citace:
reakce na: ElenaMilena, 30.05.2020 06:59 (Dobrý den, prosím o radu. Potř ...)
Dobrý den, ono ten Golf v diselu je ale opravdu v dané cenové relaci nejmenší risk
Teda pokud vynecháte typický "český bazar" značky "přetoč, okraď a pak se k tomu nehlas"
Ohledně koncernu, lze v dobrém stavu doporučit 2.0 TDI CR(moc důležité je to CR) a nebo 1.6 TDI. Nejdříve zkuste pohledat ojetiny přímo u VW, tj.
https://www.dasweltauto.cz/, kde se dá občas narazit na plně servisovaný vůz, kde pak nemusí vadit ani vyšší nájezd km.
Zkusil bych pohledat:
- VW Golf VII 1.6 TDI/2.0 TDI CR
- Seat Leon, motory viz Golf
- Možná s trochou štěstí Audi A3, což je už Top hatchback ale často jej servisuje i normální Škoda servis
- Když to nepůjde jinak lze vzít o Octávii III, ona je totiž bytelná a nic se závažného nekazí
Pokud nemusíte pořád koncern, můžete zkusit ještě:
- Ford Focus III 2.0 TDCi - vynikající bytelný vůz i motor, jen najít poctivě servisovaný bude oříšek
- Peugeot 308 II 1.6 HDI - moje kamarádka má ročník 2015, jezdí jenom dálnice, cca 150tis.km a vůz je bez závad. Pokud Vám nebude vadit iCocpit s volantem pod rychloměrem, budete mile překvapena komfortem i spotřebou..
- Toyota Auris 1.4 D-4D - spolehlivost legendární, jen síla motoru a odlučnění od kol nemusí vyhovovat Vašim denním dlouhým trasám, je třeba se v ni projet a udělat si závěr sama ...
U všech dieslu se vyhnětě prodlouženým intervalům výměny oleje(30tis.km) a přejděte na poloviční. Jezděte na kvalitní naftu a dávejte tam aditivum, stačí české VIF. Oplatí se to opravdu. Máte také výhodu, že už nemusíte jezdit do autorizovaného servisu, pokud máte nějaký malý šikovný servis po ruce...
Tož drží palec!