0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak jezdí nový Mercedes E-coupé?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.10.2009 19:07, SROT
Posledni poradny mergl byl mamut a 124-ka, zbytek je na p..u a kdyz vidim ty komedianty jak se naparuji za volanty dnesnich mercedesu, tak je mi az do breku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 09:44, RE: SROT
anonim napsal:
Posledni poradny mergl byl mamut a 124-ka, zbytek je na p..u a kdyz vidim ty komedianty jak se naparuji za volanty dnesnich mercedesu, tak je mi az do breku.
Si normální idiot...Zkus se dneska svézt ve 124 a pak si sedni do nového éčka.Teda jestli ti ho někdo půjčí...a o tom silně pochybuju.A na blití je mi z tebe,když můžeš napsat takovouhle hovadinu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 11:23, RE: SROT
koles napsal:
Si normální idiot...Zkus se dneska svézt ve 124 a pak si sedni do nového éčka.Teda jestli ti ho někdo půjčí...a o tom silně pochybuju.A na blití je mi z tebe,když můžeš napsat takovouhle hovadinu.
S novými Mercedesy mám docela hodně zkušeností a W124 jsem také již pár řídil (několik mých kamarádů tyto vozy užívá) a objektivně vzato, kvalita nových vozů nedosahuje úrovně staršího předchůdce. Jasně jsme o 20 let dále, takže ve 124 nenjadete Command, Keless Go, ukazatel servisních intervalů Assyst Plus aj. Problém je, že o těhle věcech jízda prstě není. Třeba pohodlí na nerovnostech je ve 124 skoro lepší, než ve 212 a pařitom ta je objektivně výborná . Víte, při provnávání nesmíte jezdit W124 před smrtí, ale s takovými, jež vypadjí stále jako nové a mají alepsoň jakous takous výbavu. Ta jak známo úroveň auta dokáže povážlivě zvýšit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 22:52, RE: SROT
koos napsal:
S novými Mercedesy mám docela hodně zkušeností a W124 jsem také již pár řídil (několik mých kamarádů tyto vozy užívá) a objektivně vzato, kvalita nových vozů nedosahuje úrovně staršího předchůdce. Jasně jsme o 20 let dále, takže ve 124 nenjadete Command, Keless Go, ukazatel servisních intervalů Assyst Plus aj. Problém je, že o těhle věcech jízda prstě není. Třeba pohodlí na nerovnostech je ve 124 skoro lepší, než ve 212 a pařitom ta je objektivně výborná . Víte, při provnávání nesmíte jezdit W12...
koles je mladej a neznalej
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.