PetrT napsal:
Mám dotaz na odborníky na itala. Kamarádka si koupila nádherný Thesis 2,4i automat, na plyn. Kupovala očima a srdcem, technicky to asi moc neřešila. Navíc za cenu o dost vyšší než se Thesis pohybuje... chjo. Takže byla za kavku a asi koupila načatý motor. Prý hodně dolévala olej. Ted to dala k nějakému patlalovi a ten po vyplacení zálohy 20t pořád jen vymlouvá. Motor se zřejmě zadřel, podrobnější info z ní těžko dostat. Auto prostě nejelo, to je jediné co ví. Dal jsem jí úkol at z patlala dostane položkový rozpočet na opravu auta tak uvidíme. Myslíte že má smysl dělat generálku motoru za cca 50% ceny auta nebo koupit motor jinde? Borec prý objednává díly z Italie, což mi přijde na palici když se u nás dá sehnat snad vše... podle mě jen výmluvy.Pasuje tam pětiválec 2,4 z Fiatu? Mám totiž možnost koupit ten motor i se Stilem které zůstalo v polopřevodu za doslova legrační částku. Motor je určitě funkční. Jak vůbec ten motor bere LPG? Auto je to jinak neuvěřitelně krásný a pohodlný, škoda ho sešrotovat.
Nevím, jestli je v thesisu zcela stejný motor jako ve Fiatu Stilo Abarth, ale každopádně ve Stilu si s LPG vůbec, ale vůbec nerozuměl. Měl to takhle známý, přestavbu si nechával dělat u firmy, co mu už přestavěla 2 auta, a pak to šlo do kytek. Nevím, na kolik je "obecný" problém, že všechny přestavby počítají se sudým počtem válců, takže tam jde na 6vál a jeden válec se logicky nepřipojí. Ale do té doby zcela funkční a pohodové auta se od té chvíle po motorické stránce začalo sypat - nepravidelný chod, odcházení komponent. Auto mělo v době přestavby najeto cca 60 tkm doložených a bylo 5 let staré, takže žádná paštika. Nakonec to koupil fanda z druhé strany republiky a říkal, že to je všecko tím plynem, že ho okamžitě dá pryč.