0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Mercedes-Benz třídy E (W212) - koupit, či nekoupit?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pátek 24.04.2015 17:45, Dobra volba
Urcite velmi dobra volba, jedno z nejkvalitnejsich aut na trhu. Korporace funguji v cyklech, takze po cyklu setricim, kdy Mercedes malem kvuli usporam zlikvidoval svoji znacku prodejem prisernych strepu za hrozne penize (typicky W211) si u Mercedesu uvedomili, ze takhle to dal nepujde a vratili se k vyrobe kvalitnich solidnich vozidel, jejimz zastupem je i tahle W212.
Auto je opet opravdovym Mercedesem, takze servisne se neni treba bat, narozdil treba od BMW se Mercedes vyhnul experimentum s motory, takze v podstate jakakoliv motorace je bez vetsich problemu. Samozrejme pretrvava, ze Mercedesy lakaji podezrele osoby a specialne u W212 ktera ma velmi kvalitni interier se snadno z nemeckeho taxiku co ma na hrbu 350.000 km stane "vonavka po duchodci co jezdil jenom na hrbitov za nebozkou a zpatky". Takze overitelna historie je nezbytna.
Nevyhodou techle aut je, ze se strasne spatne shaneji vybavene, protoze nadstandardni vybava stala straslivou raketu, takze vetsina ojetin jsou celkem holatka. Za ceny do pul milionu jsou to uplne holobyty nebo mrtvoly, zameril bych se spise na auta o sto stopadesat tisic vyse.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Pátek 24.04.2015 20:59, par neduhu bych nasel
Co se tyka poruch, zatim sem u 5 letyho auta nemusel nic resit, coz je super. Ale prece jen bych nejakou tu vadu na krase zminil. Drbnul jsem necim do mrizky ventilace k zadnim sedadlum, ta se ulomila. Vsimnul jsem si toho az po case, rekl bych ze udelat to odolnejsi by zase tak moc nestalo, prijde mi to chatrne. Jednou za cas trochu zavrze palubka nekde kolem kaplicky, dela to jen na hodne hrubim/rozbitym asfaltu, cili neobtezuje to nejak casto, ale i tak. Taky postradam USB u radia. Jinak vsechno ok, to by bylo k te kvalite interieru. Zasadnejsi vec vnimam chovani podvozku na pricnych nerovnostech, ozyvaji se takove docela neprijemne zvuky, u auta s hvezdou bych cekal urcite vic. A nakonec rizeni mi prislo po presednuti z mondea fakt silene gumovy. Vlastne i podvozek je trochu gumovej, hmotnost auta je znat, musim ale uznat, ze po case jsem si na auto zvykl a vlastne mi ta gumovitost ani moc nevadi, zavodit v zatackach se s tim stejne neda. Za to dalnici je auto jako doma. A co mi nejvic vadi, ze nemuzu ovlivnit zahajeni regenerace filtru p. castic. Spousti se kazdych 800km a uz jsem hodnekrat menil trasu, abych filtru dopral kvalitni regeneraci, coz mi prijde stupidni. Pritom by stacilo odlozit regeneraci o 15km a uz bych byl na dalnici, takhle zacne jeste treba pred mestem. Kdo vymyslel tuhle politiku "jen at ridic o nicem nevi", tomu bych spustil regeneraci u nej doma v garazi, je to asi jako zapalit kus gumy.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Sobota 25.04.2015 11:06, airmatic
Ještě bych se zmínil o vzduchovém podvozku. Stručně řečeno, žádná bomba. Čekal jsem že se vypořádá s nerovnostmi lepší, takže podruhé bych vzhledem k potenciálním vyšším nákladům na údržbu raděj volil klasická péra. Je zde přepínání sport/komfort, ale je to celkem k ničemu, rozdíl v tuhosti odpružení je jednak malý a auto stejně na řezání zatáček není. Airmatik ještě umožňuje zvednutí podvozku tuším o 3cm, což se může hodit někde na chatě, ale není to nic zásadního.
Ještě k motoru, osobně mám 6 válec naftu, je trochu hrubšího projevu a turbu někdy trochu trvá než se roztočí, ale jinak je silný, úsporný a bezproblémový, což je pro mě to hlavní. Četl jsem chválu i na atmosférický benzín 3,5l. Převodovka klasika 7°, řadí na rozdíl od mého mondea, kde jsem raděj mačkal tlačítka, velmi rozumně.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Sobota 25.04.2015 17:11, RE: par neduhu bych nasel
ivan2 napsal:
Taky postradam USB u radia.


USB bylo vzdycky za priplatek, nicmene neni narozdil od jinych znacek nezbytne, protoze pokud ma auto Command tak ma automaticky i slot na SD karty, ktery to USB celkem dobre nahradi.
reagovat
willy7377
počet příspěvků4
datum registrace28.08.2015
Pátek 28.08.2015 08:37, RE: Dobra volba
Ne321 napsal:
Urcite velmi dobra volba, jedno z nejkvalitnejsich aut na trhu. Korporace funguji v cyklech, takze po cyklu setricim, kdy Mercedes malem kvuli usporam zlikvidoval svoji znacku prodejem prisernych strepu za hrozne penize (typicky W211) si u Mercedesu uvedomili, ze takhle to dal nepujde a vratili se k vyrobe kvalitnich solidnich vozidel, jejimz zastupem je i tahle W212...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A to jses dočetl kde ty chytráku?Ty snad vlastníš W211?Mimochodem ani W210,které se tebou zmíněný problém týká,nebyla žádným "příšerným střepem",jak zde uvádíš.Myslím,že kdybys tyto "E klasse"vlastnil nebo o nich aspoň něco věděl,tohle by jsi nenapsal.

Mercedes si skutečně pokazil reputaci,ale ne modelovou řadou W211,jak tady tvrdíš ty,nýbrž modelovou řadou W210,přezdívanou "masařka".Jednalo se v první řadě o problémy s korozí,kdy díky nekvalitním plechům karoserie rezly třeba již 4-leté kusy.Mechanicky s tímto modelem nebyly víceméně problémy.Pošramocenou pověst měla značce napravit modelová řada W211,která byla po všech stránkách vyspělejší.Kvůli nedostatečnému času na vývoj,kdy Mercedes spěchal s uvedením modelu na trh,se mu bohužel nevyhly "dětské nemoci".Ty byly odstraňovány v průběhu výroby,třeba svolávacími akcemi nebo v rámci garančních prohlídek.Každopádně šlo již o zdařilou modelovou řadu,která vrátila značku tam kam patří.
Nástupcem je zde dotazovaná řada W212,vyráběna od 2009 do současnosti.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 28.08.2015 17:25, RE: Dobra volba
willy7377 napsal:
Ne321 napsal:
Urcite velmi dobra volba, jedno z nejkvalitnejsich aut na trhu. Korporace funguji v cyklech, takze po cyklu setricim, kdy Mercedes malem kvuli usporam zlikvidoval svoji znacku prodejem prisernych strepu za hrozne penize (typicky W211) si u Mercedesu uvedomili, ze takhle to dal nepujde a vratili se k vyrobe kvalitnich solidnich vozidel, jejimz zastupem je i tahle W212...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------A to jses dočetl kde ty chytráku?Ty snad vlastníš W211?Mimochodem ani W210,které se tebou zmíněný problém týká,nebyla žádným "příšerným střepem",jak zde uvádíš.Myslím,že kdybys tyto "E klasse"vlastnil nebo o nich aspoň něco věděl,tohle by jsi nenapsal.Mercedes si skutečně pokazil reputaci,ale ne modelovou řadou W211,jak tady tvrdíš ty,nýbrž modelovou řadou W210,přezdívanou "masařka".Jednalo se v první řadě o problémy s korozí,kdy díky nekvalitním plechům karoserie rezly třeba již 4-leté kusy.Mechanicky s tímto modelem nebyly víceméně problémy.Pošramocenou pověst měla značce napravit modelová řada W211,která byla po všech stránkách vyspělejší.Kvůli nedostatečnému času na vývoj,kdy Mercedes spěchal s uvedením modelu na trh,se mu bohužel nevyhly "dětské nemoci".Ty byly odstraňovány v průběhu výroby,třeba svolávacími akcemi nebo v rámci garančních prohlídek.Každopádně šlo již o zdařilou modelovou řadu,která vrátila značku tam kam patří.Nástupcem je zde dotazovaná řada W212,vyráběna od 2009 do současnosti.


masařky (W210) reznou jako prase, ostatně jako každý Mercedes z té doby. Nejhorší na tom byla asi C klasse, Vito hnilo klidně do roka od koupě.
Řada W211 má těch "dětských nemocí" poměrně dost na to kolik stála jako nová. A když už tu největší (brzdy) odstranili při faceliftu tak zase začnou cpát o to méně spolehlivé motory. Já bych si to nikdy nekoupil. Ne nadarmo jsou jako ojetina oproti konkurenci levnější.
reagovat
Ozak
počet příspěvků2
datum registrace27.03.2019
Středa 27.03.2019 11:21, Volba auta
Zdravím všech příznivce a hlavne odpůrce, který mě taky poradí... Mám čas půl roku než si budu muset koupit další auto a starý půjde do světa, aby šlo za dobrou cenu ještě... Na jezdím 3000km měsíčně 85%po dalnicich. 85% je v Německu a 10% na těch nesich tankodromech?...
Chtěl jsem BMW 325d 3litr, co jsem se do Ital, tak mají problém s klapkama, slabý stěny válců, retězem, nápravou, čepy, podvozek víc.. . A tak jsem dostal typ na W 212 mercedes, stejný peníze, posezení, ale je to nejblíž BMW... Nikdy jsem neměl stejnou značku a tak zkouším... Poradíte vihody nevýhody z prózu,,, servis spotřeba reálná v kolika... Dík..
Stojím jen o naftu...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.