zpět
 

diskuze k tématu: dotaz čtenáře: Jaké MPV do 450 000?

kategorie zařazení tématu: automobilky, německá vozidla, korejská vozidla
danet - redakce TipCars
počet příspěvků380
datum registrace16.11.2012
Úterý 13.12.2016 09:04, dotaz čtenáře: Jaké MPV do 450 000?
Dobrý den,
zajímalo by mne porovnání nových benzínových MPV s pořizovací cenou do 450 000 Kč, do kterých se na zadní sedadla vejde 1 dospělí a 2 dětské sedačky. Porovnání mne zajímá z hlediska jízdních vlastností, spolehlivosti, ceny servisu a cen náhradních dílů.
Jezdím cca 10 000 km / rok, 75% město, 15% silnice mimo město, 10% dálnice.
Do širšího výběru jsem zatím zařadil:
KIA Carens 1.6 GDI 99 kW
Opel Zafira Tourer 88 kW
VW Caddy 1.2 TSI ( motor 1.2 TSI se mi zdá slabý, 1.4 TSI je už asi mimo limit) Peugeot 5008 ?? ( po zkušenosti s Peugeotem 307 Break 2,0 Hdi 66 kW francouzské vozy nepreferuji)

Uvedené vozy beru jako alternativu k ojetinám VW Sharan či Ford Smax. Nejsem odborník a kvality aut z bazarů se obávám.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1110
datum registrace28.11.2008
Úterý 13.12.2016 10:41, Verso
Za 455 tisíc jsem 2 roky zpět koupil celkem dobře vybavené Verso 1.8 108 kW co bylo vystavené v auto salonu. Oficiální cena byla 499 tis. Je to 5ti místná verze, takže pod podlahou kufru má celkem dost místa (není tam rezerva, ale jen sada na lepení pneu). Na zadní sedadla se vejdou 2 sedačky a dospělý. Ostatní auta z výběru neznám, ale s Versem jsme po 2,5 letech zatím spokojeni.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků913
datum registrace08.09.2009
Úterý 13.12.2016 16:57, RE: dotaz čtenáře: Jaké MPV do 450 000?
danet - redakce TipCars napsal:
Dobrý den,zajímalo by mne porovnání nových benzínových MPV s pořizovací cenou do 450 000 Kč, do kterých se na zadní sedadla vejde 1 dospělí a 2 dětské sedačky. Porovnání mne zajímá z hlediska jízdních vlastností, spolehlivosti, ceny servisu a cen náhradních dílů.Jezdím cca 10 000 km / rok, 75% město, 15% silnice mimo město, 10% dálnice.Do širšího výběru jsem zatím zařadil:KIA Carens 1.6 GDI 99 kWOpel Zafira Tourer 88 kWVW Caddy 1.2 TSI ( motor 1.2 TSI se mi zdá slabý, 1.4 TSI je už asi mimo limit) Peugeot 5008 ?? ( po zkušenosti s Peugeotem 307 Break 2,0 Hdi 66 kW francouzské vozy nepreferuji)Uvedené vozy beru jako alternativu k ojetinám VW Sharan či Ford Smax. Nejsem odborník a kvality aut z bazarů se obávám.


Opustil bych tuto třídu a svezl bych se s Hondou CR-V (je to větší, ale to nevadí) a jinak pozitiva budou převažovat. Za tuto cenu bude ojetina dva roky stará, ale bude to opravdu auto o třídu výše. I předposlední generaci bych vyzkoušel, CR-V netrpí na zásadní potížem 2,0i je úsporný motor (dá se s ní jezdit v klidu za 7,5/100, mluvím o manuálu) Je velmi spolehlivá a kupodivu ty kuisy, které jsem lustroval, když jsem vybíral následovníka předchozího uata, nebyly vůbec nikd ani chycené korozí a to je velmi pozitivní zpráva. Navíc prověřený atmosferický dvoulitr bez turba - o starosti méně.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1110
datum registrace28.11.2008
Středa 14.12.2016 01:49, RE: dotaz čtenáře: Jaké MPV do 450 000?
Zdeny60 napsal:
danet - redakce TipCars napsal:
Dobrý den,zajímalo by mne porovnání nových benzínových MPV s pořizovací cenou do 450 000 Kč, do kterých se na zadní sedadla vejde 1 dospělí a 2 dětské sedačky. Porovnání mne zajímá z hlediska jízdních vlastností, spolehlivosti, ceny servisu a cen náhradních dílů.Jezdím cca 10 000 km / rok, 75% město, 15% silnice mimo město, 10% dálnice.Do širšího výběru jsem zatím zařadil:KIA Carens 1.6 GDI 99 kWOpel Zafira Tourer 88 kWVW Caddy 1.2 TSI ( motor 1.2 TSI se mi zdá slabý, 1.4 TSI je už asi mimo limit) Peugeot 5008 ?? ( po zkušenosti s Peugeotem 307 Break 2,0 Hdi 66 kW francouzské vozy nepreferuji)Uvedené vozy beru jako alternativu k ojetinám VW Sharan či Ford Smax. Nejsem odborník a kvality aut z bazarů se obávám.
Opustil bych tuto třídu a svezl bych se s Hondou CR-V (je to větší, ale to nevadí) a jinak pozitiva budou převažovat. Za tuto cenu bude ojetina dva roky stará, ale bude to opravdu auto o třídu výše. I předposlední generaci bych vyzkoušel, CR-V netrpí na zásadní potížem 2,0i je úsporný motor (dá se s ní jezdit v klidu za 7,5/100, mluvím o manuálu) Je velmi spolehlivá a kupodivu ty kuisy, které jsem lustroval, když jsem vybíral následovníka předchozího uata, nebyly vůbec nikd ani chycené korozí a to je velmi pozitivní zpráva. Navíc prověřený atmosferický dvoulitr bez turba - o starosti méně.


citace:
na zadní sedadla se vejde 1 dospělý a 2 dětské sedačky


Pochybuji že toto splní Honda CR-V. SUV této třídy jako Toyota RAV, Honda CR-V, Mazda CX 5, Tiguan podle mě toto nesplní. To jsou auta určená pro převoz max. 2 dospělých/dětí vzadu. To si můžou rovnou koupit octávii a budou na tom s místem vzadu ohledně 2 autosedaček na ISOFIXu a jednoho dospělého stejně (blbě).
reagovat
*autofans*
počet příspěvků134
datum registrace21.11.2008
Středa 14.12.2016 09:34, Osobní zkušenost
Řešil jsem to stejné a skončil jsem u Versa. Dlouhodobě mám ještě ověřeno, že se to dá v Peugeotu 5008, Berlingu, Picasu. Jakýkoliv kombík nižší střední, ale i střední třídy natož SUV s nejhorším využitím obestavěného prostoru jsou mimo. SUV bohužel doplácí vzadu na masivní podběhy na ty óbr kola.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.