0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda CX-7 2.2 MZR-CD- dlouhé čekání na diesel

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.03.2010 07:45, AdBlue
Mococvina uz i u beznych aut? Kolik stoji tech 15 litru, ktere se meni kazdych10 tis km? Jinak me to prijde, ze uz to je moc slozite, drahe a uz se totalne nevyplati ten diesel....jestli uz pak neni lepsi hodit ten turbo benzin do lpg...?JEstli se zacne masov pouzivat AdBlue u osobaku tak si myslim, ze to bude konec naftaku v CR...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.03.2010 09:05, RE: AdBlue
mufik.martin napsal:
Mococvina uz i u beznych aut? Kolik stoji tech 15 litru, ktere se meni kazdych10 tis km? Jinak me to prijde, ze uz to je moc slozite, drahe a uz se totalne nevyplati ten diesel....jestli uz pak neni lepsi hodit ten turbo benzin do lpg...?JEstli se zacne masov pouzivat AdBlue u osobaku tak si myslim, ze to bude konec naftaku v CR...
Nevim jak v servisu, ale AdBlue nestoji moc - radove par stovek za kanystr, ktery vydrzi servisni interval. Toho bych se nebal. Ale co me prekvapilo je parametr 0-100 - 11,3s . To je dost lenive, ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.03.2010 09:44, RE: AdBlue
Vlastah napsal:
Nevim jak v servisu, ale AdBlue nestoji moc - radove par stovek za kanystr, ktery vydrzi servisni interval. Toho bych se nebal. Ale co me prekvapilo je parametr 0-100 - 11,3s . To je dost lenive, ne?
on je čtyřválcový diesel u auta se suchou váhou 2 tuny celkem mimo, šestiválec, a to jak naftový tak i benzínový by pro CX7 byl vhodnější variantou, místo podbízení se cenou na úrovni korejských SUV.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.03.2010 11:18, RE: AdBlue
mufik.martin napsal:
Mococvina uz i u beznych aut? Kolik stoji tech 15 litru, ktere se meni kazdych10 tis km? Jinak me to prijde, ze uz to je moc slozite, drahe a uz se totalne nevyplati ten diesel....jestli uz pak neni lepsi hodit ten turbo benzin do lpg...?JEstli se zacne masov pouzivat AdBlue u osobaku tak si myslim, ze to bude konec naftaku v CR...
Co vim, tak na rychlostni silnici od Prostejova smer Vyskov na OMV ji maj na stojanu vypsanou něco pod 20 Kč. Vzdy jsem si rikal, co to tam je PHM, na LPG moc drahe, na benzin moc levne... Ale jestli by slo za tyto penize dokoupit i do sobaku a ne jen do kamionu nevim. Kazdopadne me desi, ze kdyz autu dojde, tak jede do prvniho vypnuti motoru, ale pak uz ne, proc? neni jednodussi ac s nizsim vykonem dojet sam do servisu / na benzinku, nez volat odtahovku nebo nejake zlute andely?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.03.2010 13:37, RE: AdBlue
mufik.martin napsal:
Mococvina uz i u beznych aut? Kolik stoji tech 15 litru, ktere se meni kazdych10 tis km? Jinak me to prijde, ze uz to je moc slozite, drahe a uz se totalne nevyplati ten diesel....jestli uz pak neni lepsi hodit ten turbo benzin do lpg...?JEstli se zacne masov pouzivat AdBlue u osobaku tak si myslim, ze to bude konec naftaku v CR...
...mylsíš těch koupených z druhé ruky? Neboj, lidi jsou hloupé stádo a málokoho tak hluboce zajímá, jestli je skutečně naftový automobil o tolik levnější. Jako jediné měřítko jim poslouží rozdíl spotřeby. Spíše vznikne další skupina "odborníků", která se naučí "přechcat" systém vyhodnocení kvality "chcánek". Ten motor (teda ECU ať se vyjadřuji přesněji) totiž dostane informaci od nějakého čidla a informace je jen napětí a proud v kombinaci - určitě není těžké nasimulovat správnou informaci nezávisle na kvalitě močoviny v nádrži. V autě lze oblbnout prakticky vše, když má člověk čas a chuť, zejména dnes, když je vše elektronicky. Stačí znát konstrukci čidla a vhodným přiřazením prvku lze čidlo buď ovlivnit nebo jej obejít.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.03.2010 16:14, monitorování mrtvých úhlů
jen mě zajímá jestli se ten popis týká jen systému u Mazdy?
Dále nerozumím proč je systém aktivní až od 60kmh?Naprostá většina nebezpečných situací přece vzniká ve městě, tedy pod 60kmh.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.03.2010 13:32, RE: monitorování mrtvých úhlů
Tomi napsal:
jen mě zajímá jestli se ten popis týká jen systému u Mazdy?
Dále nerozumím proč je systém aktivní až od 60kmh?Naprostá většina nebezpečných situací přece vzniká ve městě, tedy pod 60kmh.
Dovede si představit, kdyby tento systém fungoval při každé rychlosti? Ve městě by na řidiče neustále blikala kontrolka a ječelo pípátko. Ne děkuji, to budu přece jenom koukat víc do bočního a zadního zrcátka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.03.2010 15:20, RE: monitorování mrtvých úhlů
klobrch napsal:
Dovede si představit, kdyby tento systém fungoval při každé rychlosti? Ve městě by na řidiče neustále blikala kontrolka a ječelo pípátko. Ne děkuji, to budu přece jenom koukat víc do bočního a zadního zrcátka.
ano dovedu! A Mercedes zřejmě taky. Ono to nepípá hned když je auto v mrtvém úhlu, prostě jen svítí červený trojúhelníček v daném zrcátku. Pípá to až když dáte blinkr na stranu,kde systém vidí předmět v mtrvém úhlu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.04.2010 17:03, Promarněná šance...
Mazda neskutečně promarnila šanci s tímto vozem uspět u daleko širšího počtu zákazníků. Absence dieselu již od počátku, dle mého názoru tento skvělý vůz pohřbila. Vůz se stal spíše raritou na silnicích, přitom po stránce designu a kvality měl a má na to, aby se z něho stalo velmi oblébené SUVéčko. Škoda toho, v Mazdě mnohdy nedovedou přemýšlet.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.