ale vzhledem k uváděným autům to asi nebude moc rozhodující parametr
" desitkami až statisíci Kč investovanými do filtru pevných částic, repase turba, čerpadla a vstřiků" Možná bys tady mohl uvést vlastní zkušenost, nejlépe onu statisícovou
. Že není? Ani se nedivím. Pán chce poradit, ale 80% textu jsou blitky na naftu od lidí, co jezdí převážně v benzínu, a s moderní naftou mají minimální či žádné VLASTNÍ zkušenosti. Vypovídací hodnota se tímto rovná nule. Tady všichni děláte, jak kdybyste se mu na ten provoz měli skládat, nebo co. Staršího člověka je kolikrát fakt nemožný přesvědčit.
" desitkami až statisíci Kč investovanými do filtru pevných částic, repase turba, čerpadla a vstřiků" Možná bys tady mohl uvést vlastní zkušenost, nejlépe onu statisícovou
. Že není? Ani se nedivím. Pán chce poradit, ale 80% textu jsou blitky na naftu od lidí, co jezdí převážně v benzínu, a s moderní naftou mají minimální či žádné VLASTNÍ zkušenosti. Vypovídací hodnota se tímto rovná nule. Tady všichni děláte, jak kdybyste se mu na ten provoz měli skládat, nebo co. Staršího člověka je kolikrát fakt nemožný přesvědčit.Jinak 1,4 HDi (50 kw) v Bipperu/Nemu není od věci, k nám se vozily verze bez FAPu, který na krátkých trasách trpí nejvíc. Zmíněná 1,3 je MultiJet od Fiatu, tam je filtr tuším od počátku. PSA si tak vyřešil Euro, a 1,4 vyřadil... SDI je na můj vkus dost hlučná, to ale u starších lidí nemusí tolik vadit...
" desitkami až statisíci Kč investovanými do filtru pevných částic, repase turba, čerpadla a vstřiků" Možná bys tady mohl uvést vlastní zkušenost, nejlépe onu statisícovou
. Že není? Ani se nedivím. Pán chce poradit, ale 80% textu jsou blitky na naftu od lidí, co jezdí převážně v benzínu, a s moderní naftou mají minimální či žádné VLASTNÍ zkušenosti. Vypovídací hodnota se tímto rovná nule. Tady všichni děláte, jak kdybyste se mu na ten provoz měli skládat, nebo co. Staršího člověka je kolikrát fakt nemožný přesvědčit.Jinak 1,4 HDi (50 kw) v Bipperu/Nemu není od věci, k nám se vozily verze bez FAPu, který na krátkých trasách trpí nejvíc. Zmíněná 1,3 je MultiJet od Fiatu, tam je filtr tuším od počátku. PSA si tak vyřešil Euro, a 1,4 vyřadil... SDI je na můj vkus dost hlučná, to ale u starších lidí nemusí tolik vadit...
Při zmíněném nájezdu stačí spojka se setrvačníkem za dvacku, a moderní diesel z daleka nedosahuje spolehlivostních kvalit SDI-čka (dělaného na přelomu siluru a permu).A jak jsem již psal, mám ve svém okolí lidi, kteří se s nějakou typicky dieselovskou závadou potkali. Byly to setrvačníky, EGR a vstřikovače a stáří aut bylo různé od 3-let do 8-mi.
. Jedna věc je diskuze, druhá pak hon na čarodějnice. Tady to ale vypadá na to druhý, už se z toho stává místní folklór. Ojetý SDI si pořídil kamarád na rozvoz pizzy, hroznej traktor. Ale účel splní, to jo. A jestli je volba nafty z důvodu levného přístupu k ní, tak je takový předpotopní motor správná volba, o tom žádná.