyjde draze nez u klasickeho podvozku. Drahe mohou byt i zavady na elektrice, na druhou stranu spousta dilu je az za komicky nizke ceny.Celkove pokud je to pofacelift a s rozumnou historii a najezdem, tak bych se toho nebal.
zase snůška blábolů, šestivál airmatic obvykle neměl )) a není to 350 ale 320. zase jeden co sežral všechnu moudrost světa? že by Roverův nový nick?


On se vyráběl tenhle Mercedes S bez vzduchu? Neber to jako rýpání, já jen že jsem takový ještě nikdy neviděl, a to ani jedno ex-hotelové taxi s nejslabším dieslem co vozilo kamaráda před lety na svatbě...

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 08.08.2014 19:50, RE: Nedostatek informaci
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
Chtelo by to vice informaci k tomu vozu. Napriklad jsou celkem rozdily mezi pred a pofaceliftovym provedenim, kdy to prve uz bych asi nedoporucil. Pofaceliftova S350 je pak celkem slusne auto, byt u techle 350tek si nekdy lide stezuji na fatalni zavady, nicmene techle aut jezdi tak malo, ze je v ramci Evropy tezke delat nejakou statistiku. Obecne servisni naklady jsou samozrejme vyssi, ale u zachovaleho auta ne neunosne vysoke. Nejdrazsi polozkou u benzinu je standardni Airmatic, ktery sice neni tak drahy na servis jak se povida, ale samozrejme udrzba vyjde draze nez u klasickeho podvozku. Drahe mohou byt i zavady na elektrice, na druhou stranu spousta dilu je az za komicky nizke ceny.Celkove pokud je to pofacelift a s rozumnou historii a najezdem, tak bych se toho nebal.
zase snůška blábolů, šestivál airmatic obvykle neměl )) a není to 350 ale 320. zase jeden co sežral všechnu moudrost světa? že by Roverův nový nick?
On se vyráběl tenhle Mercedes S bez vzduchu? Neber to jako rýpání, já jen že jsem takový ještě nikdy neviděl, a to ani jedno ex-hotelové taxi s nejslabším dieslem co vozilo kamaráda před lety na svatbě...


mea culpa, W220 je na vzduchu každej, takže tady jsem ulítnul, soráček za dezinformaci.
reagovat
marosh
počet příspěvků9
datum registrace15.01.2011
Sobota 09.08.2014 16:58, RE: Nedostatek informaci
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
tomaskrtek napsal:
zase snůška blábolů, šestivál airmatic obvykle neměl )) a není to 350 ale 320. zase jeden co sežral všechnu moudrost světa? že by Roverův nový nick?
Nazory cloveka, ktery nevi ani takovou zakladni vec, ze po faceliftu se do W220 davala jako jeden z novych motoru i zminovana 350tka 180kW snad ani nema smysl komentovat. Tady mate jednu dokonce na prodej, ale jinak samozrejme neexistuje :http://www.tipcars.com/mercedes_benz-tridy_s/s-350-l-4-maticlongavantgard-35392587.html
a kdo tu mluvil o faceliftu??? tazatel??? nevšiml jsem si.


Předface, nebo poface. Je to úplně jedno, protože S 320 v benzínu není vůbec.
reagovat
marosh
počet příspěvků9
datum registrace15.01.2011
Sobota 09.08.2014 17:06, RE: Nedostatek informaci
marosh napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
tomaskrtek napsal:
zase snůška blábolů, šestivál airmatic obvykle neměl )) a není to 350 ale 320. zase jeden co sežral všechnu moudrost světa? že by Roverův nový nick?
Nazory cloveka, ktery nevi ani takovou zakladni vec, ze po faceliftu se do W220 davala jako jeden z novych motoru i zminovana 350tka 180kW snad ani nema smysl komentovat. Tady mate jednu dokonce na prodej, ale jinak samozrejme neexistuje :http://www.tipcars.com/mercedes_benz-tridy_s/s-350-l-4-maticlongavantgard-35392587.html
a kdo tu mluvil o faceliftu??? tazatel??? nevšiml jsem si.
Předface, nebo poface. Je to úplně jedno, protože S 320 v benzínu není vůbec.


Sorry, myslel jsem, že jde o W 221
reagovat
Jenyk
počet příspěvků4
datum registrace22.09.2012
Neděle 10.08.2014 17:09, W220 S500 4Matic
S dotazem na W220 se přidám, jen mne zajímá S500 4Matic po FL. Kdyby byla nějaká dobrá rada....bylo by to auto na občasné poježdění, takový weekly driver pro potěchu. V domě je ještě auto na práci. Tohle ano / ne, když ne proč?
reagovat
willy7377
počet příspěvků4
datum registrace28.08.2015
Pondělí 01.02.2016 12:36, Nedostatek informací
Koukám,tady se opět sešla parta odborníků na značku Mercedes-Benz.
Vážení,než abyste tu plkali nesmysly,běžte raději rozumovat na Novinky.cz!
Akorát zde šíříte fámy,protože místo informací máte v hlavách ho.no!
A to by nejednoho vytočilo.Nemluvě o tom,že przníte autorův článek svými nepravdivými výplody,nabytými někde u piva v hospodě!

MB řady W 22O ,přezdívané též " motýl " bylo opravdu v omezeném množství vyráběno s pružinovým podvozkem.Takže plky,že každé S-ko této řady bylo s airmaticem je holý nesmysl.
Rovněž informace,že se do této řady nedával benzinový V6 320,nebo 350,nezakládají na pravdě,jak se tu někteří dohadovali! V nabídce byly oba motory,ten první do r.2002,ten druhý posléze.

http://www.mercedesclub.cz/pod-model/mercedes-benz-s-class-w220-140
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 01.02.2016 15:21, RE: Nedostatek informací
willy7377 napsal:
Koukám,tady se opět sešla parta odborníků na značku Mercedes-Benz.Vážení,než abyste tu plkali nesmysly,běžte raději rozumovat na Novinky.cz!Akorát zde šíříte fámy,protože místo informací máte v hlavách ho.no!A to by nejednoho vytočilo.Nemluvě o tom,že przníte autorův článek svými nepravdivými výplody,nabytými někde u piva v hospodě!MB řady W 22O ,přezdívané též " motýl " bylo opravdu v omezeném množství vyráběno s pružinovým podvozkem.Takže plky,že každé S-ko této řady bylo s airmaticem je holý nesmysl.Rovněž informace,že se do této řady nedával benzinový V6 320,nebo 350,nezakládají na pravdě,jak se tu někteří dohadovali! V nabídce byly oba motory,ten první do r.2002,ten druhý posléze.http://www.mercedesclub.cz/pod-model/mercedes-benz-s-class-w220-140


Tak se nerozčiluj Willy. Vem v potaz, že v těchhle limuzínách už dneska jezdí jenom cigoši, tak už to nikoho tak nějak netankuje:)

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 01.02.2016 20:17, xxxx xxxx xxxxx
Je neco pravda na tom ze kdyz se zacal model w220 prodavat slo celkem jednoduse predchoziho mamuta prestavet aby vypadal jako aktualni model(w220)?
Prijde mi to jako kravina, ale fakt jsem to kdysi cetl v jenom testu w220 jako varovani :D
reagovat
JERGUŠ
počet příspěvků1
datum registrace08.09.2016
Čtvrtek 08.09.2016 22:37, S-KO Motýľ
kúpiť či nekúpiť - kto jazdí ako prasa nie je to preňho - pri tvrdom zaobchádzaní si to vypýta svoje a hlavne ak sa jedná o S400cdi a S600 môj servisák povedal že S600 je ešte náročnejšia a tak som sa nasral a kúpil som jednu ale v 100% technickom a optickom stave - auto ktoré vozilo najväčších papalášov v nemecku - bolo tak nabité výbavou, že niektoré veci sa navzájom vylučovali - keďže mal predchádzajúci majiteľ chuť sa aj driapať do álp s lyžami vymontovala sa chladnička a bol tam box na lyže - v aute mi chýbajú iba stolíky pre cestujúcich vzadu - ako som si auto kúpil bol som schopný denne prejazdiť aj celú nádrž - akosi nie a nie ma to omrzieť maximálna rýchlosť bez obmedzovača 283 km/h, 5,7 sekundy na 100 km/h a tak ďalej - najlepšie je kúrenie a klíma a comand na dialkové ovládanie - dvojité okná cez ktoré nepočuť takmer nič zvonka, audio Bose s 2x obrazovka s TV, 4x sedačka v perforovanej koži elektrika každý smer pamäť každá, výhrev, odvetrávanie, masáž, adaptívny tempomat, prevodovka s možnosťou manuálneho režimu, ABC podvozok so športovým režimom, 4 zónová klíma, keyless go, AMG elektróny, internet so sieťovým káblom, dovieranie dverí, panoramatická strecha, zatmavovanie spätného a zrkadiel, majáky siréna vysielačka sos, origo handsfree a kopa ďaľších vecí - však to nové stálo okolo 9 miliónov SK na slovensku - nevymenil by som ho teraz za nič
reagovat
Ma007
počet příspěvků194
datum registrace26.11.2013
Pátek 09.09.2016 07:33, RE: S-KO Motýľ
JERGUŠ napsal:
kúpiť či nekúpiť - kto jazdí ako prasa nie je to preňho - pri tvrdom zaobchádzaní si to vypýta svoje a hlavne ak sa jedná o S400cdi a S600 môj servisák povedal že S600 je ešte náročnejšia a tak som sa nasral a kúpil som jednu ale v 100% technickom a optickom stave - auto ktoré vozilo najväčších papalášov v nemecku - bolo tak nabité výbavou, že niektoré veci sa navzájom vylučovali - keďže mal predchádzajúci majiteľ chuť sa aj driapať do álp s lyžami vymontovala sa chladnička a bol tam box na lyže - v aute mi chýbajú iba stolíky pre cestujúcich vzadu - ako som si auto kúpil bol som schopný denne prejazdiť aj celú nádrž - akosi nie a nie ma to omrzieť maximálna rýchlosť bez obmedzovača 283 km/h, 5,7 sekundy na 100 km/h a tak ďalej - najlepšie je kúrenie a klíma a comand na dialkové ovládanie - dvojité okná cez ktoré nepočuť takmer nič zvonka, audio Bose s 2x obrazovka s TV, 4x sedačka v perforovanej koži elektrika každý smer pamäť každá, výhrev, odvetrávanie, masáž, adaptívny tempomat, prevodovka s možnosťou manuálneho režimu, ABC podvozok so športovým režimom, 4 zónová klíma, keyless go, AMG elektróny, internet so sieťovým káblom, dovieranie dverí, panoramatická strecha, zatmavovanie spätného a zrkadiel, majáky siréna vysielačka sos, origo handsfree a kopa ďaľších vecí - však to nové stálo okolo 9 miliónov SK na slovensku - nevymenil by som ho teraz za nič


wow, si frajem, úplne ťa žerem...

reagovat
hanuiv
počet příspěvků1
datum registrace17.01.2021
Neděle 17.01.2021 10:20, RE: RE: S-KO Motýľ
citace:
reakce na: Ma007, 09.09.2016 07:33 (wow, si frajem, úplne ťa žerem ...)


Dobrý den.

Mám dotaz: při své dávce ježdění (cca 7-10 000 km/rok) jsem se rozhodl vykašlat se na nějaké novější auta (ztrácí ha hodnotě rychleji, než stačíte mrkat) a zvažuju koupi velkého vozu, který je pohodlný, bezpečný a přiměřeně vybavený. Jistě věc lze řešit pojířdítkem za pár tisíc, ale prostě rád jezdím ve velkém silném a pevném autě.

Chtěl bych W220 se slušným motorem (benzín, i když asi žere), ale hezdí pohodlně, tiče a je to "Medvěd" se vším všudy.

Vím, že zrovna toto Sko před faceliftem nemělo nejlepší pověst, ale po faceliftu se situace spíš uklidnila. Myslíte, že to co píšu má smysl, za předpokladu, že auto bude dostávat svoje (oleje, údržbu, filtry, etc) a vydrží delší dobu?
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.