0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký Vůz do 150tis?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Radim006
počet příspěvků2
datum registrace31.08.2020
Pondělí 31.08.2020 13:15, Jaký Vůz do 150tis?
Dobrý den, jdu si pro radu jaký vůz vybrat do 150tis. Primárně bude určen pro každodenní ježdění do práce 35km tam 35km zpět, nějaké rodinné výlety apod. Nájezd odpovídá cca 25-30 tis ročně. Z hlediska prostoru to vidím jedině na kombi. Teď mě zajímá po čem se dívat i z hlediska spolehlivé motorizace?
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Úterý 01.09.2020 11:27, RE: Jaký Vůz do 150tis?
citace:
reakce na: Radim006, 31.08.2020 13:15 (Dobrý den, jdu si pro radu jak ...)

Ahoj, těžká otázka, protože nájezd není malý, ale sehnat v dané ceně diesel, který by byl bez investic dalších pět let je v ČR skoro nemožné

Za mě bych si vybral Mondeo MK4 2.0 TDCi v Německu u dealera a plnou servisní historíí s menším nájezdem do 100tis.km a bral ho všemi deseti. MK4 s tímto motorem vyniká spolehlivostí a vlastně se povedlo celkově:
Ford Mondeo

Možná bych dal šanci i Golf VI s 1.6 TDI, opět přivezený z Německa od delarea s plnou servisní historíí a menším nájezdem:
VW Golf

Tož držím palec!
reagovat
Radim006
počet příspěvků2
datum registrace31.08.2020
Úterý 01.09.2020 13:15, RE: RE: Jaký Vůz do 150tis?
citace:
reakce na: BobanHTP, 01.09.2020 11:27 (Ahoj, těžká otázka, protože ná ...)


Ahoj, diky za reakci. Nad Golfem jsem uvažoval jenže 1,6 tdi mi nebyl doporučen skrze hodně často odcházející vstřikovače. A je to myslím 5kvalt.Kazdopadne u nás sehnat něco s trochu solidním nájezdem je snad nemožné.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Úterý 01.09.2020 15:38, RE: RE: RE: Jaký Vůz do 150tis?
citace:
reakce na: Radim006, 01.09.2020 13:15 (Ahoj, diky za reakci. Nad Golf ...)

Ahoj, je velký rozdíl mezi 1.6 TDI například ve Fábii II a v Golfu VI, nevím proč. Můj synovec dělá ve Śkoda servisu a např. v Octávii III s tímto motorem neměli vážné problémy, nájezdy už jsou přes 200tis.km. Dle mého záleží jestli je vůz servisován poctivě nebo ne a kdo ví co se vylepšovalo s časem. Pětikvalt může naštvat, ale spotřeba nikoliv, ani na dálnici není problém jezdit za 5,5l a pod 5l bude jezdit klidný řidič.
Pak je tu suverénní 2.0 TDI CR, který neznám tak dobře, tož snad tu chlapi napíšou. Můj kamarád jej má v Superb II facelift, po 250 000km je jeden vstřik už na hraně, jinak motoricky krásně jede a má výbornou spotřebu. Těžko radit

Pak mám hned několik kolegů s Fordem S-MAX 2.0 TDCi, vesměs cca 2011+- s nájezdy kolem 200tis.km a motory ve skvělé kondici, z toho dva museli dát vypálit uměle FAP, naštěstí úspěšně(přes týden holt rozvoz dětí kolem komína se podepsal). Rekordmanem je pak můj kamarád s Mondeem 2012 2.2 TDCi s cca 320 000km, kde jsou původní vstřiky, FAP filtr, turbo i EGR ventil. Jednou nechal motor "propláchnout" pro jistotu. Měnily se myslím jen čepy v zadní nápravě, což na vůz řemeslníka(věčně plný kufr) je ok.

Pokud se nebojíš francouzů, tak zrovna Renault má velmi dobré 1.5/1.6/2.0 DCi. Megane III má své mouchy, ale elektrika už nehapruje, antikorozní ochrana je dobrá, komfort sedaček patří k nadprůměru. Jen ten podvozek nemá tu výdrž - pružiny, tlumiče, brzdy a výfuk FAP filtr naopak vydrží hodně. Mám doma Megane 3 kombík ale s benzínem 1.6i a dle mého jsem udělal chybu. Jako náhradní vůz dostávám to samé s 1.5 DCi a motor je dokonce i kultivovanější, bere o 2l méně a dynamika na dálnici mi připadá lepší Na rovinu, Golf VI to není, natož VII
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všechna práva vyhrazena.