0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda 5 a zkušenosti po 145 tis. km.

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 29.07.2013 16:33, proč opravovat???
nějak vaše nářky nechápu. tenhle motor je možné v Polsku koupit se zárukou na funkčnost za nějakých 4-4.500,- zlotých. s cestou odkudkoliv z ČR a výměnou nejste ani na polovině co jste dal v autorizáku. a okamžitě ten střep prodat. zlatej benzín....
reagovat
subarák
počet příspěvků106
datum registrace22.03.2010
Pondělí 29.07.2013 17:28, RE: proč opravovat???
tomaskrtek napsal:
nějak vaše nářky nechápu. tenhle motor je možné v Polsku koupit se zárukou na funkčnost za nějakých 4-4.500,- zlotých. s cestou odkudkoliv z ČR a výměnou nejste ani na polovině co jste dal v autorizáku. a okamžitě ten střep prodat. zlatej benzín....


Jó zlatej benzin, třeba takový 3,2FSI od VW, ten by se podělal už ve 100tisicích...
Dneska už to začína být jedno, benzin, nafta, podělat se může cokoliv, kdykoliv, díky módní vlně šetření jsou motory dělané jen aby přežily záruku (mnohdy se ani to nedaří).
Mě by docela zajímalo, jak pán to auto provozoval, má to 7let to je 20tis na rok, jestli s tím jezdil krátký trasy a měnil olej v prodlouženým intervalu, není se čemu divit a může si za to sám. Někde se tam ten karbon vzít musel, a nějak mě v tuhle chvíli nenapadá pravděpodobnější možnost jak se k zakarbonování dostat.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 29.07.2013 18:49, RE: proč opravovat???
subarák napsal:
tomaskrtek napsal:
nějak vaše nářky nechápu. tenhle motor je možné v Polsku koupit se zárukou na funkčnost za nějakých 4-4.500,- zlotých. s cestou odkudkoliv z ČR a výměnou nejste ani na polovině co jste dal v autorizáku. a okamžitě ten střep prodat. zlatej benzín....
Jó zlatej benzin, třeba takový 3,2FSI od VW, ten by se podělal už ve 100tisicích... Dneska už to začína být jedno, benzin, nafta, podělat se může cokoliv, kdykoliv, díky módní vlně šetření jsou motory dělané jen aby přežily záruku (mnohdy se ani to nedaří). Mě by docela zajímalo, jak pán to auto provozoval, má to 7let to je 20tis na rok, jestli s tím jezdil krátký trasy a měnil olej v prodlouženým intervalu, není se čemu divit a může si za to sám. Někde se tam ten karbon vzít musel, a nějak mě v tuhle chvíli nenapadá pravděpodobnější možnost jak se k zakarbonování dostat.


motory se dělí na dobré a špatné, ne na dieselové (špatné) a benzínové (dobré).
zrovna Mazda moc diesely neumí...

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 29.07.2013 19:59, RE: proč opravovat???
Reno napsal:
subarák napsal:
tomaskrtek napsal:
nějak vaše nářky nechápu. tenhle motor je možné v Polsku koupit se zárukou na funkčnost za nějakých 4-4.500,- zlotých. s cestou odkudkoliv z ČR a výměnou nejste ani na polovině co jste dal v autorizáku. a okamžitě ten střep prodat. zlatej benzín....
Jó zlatej benzin, třeba takový 3,2FSI od VW, ten by se podělal už ve 100tisicích... Dneska už to začína být jedno, benzin, nafta, podělat se může cokoliv, kdykoliv, díky módní vlně šetření jsou motory dělané jen aby přežily záruku (mnohdy se ani to nedaří). Mě by docela zajímalo, jak pán to auto provozoval, má to 7let to je 20tis na rok, jestli s tím jezdil krátký trasy a měnil olej v prodlouženým intervalu, není se čemu divit a může si za to sám. Někde se tam ten karbon vzít musel, a nějak mě v tuhle chvíli nenapadá pravděpodobnější možnost jak se k zakarbonování dostat.
motory se dělí na dobré a špatné, ne na dieselové (špatné) a benzínové (dobré).zrovna Mazda moc diesely neumí...


přesně tak to bylo myšleno, Mazda měla vždy slušné benzínové motory, vzpomínám si na jeden jejich pokus o diesel z poloviny devadesátek, comprex tomu říkali, pochybuju že to někomu ještě jezdí. takže nevidím nejmenší důvod na těch s bídou 20k ročně co má to auto najeto riskovat naftu. kdyby koupil dvoulitrovej benzín tak je v poho... nebo třílitra...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Úterý 30.07.2013 01:46, RE: proč opravovat???
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
subarák napsal:
tomaskrtek napsal:
nějak vaše nářky nechápu. tenhle motor je možné v Polsku koupit se zárukou na funkčnost za nějakých 4-4.500,- zlotých. s cestou odkudkoliv z ČR a výměnou nejste ani na polovině co jste dal v autorizáku. a okamžitě ten střep prodat. zlatej benzín....
Jó zlatej benzin, třeba takový 3,2FSI od VW, ten by se podělal už ve 100tisicích... Dneska už to začína být jedno, benzin, nafta, podělat se může cokoliv, kdykoliv, díky módní vlně šetření jsou motory dělané jen aby přežily záruku (mnohdy se ani to nedaří). Mě by docela zajímalo, jak pán to auto provozoval, má to 7let to je 20tis na rok, jestli s tím jezdil krátký trasy a měnil olej v prodlouženým intervalu, není se čemu divit a může si za to sám. Někde se tam ten karbon vzít musel, a nějak mě v tuhle chvíli nenapadá pravděpodobnější možnost jak se k zakarbonování dostat.
motory se dělí na dobré a špatné, ne na dieselové (špatné) a benzínové (dobré).zrovna Mazda moc diesely neumí...
přesně tak to bylo myšleno, Mazda měla vždy slušné benzínové motory, vzpomínám si na jeden jejich pokus o diesel z poloviny devadesátek, comprex tomu říkali, pochybuju že to někomu ještě jezdí. takže nevidím nejmenší důvod na těch s bídou 20k ročně co má to auto najeto riskovat naftu. kdyby koupil dvoulitrovej benzín tak je v poho... nebo třílitra...


Taky není jasné jestli to pán kupoval fungl nové nebo ojeté.

Kdysi jsem měl zájem o relativně levnou Mazdu 5 v CSOB Leasing bazaru. Rok starou, najeto 45 tkm, 1,8 benzín. Když jsem se ptal proč je tak levná, tak mi prodejce na rovinu řekl, že původní majitel ji koupil na leasing, který ovšem neplatil a do servisu nejezdil. Takže mu auto sebrali. Z toho plyne, že v autě nebyl měněný olej cca 45 tkm. Takový motor pak klidně může být docela problematický. To auto si nakonec asi někdo koupil a mohl s ním mít problémy...
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Úterý 30.07.2013 10:23, Olej
Hm, tipoval bych to na ultra moderni zpusob "vymeny" oleje po 30000 km odsatim. Po zaruce pak nasleduje logicky fuck off vyrobce.
reagovat
schmidke
počet příspěvků1
datum registrace30.07.2013
Úterý 30.07.2013 13:18, Podložky pod vstřiky
Motory MZR-CD se jako výsledek vlastního vývoje Mazdy naopak docela povedly. Podložky pod vstřiky byly jedním z mála problémů tohoto motoru, který je navíc snadno řešitelný. Naopak jeho ignorování může vést k popisovaným fatálním důsledkům. Kolem roku 2008 začala Mazda montovat odlišný typ podložek a problémy ustaly. Vzhledem k notorické známosti této konstrukční chyby to vidím na selhání autorizovaného servisu.
reagovat
stradivari
počet příspěvků1
datum registrace18.01.2018
Čtvrtek 18.01.2018 16:03, Žádost o typ
Píšete, že se tento motor dá v Polsku sehnat za velmi příznivou cenu. Neměl by jste nějaký typ, kde a jak třeba hledat? Jsem v tomto odvětví amatér....
Díky
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.