0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda 5 - Japonské linie pro rodinu

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 07:53, Vysoká kvalita zpracování??
Hmmm, tak já jsem ještě neviděl žádnou Mazdu, o které by se dalo říci, že oplýváí "vysokou kvalitou zpracování".

Hlavně tedy ocharnou proti korozi. U všech Mazd posledních 8 let je to ultratragedie, dále "pověstné" praskání plastových krytů předních světel, potíže s naftovými motory a jejich "sci-fi" regenerací FAPů.... Fakt - technický skvost. Mazdu jsem měl do loňska a jsem rád, že se mi ji podařilo prodat.

A spotřeba 9/100 s tímto motůrkem?? Za to jezdím s 3,0R s prstem v nose A navíc se svezu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 08:07, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Zdeny60 napsal:
Hmmm, tak já jsem ještě neviděl žádnou Mazdu, o které by se dalo říci, že oplýváí "vysokou kvalitou zpracování".

Hlavně tedy ocharnou proti korozi. U všech Mazd posledních 8 let je to ultratragedie, dále "pověstné" praskání plastových krytů předních světel, potíže s naftovými motory a jejich "sci-fi" regenerací FAPů.... Fakt - technický skvost. Mazdu jsem měl do loňska a jsem rád, že se mi ji podařilo prodat.

A spotřeba 9/100 s tímto motůrkem?? Za to jezdím s 3,0R s prstem v nose A navíc se svezu
kvalitu zpracování chápu jako slícování a zpracování plastů v interiéru. Nijak to nesouvisí s ochranou proti korozi nebo s kvalitou plastových dílů světel. Spíš mě zarazila věta, že se v této kategorii prodává nejvíc benzínových motorů... cože? Když se rozhlídnu a poslechnu si motory MPV na ulici, tak si to nemyslím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 09:01, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Tomi napsal:
kvalitu zpracování chápu jako slícování a zpracování plastů v interiéru. Nijak to nesouvisí s ochranou proti korozi nebo s kvalitou plastových dílů světel. Spíš mě zarazila věta, že se v této kategorii prodává nejvíc benzínových motorů... cože? Když se rozhlídnu a poslechnu si motory MPV na ulici, tak si to nemyslím.
Ba naopak, v dnešní době CNC a jiných vyspělejších technologií (roboty) by se vůbec nemělo hovořit o nějakém slícování dílů a pod, ale takové věci, že po 3 letech hnijí zadní lemy, nebo rpaskají kryty světel a nebo že motor "vyrábí" olej, to jsou dle mého skromného názoru fatální věci. Jestli má auto plasty měkké či tvrdé? To nemá na nic vlic, já teda aspoň za jízdy platsy neošahávám.
Mně spíše vady kvalita laku (po pár umytích v myččce je to jako po 6 letech služebního provozu s jnými auty), že nejsou dolakované (Mazda6) vnitřní futra u zadních dveří, že nejsou odgrotované výlisky předních blatníků (opět Mazda6 i 3), to je kvalita zpracování. To, že auto za 800 litrů má v podbězích kusy hadru, ehm.... Vysoká kvalita, vskutku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 12:22, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Zdeny60 napsal:
Ba naopak, v dnešní době CNC a jiných vyspělejších technologií (roboty) by se vůbec nemělo hovořit o nějakém slícování dílů a pod, ale takové věci, že po 3 letech hnijí zadní lemy, nebo rpaskají kryty světel a nebo že motor "vyrábí" olej, to jsou dle mého skromného názoru fatální věci. Jestli má auto plasty měkké či tvrdé? To nemá na nic vlic, já teda aspoň za jízdy platsy neošahávám.
Mně spíše vady kvalita laku (po pár umytích v myččce je to jako po 6 letech služebního provozu s jnými auty), ž...
obecně se v kladech a záporech u všech motoristických recenzí uvádí kvalita zpracování, buď je chválena nebo kritizována. Vždy to chápu jako vyjádření zpracování pouze interiéru vozu. Mohl by to vyjasnit někdo z redakce prosím?
Ohledně tvrdých,měkčených materiálů v autě. Je to naprosto zásadní věc! Možná s autem nesouložíš, nesaháš na něj ani to nikomu nepředvádíš, já taky ne, ale po pár letech provozu (někdy stačí pár tisíc km) tvrdé plasty skřípou a třou se o sebe a všechno "nádherně" vrže. Pak stačí třeba na rádiu mačkat čísla 1-6 a přepínat CD a jen poslouchat jak skřípe každé zmáčkutí, kterým plast o 1mm usadíš zpět. Měkčený povrch je tichý a odolnější proti tomuto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 13:14, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Tomi napsal:
obecně se v kladech a záporech u všech motoristických recenzí uvádí kvalita zpracování, buď je chválena nebo kritizována. Vždy to chápu jako vyjádření zpracování pouze interiéru vozu. Mohl by to vyjasnit někdo z redakce prosím?
Ohledně tvrdých,měkčených materiálů v autě. Je to naprosto zásadní věc! Možná s autem nesouložíš, nesaháš na něj ani to nikomu nepředvádíš, já taky ne, ale po pár letech provozu (někdy stačí pár tisíc km) tvrdé plasty skřípou a třou se o sebe a všechno "nádherně" vrž...
ja jsem klasickej Mazdak, mam nyni 6, predtim 323F a musim rict, ze jsem spokojeny. pravdou je, ze antikorozni ochrana by mohla byt lepsi - Octavek jsem videl malo ohnilejch, ale Mazdu si kupuji lidi i kvuli pocitu, aby se trosku odlisili a nejezdili tuctovkama jako VW Group nebo Ford. pro mne osobne je dulezitejsi nez vrzajici plast nebo ohnilej blatnik to, jestli dojedu a nebudu cekat na odtah nebo jezdit do servisu kvuli blbostem. U 323F jsem jen menil olej, brzdovy desticky a kotouce. Nikdy mne nikde nenechala.
Naftovy motory neresim, jsem spis na benzin, kde je riziko nekvalitni nafty a naslednych drahych oprav minimalni
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 13:41, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Zdeny60 napsal:
Ba naopak, v dnešní době CNC a jiných vyspělejších technologií (roboty) by se vůbec nemělo hovořit o nějakém slícování dílů a pod, ale takové věci, že po 3 letech hnijí zadní lemy, nebo rpaskají kryty světel a nebo že motor "vyrábí" olej, to jsou dle mého skromného názoru fatální věci. Jestli má auto plasty měkké či tvrdé? To nemá na nic vlic, já teda aspoň za jízdy platsy neošahávám.
Mně spíše vady kvalita laku (po pár umytích v myččce je to jako po 6 letech služebního provozu s jnými auty), ž...
No Zdeny60 má koukám ve všem jasno, Mazda je prostě automobilový odpad.<br>
Mám Mazdu 6 rok výroby 2002, tedy hned z kraje výroby. A z toho co povídáš mám trochu problém jen s těmi lemy, ale jen drobné puchýřky na cca 1x3 cm ploše. Auto má ale už 9 let, tak mi to jako tragedie nepřijde. Dost záleží jestli lemy někdo řešil v rámci svolávačky.<br>
K článku, pokud dá středně velké MPV 0-100 za 11 sekund, tak mi to přijde adekvátní. Ten diesel na tom bude asi podobně.<br>
Ke spotřebě. Zaznamenávám ji na spritmonitor.de, takže podle dotankování a po víc než 3 letech mám dlouhodobou spotřebu lehce přes 7,9. Jedná se o 2,0L 104kw benzín, kombi, 5ti kvalt. Asi tady tomu šlapali redaktoři trochu víc na krk.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 13:50, RE: Vysoká kvalita zpracování??
zeneva napsal:
ja jsem klasickej Mazdak, mam nyni 6, predtim 323F a musim rict, ze jsem spokojeny. pravdou je, ze antikorozni ochrana by mohla byt lepsi - Octavek jsem videl malo ohnilejch, ale Mazdu si kupuji lidi i kvuli pocitu, aby se trosku odlisili a nejezdili tuctovkama jako VW Group nebo Ford. pro mne osobne je dulezitejsi nez vrzajici plast nebo ohnilej blatnik to, jestli dojedu a nebudu cekat na odtah nebo jezdit do servisu kvuli blbostem. U 323F jsem jen menil olej, brzdovy desticky a kotouce. Nikdy ...
K těm plastům. Ani v Yarisu, co má dost tvrdý plasty, ani v Mazdě 6, která má na palubce plast relativně měkký mi nic nevrže. Spíš záleží jak jsou plasty uchycený a jak se dotýkají než jestli jsou měkký.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.06.2011 23:18, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Petr S napsal:
No Zdeny60 má koukám ve všem jasno, Mazda je prostě automobilový odpad.<br>
Mám Mazdu 6 rok výroby 2002, tedy hned z kraje výroby. A z toho co povídáš mám trochu problém jen s těmi lemy, ale jen drobné puchýřky na cca 1x3 cm ploše. Auto má ale už 9 let, tak mi to jako tragedie nepřijde. Dost záleží jestli lemy někdo řešil v rámci svolávačky.<br>
K článku, pokud dá středně velké MPV 0-100 za 11 sekund, tak mi to přijde adekvátní. Ten diesel na tom bude asi podobně.<br>
Ke spotřebě. Zaznamenávám j...
Lehce přes 7,9? O litr? Či jsi blázen?
Tohle se dlouhodobě nedá vydržet!!!!!
Mazda 6 dobré auto? Kup SAAB 9000 AERO za 70000,- Udělej tomu komplet podvozek za 20000,- A jezdi a jezdi ať pochopíš!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 00:42, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Dolly napsal:
Lehce přes 7,9? O litr? Či jsi blázen?
Tohle se dlouhodobě nedá vydržet!!!!!
Mazda 6 dobré auto? Kup SAAB 9000 AERO za 70000,- Udělej tomu komplet podvozek za 20000,- A jezdi a jezdi ať pochopíš!!!!!!
Asi jsem se nevyjádřil jasně. S Mazdou 6 jezdím podle dotankování za lehce přes 7,9. Úplně přesně to je 7,94 L/100 podle dotankování po 3 letech, můžu poslat link na spritmonitor. Díky po Saabu netoužím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 12:34, RE: Vysoká kvalita zpracování??
Petr S napsal:
Asi jsem se nevyjádřil jasně. S Mazdou 6 jezdím podle dotankování za lehce přes 7,9. Úplně přesně to je 7,94 L/100 podle dotankování po 3 letech, můžu poslat link na spritmonitor. Díky po Saabu netoužím.
Co je divneho na spotrebe 7,9? ja jezdim se stejnou Mazdou 6, stejna motorizace za 7,6 - viz spritmonitor zeneva. Prumer je za cca 19 tis km, takze dlouhodbe reprezentativni vzorek. vzdy jezdim se zapnutou klimou a 70% s rodinkou plne nalozeni. Povedlo se mi jet i za 5,8 - sam, okresky, zadne loudani, dodrzovani predpisu rychlost dle GPS - prumerna rychlost 68km/h vcetne mest. usporna jizda neni o jezdeni pomalu, ale predvidani, podrazovani, klidnych rozjezdech, minimalnim brzdeni... ale o tom tu bylo napsano vic nez dost
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.