0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes Benz E W210 - „Masařka“ solidnosti předchůdce nedosahuje

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.11.2005 21:03, cdi
osobně bych před nákupem motoru CDI spíš varoval , protože problém se vstřikovači se u auta s jistým počtem km nevyhnou asi vůbec nikomu... klasický TD ano (290 TD), nebo nějaký benzínový motor (pokud vám nevadí spotřeba)
- koroze u tohoto typu začala podle mě na dveřích, když to objevili první zákazníci v Německu - továrna nato reagovala většinou garanční/kulanční výměnou daných partií - dnes je na tom s korozí docela špatně třída S (W220) - vozy starý 4-6 let
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 26.11.2005 21:59, Motor 250D 20V
Nevim kterej chytrak to tam u vas piše ,ale zapoměl na motor 250D 20V dělal se pro Italii, ale jelikoš jde o ojetiny a ojetiny se vozi i s Italie a dokonce jich par mate i ve vasi inzeci, tak když nekdo piše takovej članek tak by si to měl zjistit!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 27.11.2005 10:33, RE: Motor 250D 20V
Lada napsal:
Nevim kterej chytrak to tam u vas piše ,ale zapoměl na motor 250D 20V dělal se pro Italii, ale jelikoš jde o ojetiny a ojetiny se vozi i s Italie a dokonce jich par mate i ve vasi inzeci, tak když nekdo piše takovej članek tak by si to měl zjistit!!!
Stejně v materiálu o Fiatu Marea není zmíněn motor 1,2i 16V, jenž se dělal pro Řecko a Argentinu.
V době kdy jsem psal tento článek byly v ČR registrovány tři masařky 250 turbodiesel (110 kW). Odpusťte si ty vykřičníky a pindání o chytrácích. Kdybych psal o Škodě 120, tak bych možná zapomněl na to, že pro Rakousko existovala verze 136 GL se vstřikováním paliva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 27.11.2005 14:26, RE: Motor 250D 20V
Martin Vaculík napsal:
Stejně v materiálu o Fiatu Marea není zmíněn motor 1,2i 16V, jenž se dělal pro Řecko a Argentinu.
V době kdy jsem psal tento článek byly v ČR registrovány tři masařky 250 turbodiesel (110 kW). Odpusťte si ty vykřičníky a pindání o chytrácích. Kdybych psal o Škodě 120, tak bych možná zapomněl na to, že pro Rakousko existovala verze 136 GL se vstřikováním paliva.
Já nemyslel turbo, ale víceventil a myslím si,že Italie je země s které se v poslední době dováží velké množství aut a tak je rozdíl mezi Ŕeckem a Argentinou. Jen já jsem letos dovezl a zaregistroval 3 ks W210 250D 20V. Nechci tady dělat nějaké dusno ,ale bavíme se zde o ojetých autech a zrovna tenhle motor není vůbec špatný tak by stál za zmíńku.Jen se podívejte kolik W210 250D 20V máte tady na serveru. Když píšete článek o ojetých W210, který možná spoustu lidem napomúže se rozhodnou co koupit tak mě tam ta 250D 20V prostě chybí. (žádné vykřičníky)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 27.11.2005 14:42, RE: Motor 250D 20V
anonym napsal:
Já nemyslel turbo, ale víceventil a myslím si,že Italie je země s které se v poslední době dováží velké množství aut a tak je rozdíl mezi Ŕeckem a Argentinou. Jen já jsem letos dovezl a zaregistroval 3 ks W210 250D 20V. Nechci tady dělat nějaké dusno ,ale bavíme se zde o ojetých autech a zrovna tenhle motor není vůbec špatný tak by stál za zmíńku.Jen se podívejte kolik W210 250D 20V máte tady na serveru. Když píšete článek o ojetých W210, který možná spoustu lidem napomúže se rozhodnou co koupit...
Zapoměl jsem se podepsat. Jo a pardon momentálně je v inzerci pouze jedna 210 s 250D 20V bez turba 83KW. Jinak štasný a veselý.
reagovat
Luigi65
počet příspěvků5
datum registrace28.06.2012
Pátek 20.12.2013 09:09, MB W210 4,2V8
Mám prosbu. Nemá někdo zkušenost s MB W210 4,2V8?? Dostal jsem nabídku, tak váhám.
reagovat
martin.volek1FB
počet příspěvků13
datum registrace12.11.2013
Čtvrtek 18.12.2014 23:37, ečko 230 benzín automat kombi
Dobrý den, chci se zeptat na benzínový motor v éčku kombi 230 se 110kW v automatu, jaká je životnost motoru, můžu koupit auto s 246.000km, nevím zda už to je na konci životnosti, nebo se na tom dá ještě něco najet. Auto jinak vypadá velmi zachovale, bez rzi, jen to má tyhle km, ale zase to je za pár korun. Díky za názor.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pátek 19.12.2014 08:32, RE: ečko 230 benzín automat kombi
martin.volek1FB napsal:
Dobrý den, chci se zeptat na benzínový motor v éčku kombi 230 se 110kW v automatu, jaká je životnost motoru, můžu koupit auto s 246.000km, nevím zda už to je na konci životnosti, nebo se na tom dá ještě něco najet. Auto jinak vypadá velmi zachovale, bez rzi, jen to má tyhle km, ale zase to je za pár korun. Díky za názor.


Zdravím, 2,3 je celkem odolný motor, v rámci 4 válců. moc nejede, žere 10l, ale problémy s ním nejsou. na ty km zapomeňte to auto je stejně na 99% stočené, pokud je auto v dobrém stavu, tak není co řešit. Doporučuji, jak tu někdo psal při koupi přelepit stav tacho a vzít někoho kdo autům rozumí, když se jemu i vám bude líbit. tak proč řešit číslo na budíku. Jako náhradní auto jsem si kdysi koupil omegu měla na tacho 390tkm a prodávající mi dal druhé budíky na kterých bylo 370když se zastavily (asi při stáčení) a auto jezdilo v pohodě. já s ním najel asi 10tkm a prodal jsem ho a když sem za půl roku potkal majitel, tak mi děkoval, že je s autem hrozně spokojenej.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.