0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda začne v roce 2019 prodávat revoluční benzinový motor, který pracuje jako diesel.

kategorie zařazení tématu: automobilky, německá vozidla, volná diskuze
vincitytaymodaimo
počet příspěvků1
datum registrace21.09.2018
Pátek 21.09.2018 11:22, Mazda začne v roce 2019 prodávat revoluční benzinový motor, který pracuje jako diesel.
aponský výrobce nikdy nešel ve vývoji motorů tak úplně s davem. Nyní se pochlubil, že již za dva roky chce uvést novou generaci benzinových motorů Skyactiv-X, které budou vzněcovat benzin. Nová technologie se jmenuje SCCI a ve srovnání se současnými benzinovými motory by měl mít nižší spotřebu o 10 až 30 %. Poprvé ho dostane Mazda 3.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků719
datum registrace13.04.2012
Středa 26.09.2018 08:48, RE: Mazda začne v roce 2019 prodávat revoluční benzinový motor, který pracuje jako diesel.
Nezabudnite pripomenut, ze ho opat pravdepodobne zabali do polozhnitej neodhlucnenej a temperovymi farbami natretej kasne. A samozrejme, ako kazde kvalitne auto bude mat brzdy, ktore sa pri prvom naznaku tlaku na pedal skrutia a v servise vam povedia, ze to zaruka nepokryva, ze ste asi prisilno brzdili. Uz len dufat, ze v nom vacky nebudu z rovnakeho blata ako na 2.2 skyactiv-D. Niektore exemplare tohto motora sa dokazali bez zadrenia dozit aj 150t km... Mazda by sa podla mna uzivila ako predajca benzinovych motorov pre europske znacky. Niektori z nich totiz nevideli kvalitny benzinovy motor uz niekolko desatroci.
Popripade by povest mazdy zachranilo, keby ponukala 'balicky', tzn. ze vam preda to krasne, ale len z 80% hotove auto + polepenie ochranou foliou + odhlucnenie + nastrek podvozku + zaslepky na vsetky tie surovo odkryte miesta v aute. Potom by to mohlo byt auto, ktore dokaze konkurovat.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Středa 26.09.2018 09:55, RE: RE: Mazda začne v roce 2019 prodávat revoluční benzinový motor, který pracuje jako diesel.
citace: