zpět
 

diskuze k tématu: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, dovoz vozidel, ostatní, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
Míša
počet příspěvků1
datum registrace01.03.2017
Středa 01.03.2017 20:04, Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Dobrý den , prosím o radu.
Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.
Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.
Co znamena disi?

1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 1798

2.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 1999

2.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 1999

2.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488

Mate prosim nejake zkusenosti?
Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.

Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.

Diky moc.
reagovat
míra
počet příspěvků12
datum registrace28.01.2016
Čtvrtek 02.03.2017 11:40, RE: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Míša napsal:
Dobrý den , prosím o radu.Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.Co znamena disi? 1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 17982.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 19992.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 19992.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488Mate prosim nejake zkusenosti? Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.Diky moc.


Takže gratuluji k výběru značky.Motor 1,8 je spolehlivý,vždy spřažený s 5-ti stupňovou převodovkou a s nižší výbavou(CE,TE).Jede celkem dobře,ale na závodění není.Před FL není možné mít xenony,po FL ano,ale je jich jako šafránu.Motor 2,0(108 kW,nepřímý vstřik) je výborný,žádné problémy s ním nejsou,krásně jde do otáček,dodával se jen do verzí před FL.Má 6-ti kvalt a může mít i automat.Ale je hodně klouzavý a ten výkon hodně zaniká.Výbava už bývá vyšší(TE,TE+).2,0 DISI (114 kW)se montoval až po FL a nesplnil očekávání.Je to přímý vstřik a ve srovnání se starším dvoulitrem se mu nechce moc do otáček.Často trpí na zakarbonování a poruchy vstřikovačů.Je nutno používat co nejkvalitnější benzín.Pro mě je tento motor zklamáním.Motor 2,5 je vždy, před FL i po něm, nepřímý vstřik a jede úžasně,hlavně odezva na plyn je úchvatná.Verze po FL má trochu delší šestku,ale i před FL točí 3300ot při 130 km/h.Úplně v pohodě lze dosáhnout spotřeby od 7-8l/100km.Má vždy nejvyšší výbavy(GTA,GT) a často mívá krásný sportovní packet(SAP-mřížka chladiče,sport.nárazníky,prahové spojlery.Všechny benzínové motory jsou extrémně spolehlivé.Za mně.1.místo-2,5 GTA(125kW),2.místo-2,0 TE+(108 kW),3-4.místo-2,0 DISI(114kW) nebo 1,8(88kW)
reagovat
Petr S
počet příspěvků1110
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 02.03.2017 11:43, RE: Výběr benzinoveho motoru mazda 6. 2.generace
Míša napsal:
Dobrý den , prosím o radu.Chci si poridit benzinovou mazdu 6 a nevi jaky motor zvolit. Jaky je spolehlivy a jaky nebrat.Libi se mi dvoulitr ale nevim jestli tu starsi variantu 108 kw a nebo 114kw.Co znamena disi? 1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 17982.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 19992.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 19992.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488Mate prosim nejake zkusenosti? Chci si kozpit ojetinu z Nemecka najeto cca 100 tis.km. najeto. A chci kvalitni jednoduchy a spolehlivy benzin.Kdyby jste meli navrh jineho auta tak sem s nim.Diky moc.


Šel bych do 2.0 litru. 1.8L se v Mazdě 6 vždy dával do verzí s nejnižší výbavou. Jaká je spolehlivost 2,5L u 2. generace nevím, ale bude jich na trhu méně a spotřeba bude asi taky vyšší. Na druhou stranu auta s 2,5L budou mít asi nejlepší možnou výbavu.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Čtvrtek 02.03.2017 13:06, skvělý výběr
Před rokem jsem váhal mezi Ford Mondeo MK4 a Mazda 6, nakonec sice vyhrálo Mondeo, ale jen kvuli tomu, že má větší kufr a já jsem potřeboval co nejvíce prostoru. Jinač bych bral určitě Mazdu, je to krásné auto, vždycky když ji vidím na ulicí, tak obdivně koukám.

DISI znamená přímé vstřikování paliva, tomu se OBLOUKEM vyhněte. Jen problémy navíc a žádná přidaná hodnota.

Já jsem projížděl 2.0i (107 kW - je to ten stejný motor, který mám teď ve Fordu) a jelo to parádně, lépe než v Mondeu, které je o dost těžší. Navíc v Mazdě je tento motor spojený se šestistupňovou převodovkou, která je o dost lepší než Forďácký 5-kvalt. Na běžné ježdění úplně super motor.

Co jsem tak viděl na Mobile.de tak ty 2.5i vycházejí už o něco dráž, protože je to vždy téměř s plnou výbavou. Ale pokud Vám nevadí si připlatit tak je to asi jednoznačná volba!
reagovat
A4
počet příspěvků129
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 02.03.2017 14:14, pdf
Pokud by někdo chtěl podrobnou recenzi na tohle auto ze světa motorů v pdf, hoďte sem mail, mohu poslat, až to někdy vyhrabu...
reagovat
fera2
počet příspěvků4
datum registrace29.02.2012
Pátek 03.03.2017 09:42, mazda 6
poprosil bych o zaslání testu na jezek.subaru@seznam.cz. Díky moc
reagovat
Vaaclaf
počet příspěvků7
datum registrace10.02.2017
Pátek 03.03.2017 14:00, pdf
Předem děkuji za zaslání na vaaclaf@seznam.cz
reagovat
míra
počet příspěvků12
datum registrace28.01.2016
Pátek 03.03.2017 15:44, RE: pdf
A4 napsal:
Pokud by někdo chtěl podrobnou recenzi na tohle auto ze světa motorů v pdf, hoďte sem mail, mohu poslat, až to někdy vyhrabu...


Předem děkuji-rakusovi@centrum.cz
reagovat
Frankiee
počet příspěvků15
datum registrace02.11.2012
Pátek 03.03.2017 16:00, dobra volba
Zdravim,
mam uz pres tri roky Mazdu 6 2.0 TE. No, nejede to spatne, ale kdyz bych mel kupovat auto znovu, sel bych do 2,5 Vzhledem k memu rocnimu najezdu bych vyssi spotrebu asi i prezil.
O 1,8 bych neuvazoval vubec, i kvuli vybave. Ten dvoulitr je takovy rozumny stred, i vybavou. Ale co se davalo jen k 2,5i nebo k 2,2 nafte, byly kozene sedacky, jejich vyhrivani, parkovaci senzory. Pokud bez neceho z toho nemuzete zit, tak holt jen ten nejvyssi motor.
Dvoulitr je krasne tichy, zatim delam jen bezny servis a prekvapive za co jsem auto pred tremi lety koupil, bych ho dnes asi i prodal, jednoducha a spolehliva japonska technika si drzi cenu. Jen bych asi hned po koupi nechal striknout spodek a dutiny, udajne to nerezne tolik jako starsi model, ale stejne se to vyplati, mne to stalo asi 5000,- a kdyby auto vydrzelo o par let dele...
Spotreba ? 7,5-10 Celkove dlouhodoby prumer asi tak 8,5l. Okresky v pohode 7-8, dalnice cca 8-8,5 a po meste to leze na 10. Je to preci jen trochu tezsi auto (mam kombi) a tak to pocitove az tak nejede a pri popojizdkach zere. Stejne bych si ho stejne dnes koupil asi zase, i kdyz je to takova lemra lina Ale nemuzete me brat az tak doslova, jsem zvykly z motorek na jinaci zrychleni ))
reagovat
jifi
počet příspěvků1
datum registrace05.03.2017
Neděle 05.03.2017 12:27, RE: pdf
Prosím taktéž o zaslání testu ze SM na adresu jifi@seznam.cz. Díky
reagovat
Humusus
počet příspěvků500
datum registrace16.10.2016
Neděle 05.03.2017 18:34, pdf
998@post.cz

díky
reagovat
eCORE
počet příspěvků86
datum registrace12.03.2014
Pondělí 06.03.2017 14:59, Recenze mazda 2,5
Prosim tez o zaslani na ecr@centrum.cz. Diky
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.