0
zpět
 

diskuze k tématu: Jake ojete auto pri tydennim najezdu 600km a vic?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.03.2015 21:05, Jake ojete auto pri tydennim najezdu 600km a vic?
Zdravim, jsem cerstvy absolvent (23let) a budu jezdit 4x tydne 70km, resp.140km (tam i zpet) do prace. To dela za tyden 600km. K tomu samozrejme obcasne projizdky mestem (Brno) na nakupy a prilezitostne i vylety. Typuji tedy, ze rocne najezdim min. 30 000km, proto potrebuji vybrat auto s co mozna nejnizsi spotrebou a s co mozna nejvyssi spolehlivosti.

Penez nemam nazbyt, proto bych uprednostnoval automobil s levnejsimi nahradnimi dily. Cestovat budu do prace sam, bez jakychkoliv zavazadel a nakladu. Vylety a cesty pres mesto pak ve dvou (ja a pritelkyne).

Pri takto vysokem najezdu bych daval prednost benzinovemu palivu, resp. LPG. Spotreba je u me na prvnim miste.

Bezpecnost vozu patri take mezi dulezitejsi faktory.

Co se tyce prostornosti a vybavenosti vozu, nemam zadne naroky. Auto by ale melo mit alespon autoradio a palubni pocitac, kvuli kontrole spotreby.

Cenovy limit je 70 tisic (vcetne pripadneho LPG). Samozrejme veci jako je vymena rozvodu, filtru, svicek ap. do tohoho limitu nepocitam.

S autem planuji jezdit dlouho, alespon 4 roky.

Samozrejme muzete doporucit vice vozidel.

Predem vsem mockrat dekuji za nazory, popripade i za konkretni nabidky.
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 19.03.2015 23:50, RE:
Dobrý den. Vzhledem k požavavku na nízkou spotřebu a vysokou spolehlivost Vám mohu doporučit Škodu Fabia s motorem 1.9 SDI, nebo Ford Focus s benzínovou šestnáctistovkou.
reagovat
mPuma
počet příspěvků47
datum registrace05.12.2014
Čtvrtek 19.03.2015 23:56, SDI
K Fabii SDI bych přikoupil ještě špunty do uší
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 20.03.2015 10:19, RE: SDI
mPuma napsal:
K Fabii SDI bych přikoupil ještě špunty do uší


a vzduchový polštář pod zadek. to už raději oktávku, nějakého Toura, 1.9TDi. nebo 1.6+LPG. ale pokud jde tazateli primárně o spotřebu, resp. náklady, tak jednoznačně Micru K11 1.0 nejlépe 2000-2002 44kW a dát do plynu, poté spotřeba cca 90hal/km.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 20.03.2015 12:10, RE: SDI
tomaskrtek napsal:
mPuma napsal:
K Fabii SDI bych přikoupil ještě špunty do uší
a vzduchový polštář pod zadek. to už raději oktávku, nějakého Toura, 1.9TDi. nebo 1.6+LPG. ale pokud jde tazateli primárně o spotřebu, resp. náklady, tak jednoznačně Micru K11 1.0 nejlépe 2000-2002 44kW a dát do plynu, poté spotřeba cca 90hal/km.


Já ted dva dny musel jezdit microu a již nikdy více. Příšerný sedadla, rozlámanej jak nikdy. Málo místa, měřím 183cm takže žádný čahoun a i tak sedadlo nešlo už víc dozadu. Motor 1,4 s automatem měl spotřebu 8l ve městě. Navíc to nejelo, vůbec. Krátká cesta po dálnici utrpení, víc jak 130 to bez špuntů do uší nedalo.
Byla to ta kulatá, rok asi 2003 nebo tak nějak. Ta starší, co vypadá opravdu jak auto, byla třeba lepší, ale tohle byl očistec.
Co jsem ale čuměl že i tak starý prcek měl automatickou klimu, bezklíčové startování a senzor stěračů.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 20.03.2015 12:49, RE: SDI
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
mPuma napsal:
K Fabii SDI bych přikoupil ještě špunty do uší
a vzduchový polštář pod zadek. to už raději oktávku, nějakého Toura, 1.9TDi. nebo 1.6+LPG. ale pokud jde tazateli primárně o spotřebu, resp. náklady, tak jednoznačně Micru K11 1.0 nejlépe 2000-2002 44kW a dát do plynu, poté spotřeba cca 90hal/km.
Já ted dva dny musel jezdit microu a již nikdy více. Příšerný sedadla, rozlámanej jak nikdy. Málo místa, měřím 183cm takže žádný čahoun a i tak sedadlo nešlo už víc dozadu. Motor 1,4 s automatem měl spotřebu 8l ve městě. Navíc to nejelo, vůbec. Krátká cesta po dálnici utrpení, víc jak 130 to bez špuntů do uší nedalo. Byla to ta kulatá, rok asi 2003 nebo tak nějak. Ta starší, co vypadá opravdu jak auto, byla třeba lepší, ale tohle byl očistec. Co jsem ale čuměl že i tak starý prcek měl automatickou klimu, bezklíčové startování a senzor stěračů.


jasně K12 je jen překabátěný Clio, to už není Nissan co býval. stará K11 sice rezla-hlavně prahy-ale prostor na jedničku, i já jsem loni v jedné třídveřové 1.3 55kW z roku 97 najel 700km za víkend (měla nezávislé topení které chtěl kamarád v Praze tak jsem k tomu přidal ještě pár nutných pojížděk po Čechách) a byl to fajn výlet se spotřebou do pěti litrů ten automat, tedy CVT variátor, je mor. 1.4 jsem měl taky, a ta jela jak z praku, ale byl to jiný motor než v K12.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 20.03.2015 14:27, RE: SDI
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
mPuma napsal:
K Fabii SDI bych přikoupil ještě špunty do uší
a vzduchový polštář pod zadek. to už raději oktávku, nějakého Toura, 1.9TDi. nebo 1.6+LPG. ale pokud jde tazateli primárně o spotřebu, resp. náklady, tak jednoznačně Micru K11 1.0 nejlépe 2000-2002 44kW a dát do plynu, poté spotřeba cca 90hal/km.
Já ted dva dny musel jezdit microu a již nikdy více. Příšerný sedadla, rozlámanej jak nikdy. Málo místa, měřím 183cm takže žádný čahoun a i tak sedadlo nešlo už víc dozadu. Motor 1,4 s automatem měl spotřebu 8l ve městě. Navíc to nejelo, vůbec. Krátká cesta po dálnici utrpení, víc jak 130 to bez špuntů do uší nedalo. Byla to ta kulatá, rok asi 2003 nebo tak nějak. Ta starší, co vypadá opravdu jak auto, byla třeba lepší, ale tohle byl očistec. Co jsem ale čuměl že i tak starý prcek měl automatickou klimu, bezklíčové startování a senzor stěračů.
jasně K12 je jen překabátěný Clio, to už není Nissan co býval. stará K11 sice rezla-hlavně prahy-ale prostor na jedničku, i já jsem loni v jedné třídveřové 1.3 55kW z roku 97 najel 700km za víkend (měla nezávislé topení které chtěl kamarád v Praze tak jsem k tomu přidal ještě pár nutných pojížděk po Čechách) a byl to fajn výlet se spotřebou do pěti litrů ten automat, tedy CVT variátor, je mor. 1.4 jsem měl taky, a ta jela jak z praku, ale byl to jiný motor než v K12.



Hele to fakt nevim, na CVT to dost cukalo... spíš jestli to neni robot v té mikře.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Sobota 21.03.2015 09:40, RE: SDI
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
mPuma napsal:
K Fabii SDI bych přikoupil ještě špunty do uší
a vzduchový polštář pod zadek. to už raději oktávku, nějakého Toura, 1.9TDi. nebo 1.6+LPG. ale pokud jde tazateli primárně o spotřebu, resp. náklady, tak jednoznačně Micru K11 1.0 nejlépe 2000-2002 44kW a dát do plynu, poté spotřeba cca 90hal/km.
Já ted dva dny musel jezdit microu a již nikdy více. Příšerný sedadla, rozlámanej jak nikdy. Málo místa, měřím 183cm takže žádný čahoun a i tak sedadlo nešlo už víc dozadu. Motor 1,4 s automatem měl spotřebu 8l ve městě. Navíc to nejelo, vůbec. Krátká cesta po dálnici utrpení, víc jak 130 to bez špuntů do uší nedalo. Byla to ta kulatá, rok asi 2003 nebo tak nějak. Ta starší, co vypadá opravdu jak auto, byla třeba lepší, ale tohle byl očistec. Co jsem ale čuměl že i tak starý prcek měl automatickou klimu, bezklíčové startování a senzor stěračů.
jasně K12 je jen překabátěný Clio, to už není Nissan co býval. stará K11 sice rezla-hlavně prahy-ale prostor na jedničku, i já jsem loni v jedné třídveřové 1.3 55kW z roku 97 najel 700km za víkend (měla nezávislé topení které chtěl kamarád v Praze tak jsem k tomu přidal ještě pár nutných pojížděk po Čechách) a byl to fajn výlet se spotřebou do pěti litrů ten automat, tedy CVT variátor, je mor. 1.4 jsem měl taky, a ta jela jak z praku, ale byl to jiný motor než v K12.
Hele to fakt nevim, na CVT to dost cukalo... spíš jestli to neni robot v té mikře.


nevím o robotech, pouze o E-CVT nebo N-CVT převodovkách, ostatně Nissan je používá bohužel hojně. a ty v Micrách hojně i umírají. a jestli byl vytahaný řemen tak to klidně mohlo i cukat.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.