0
zpět
 

diskuze k tématu: Thesis 2,4 LPG zadřený

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, italská vozidla, hybridy, cng, lpg
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 28.02.2016 13:32, Thesis 2,4 LPG zadřený
Mám dotaz na odborníky na itala.

Kamarádka si koupila nádherný Thesis 2,4i automat, na plyn. Kupovala očima a srdcem, technicky to asi moc neřešila. Navíc za cenu o dost vyšší než se Thesis pohybuje... chjo. Takže byla za kavku a asi koupila načatý motor. Prý hodně dolévala olej. Ted to dala k nějakému patlalovi a ten po vyplacení zálohy 20t pořád jen vymlouvá.

Motor se zřejmě zadřel, podrobnější info z ní těžko dostat. Auto prostě nejelo, to je jediné co ví. Dal jsem jí úkol at z patlala dostane položkový rozpočet na opravu auta tak uvidíme.

Myslíte že má smysl dělat generálku motoru za cca 50% ceny auta nebo koupit motor jinde? Borec prý objednává díly z Italie, což mi přijde na palici když se u nás dá sehnat snad vše... podle mě jen výmluvy.
Pasuje tam pětiválec 2,4 z Fiatu? Mám totiž možnost koupit ten motor i se Stilem které zůstalo v polopřevodu za doslova legrační částku. Motor je určitě funkční.
Jak vůbec ten motor bere LPG?

Auto je to jinak neuvěřitelně krásný a pohodlný, škoda ho sešrotovat.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Neděle 28.02.2016 16:45, RE: Thesis 2,4 LPG zadřený
PetrT napsal:
Mám dotaz na odborníky na itala. Kamarádka si koupila nádherný Thesis 2,4i automat, na plyn. Kupovala očima a srdcem, technicky to asi moc neřešila. Navíc za cenu o dost vyšší než se Thesis pohybuje... chjo. Takže byla za kavku a asi koupila načatý motor. Prý hodně dolévala olej. Ted to dala k nějakému patlalovi a ten po vyplacení zálohy 20t pořád jen vymlouvá. Motor se zřejmě zadřel, podrobnější info z ní těžko dostat. Auto prostě nejelo, to je jediné co ví. Dal jsem jí úkol at z patlala dostane položkový rozpočet na opravu auta tak uvidíme. Myslíte že má smysl dělat generálku motoru za cca 50% ceny auta nebo koupit motor jinde? Borec prý objednává díly z Italie, což mi přijde na palici když se u nás dá sehnat snad vše... podle mě jen výmluvy.Pasuje tam pětiválec 2,4 z Fiatu? Mám totiž možnost koupit ten motor i se Stilem které zůstalo v polopřevodu za doslova legrační částku. Motor je určitě funkční. Jak vůbec ten motor bere LPG? Auto je to jinak neuvěřitelně krásný a pohodlný, škoda ho sešrotovat.


Nevím, jestli je v thesisu zcela stejný motor jako ve Fiatu Stilo Abarth, ale každopádně ve Stilu si s LPG vůbec, ale vůbec nerozuměl. Měl to takhle známý, přestavbu si nechával dělat u firmy, co mu už přestavěla 2 auta, a pak to šlo do kytek. Nevím, na kolik je "obecný" problém, že všechny přestavby počítají se sudým počtem válců, takže tam jde na 6vál a jeden válec se logicky nepřipojí. Ale do té doby zcela funkční a pohodové auta se od té chvíle po motorické stránce začalo sypat - nepravidelný chod, odcházení komponent. Auto mělo v době přestavby najeto cca 60 tkm doložených a bylo 5 let staré, takže žádná paštika. Nakonec to koupil fanda z druhé strany republiky a říkal, že to je všecko tím plynem, že ho okamžitě dá pryč.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 28.02.2016 20:45, RE: Thesis 2,4 LPG zadřený
Giorgio napsal:
PetrT napsal:
Mám dotaz na odborníky na itala. Kamarádka si koupila nádherný Thesis 2,4i automat, na plyn. Kupovala očima a srdcem, technicky to asi moc neřešila. Navíc za cenu o dost vyšší než se Thesis pohybuje... chjo. Takže byla za kavku a asi koupila načatý motor. Prý hodně dolévala olej. Ted to dala k nějakému patlalovi a ten po vyplacení zálohy 20t pořád jen vymlouvá. Motor se zřejmě zadřel, podrobnější info z ní těžko dostat. Auto prostě nejelo, to je jediné co ví. Dal jsem jí úkol at z patlala dostane položkový rozpočet na opravu auta tak uvidíme. Myslíte že má smysl dělat generálku motoru za cca 50% ceny auta nebo koupit motor jinde? Borec prý objednává díly z Italie, což mi přijde na palici když se u nás dá sehnat snad vše... podle mě jen výmluvy.Pasuje tam pětiválec 2,4 z Fiatu? Mám totiž možnost koupit ten motor i se Stilem které zůstalo v polopřevodu za doslova legrační částku. Motor je určitě funkční. Jak vůbec ten motor bere LPG? Auto je to jinak neuvěřitelně krásný a pohodlný, škoda ho sešrotovat.
Nevím, jestli je v thesisu zcela stejný motor jako ve Fiatu Stilo Abarth, ale každopádně ve Stilu si s LPG vůbec, ale vůbec nerozuměl. Měl to takhle známý, přestavbu si nechával dělat u firmy, co mu už přestavěla 2 auta, a pak to šlo do kytek. Nevím, na kolik je "obecný" problém, že všechny přestavby počítají se sudým počtem válců, takže tam jde na 6vál a jeden válec se logicky nepřipojí. Ale do té doby zcela funkční a pohodové auta se od té chvíle po motorické stránce začalo sypat - nepravidelný chod, odcházení komponent. Auto mělo v době přestavby najeto cca 60 tkm doložených a bylo 5 let staré, takže žádná paštika. Nakonec to koupil fanda z druhé strany republiky a říkal, že to je všecko tím plynem, že ho okamžitě dá pryč.


No v Italii je LPG dost populární, ale Thesisů tam moc nemají přestavených. Asi na tom něco bude... Je možné že díky LPG je zvýšená spotřeba oleje?
Mě jde o to jestli se ty motory schodují mechanicky aspon v základu, vše okolo motoru má nepoškozené. Studuju to i na značkových forech a nikde nic.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pondělí 29.02.2016 04:19, RE: Thesis 2,4 LPG zadřený
PetrT napsal:
Giorgio napsal:
PetrT napsal:
Mám dotaz na odborníky na itala. Kamarádka si koupila nádherný Thesis 2,4i automat, na plyn. Kupovala očima a srdcem, technicky to asi moc neřešila. Navíc za cenu o dost vyšší než se Thesis pohybuje... chjo. Takže byla za kavku a asi koupila načatý motor. Prý hodně dolévala olej. Ted to dala k nějakému patlalovi a ten po vyplacení zálohy 20t pořád jen vymlouvá. Motor se zřejmě zadřel, podrobnější info z ní těžko dostat. Auto prostě nejelo, to je jediné co ví. Dal jsem jí úkol at z patlala dostane položkový rozpočet na opravu auta tak uvidíme. Myslíte že má smysl dělat generálku motoru za cca 50% ceny auta nebo koupit motor jinde? Borec prý objednává díly z Italie, což mi přijde na palici když se u nás dá sehnat snad vše... podle mě jen výmluvy.Pasuje tam pětiválec 2,4 z Fiatu? Mám totiž možnost koupit ten motor i se Stilem které zůstalo v polopřevodu za doslova legrační částku. Motor je určitě funkční. Jak vůbec ten motor bere LPG? Auto je to jinak neuvěřitelně krásný a pohodlný, škoda ho sešrotovat.
Nevím, jestli je v thesisu zcela stejný motor jako ve Fiatu Stilo Abarth, ale každopádně ve Stilu si s LPG vůbec, ale vůbec nerozuměl. Měl to takhle známý, přestavbu si nechával dělat u firmy, co mu už přestavěla 2 auta, a pak to šlo do kytek. Nevím, na kolik je "obecný" problém, že všechny přestavby počítají se sudým počtem válců, takže tam jde na 6vál a jeden válec se logicky nepřipojí. Ale do té doby zcela funkční a pohodové auta se od té chvíle po motorické stránce začalo sypat - nepravidelný chod, odcházení komponent. Auto mělo v době přestavby najeto cca 60 tkm doložených a bylo 5 let staré, takže žádná paštika. Nakonec to koupil fanda z druhé strany republiky a říkal, že to je všecko tím plynem, že ho okamžitě dá pryč.
No v Italii je LPG dost populární, ale Thesisů tam moc nemají přestavených. Asi na tom něco bude... Je možné že díky LPG je zvýšená spotřeba oleje?Mě jde o to jestli se ty motory schodují mechanicky aspon v základu, vše okolo motoru má nepoškozené. Studuju to i na značkových forech a nikde nic.


Pro fiaty se obvykle používají sady s přímazy, takže to taky bude mít nějaký důvod. Na ten motor bych nahodil dotaz na fiatforum.com, pokud to ani tam nejde dohledat.
reagovat
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Středa 02.03.2016 11:55, olej a plyn
Spotřeba oleje nemá nic společného s LPG. Tohle komfortní auto s automatem a LPG má zřejmě najeto statisíce km a motor už byl prostě a jednoduše opotřebený. Dlouhodobý pohon na plyn maximálně zničí výfukové ventily a sedla, pokud nejsou z odolného materiálu, na nic jiného nemá vliv.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Středa 02.03.2016 18:08, 2.4 + LPG
zrovna pětiválec 2.4 ze Stila je na přestavbu LPG vhodný. Prvním úskalím ale je, aby motor a auto bylo v perfektním stavu, a druhým, aby plyn montoval někdo kdo to umí a ví co dělá.
První podmínka bývá málokdy splněna, proto pak lidi pláčou na všechny strany, jak je LPG špatný, jak se to se.re. Místo toho, aby dali do kupy zapalování a celý motor atd, řeší raději placebo-šidítka jako je přimazávání ventilů. Když to auto pak dostane do ruky nějaký "LPG - odborník" dílo boží dokoná.

Když to vezmu ještě z jiného pohledu, často se stává, že si někdo koupí vraždu se čtvrtmíčem km na hrbu tu nejlevnější co sehnal (ve stavu odpovídajícím ceně), ušetří na servisu, aby to dal do plynu. Pak se nemůžeme divit, že bude něco špatně.

Další věcí je, že když už se auto na LPG předělá, chce to zezačátku zkrátit interval výměny oleje na cca 10 tis km. Olej sice tak nedegraduje při provozu na plyn jako je to u benzinu, ale při prvních cca 50 tis km se motor vyčistí od karbonu.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.