0
zpět
 

diskuze k tématu: Jáké auto na dálnici do 150tis.?

kategorie zařazení tématu: poradna, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 20.12.2015 11:25, Jáké auto na dálnici do 150tis.?
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké spolehlivé auto s šestým rychlostním stupněm na dálnice tj.denně 200km. Menší spotřeba a spolehlivost prioritou.
reagovat
nahlásit
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Neděle 20.12.2015 11:44, RE: Jáké auto na dálnici do 150tis.?
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké spolehlivé auto s šestým rychlostním stupněm na dálnice tj.denně 200km. Menší spotřeba a spolehlivost prioritou.


Jak velké auto má být? Pro kolik lidí atd?Budete něco vozit?...
reagovat
nahlásit
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 20.12.2015 14:17, .
tak na dálnici doporučím nějakou vyšší střední / vyšší třídu. V tomto segmentu pak vyber, co bude pro tebe lepší nafta/LPG nebo kombi/sedan. Za 150 by bylo velmi pěkné i se servisem např Volvo V70 D5 / S80 atd.
reagovat
nahlásit
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 20.12.2015 17:43, xxxx xxxx xxxxx
Koupil bych si C5 2,0 hdi prvni generace z poslednich let vyroby. S co nejnizsim najezdem. Asi bych hledal automat.
Pohodli lepsi nez zminene Volvo, nekradou se, motor je ok a servis relativne levny.
reagovat
nahlásit
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Neděle 20.12.2015 18:00, k
fiat croma 1,9-2,4 JTD
reagovat
nahlásit
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Neděle 20.12.2015 23:15, Šestý stupeň není rozhodující
Dobrý den, šestý rychlostní stupeň nemusí znamenat lepší spotřebu, k tomu spíše potřebujete kvalitní dieslový motor Protože uvádíte opravdu veliký denní nájezd, potřebujete auto, kde se myslelo na vše, tj. ergonomický posez, který netrápí vaše záda, dobré odhlučnění, řazení a výhled. I když nikterak nefandím VW, vybral bych pro Vás jednoznačně obyčejný VW Golf 1.9 TDI a věřte, že ikdyž koupíte pětirychlostní, budete mít spotřebu nižší než kdejaké auto s 6 rychlostmi. Výběr je veliký, nejdříve bych určitě zkusil auta přimo u VW dealerů s jasnou historií, původem a servisem...
reagovat
nahlásit
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 20.12.2015 23:32, .
no Bobane, ty poradiíš zaměřit se na ergonomii a pak sem plácneš Golfa.. Blbej podvozek a do ergonimie to má daleko..
reagovat
nahlásit
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 20.12.2015 23:39, xxxx xxxx xxxxx
No asi bych si na tohle jezdeni Golfa taky nekoupil, uz jen proto ze u Golfa VII neni ta 1,6tdi moc na dalnici dobra a vyborny dvoulitr je uz drahy.



Ale musim se smat kdyz u nej nekdo nadava na podvozek - ten neni o moc horsi nez u zdejsi modly Focusu a ergonomie, tedy ovladace a sedadla, je dokonce o dost lepsi nez Focus.



Golf VII je velmi dobre auto.



Musim ale dodat ze kolega na podobne dojizdeni uz ctvrtym rokem pouziva Polo 1,2tdi a rozdil na spotrebe oproti Multivanu kterym jezdil drive mu to Polo uz zaplatil... A zada ma stale ok. Nevidet to taky tomu neverim.



P.s - ted koukam ze limit je 150t takhe Golf VII je uplne mimo :D

Koupil bych si tu C5 hdi a uzival pohodu.
reagovat
nahlásit
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 21.12.2015 15:11, VW Golf VI úplně stačí, Golf VII je drahší ale interiér je příjemný ještě více :-)
Dvakrát do roka jezdím s Golfem VI Ostrava-Linec a zpět. Jinak jezdím v kdejakém autě. Golf VI má velmi pohodlný posez, tady se např. můj oblíbený Focus II nechytá, natož příjemný dojem z interiéru. Určitě i jiná auta jsou ok, ale já předal jen svůj názor a zkušenost. Golf VI můžu porovnat s Octáviíí II, Fábii II, Suzuki SX4, Roomsterem 1.2 TSI facelift , Focusem II, dokonce Rapidem nebo R. Lagunou II a vyhrává mi pohodlností Golf VI...
Kupodivu se mi dobře sedí vpředu i ve VW Polo, ale třívalcové diesly mi vadí zvukově, z dlouhe trasy by mě bolela hlava, naopak Toyota Auris 1.4 D je parádně tichá...
reagovat
nahlásit
Zdeny60
počet příspěvků1249
datum registrace08.09.2009
Pondělí 21.12.2015 15:12, Jedině ML

O tom mě teď na vedlejším vláknu právě přesvědčili. Dosud jsem žil v nevědomosti, te´d už vím, že Mercedes ML je dálniční ideál

Ale k věci, tak při tomto rozpočtu bych se vyhnul ojetým dýzlům, ale volil bych cestu klidně Focus 1,6 benzí, megane 1,6 benzín, a další z podobné třídy, protože vzhledem k možné finanční uvolnitelné částce a požadavkům na spolehlivý a nenáročný provoz bude dýzl starý jak svět a najeto mabilion kilomtrů. U relativně jednoducýh benzínů je rziko drahé opravy řáddově menší. 6. rychlostní stupěň nemusí být jen výhoda. A napíšu proč. Shodou okolností jsem 6 let jezdil v benzínovém 2,0 litru s pohonem 4x4, roční nájezd 22-23tkm. SPotřeba benzínu byla v průměru 7,95/100. Asi 14 dní mám auto stejné značky, ale s 6°převodovou, motor není 2,0, ale je 2,5. A mohu říct, že šestý stupeň mi nedává moc smysl. Maximálně opravdu na tu dálnici, kde sníží otáčky o 300/min, ale to je vše. Ve znytku tras, hlavně okresky a město, obtěžuje, protože díky jinak poskládané převodovce a kratším stupňum je třeba častěji řadit. POkud člověk nejede po dálnici víc, než nějakých 140km/h, nemá šestka fakt smysl, protože na palivu ušetří dvě deci. A auta, která mají 6°převodovky, budou ve "staré gardě" obvykle s motory 2 litry, protože moc menších kubatur s šetskou prostě nebylo, tudíž nejsou dnes jako ojetiny. Viz například rodinný ideáln Mondeo - 2litr má 6ku, 108 má jen pět stupňů, ve vysledku nula od nuly pojde.
O tom, zdali si necháte vnuti dýzl, nebo jednoduchý benzín, rozhodujete jen sama. Berte můj příspěvek jako názor, nikoliv jako dogma a řiďte se vlastním rozumem. problémy levné ojeté nafty vs. jednoduchý byť slabší benzín, jsou celkme jasné.
reagovat
nahlásit
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 15:46, RE: Jedině ML
Zdeny60 napsal:
O tom mě teď na vedlejším vláknu právě přesvědčili. Dosud jsem žil v nevědomosti, te´d už vím, že Mercedes ML je dálniční ideál Ale k věci, tak při tomto rozpočtu bych se vyhnul ojetým dýzlům, ale volil bych cestu klidně Focus 1,6 benzí, megane 1,6 benzín, a další z podobné třídy, protože vzhledem k možné finanční uvolnitelné částce a požadavkům na spolehlivý a nenáročný provoz bude dýzl starý jak svět a najeto mabilion kilomtrů. U relativně jednoducýh benzínů je rziko drahé opravy řáddově menší. 6. rychlostní stupěň nemusí být jen výhoda. A napíšu proč. Shodou okolností jsem 6 let jezdil v benzínovém 2,0 litru s pohonem 4x4, roční nájezd 22-23tkm. SPotřeba benzínu byla v průměru 7,95/100. Asi 14 dní mám auto stejné značky, ale s 6°převodovou, motor není 2,0, ale je 2,5. A mohu říct, že šestý stupeň mi nedává moc smysl. Maximálně opravdu na tu dálnici, kde sníží otáčky o 300/min, ale to je vše. Ve znytku tras, hlavně okresky a město, obtěžuje, protože díky jinak poskládané převodovce a kratším stupňum je třeba častěji řadit. POkud člověk nejede po dálnici víc, než nějakých 140km/h, nemá šestka fakt smysl, protože na palivu ušetří dvě deci. A auta, která mají 6°převodovky, budou ve "staré gardě" obvykle s motory 2 litry, protože moc menších kubatur s šetskou prostě nebylo, tudíž nejsou dnes jako ojetiny. Viz například rodinný ideáln Mondeo - 2litr má 6ku, 108 má jen pět stupňů, ve vysledku nula od nuly pojde. O tom, zdali si necháte vnuti dýzl, nebo jednoduchý benzín, rozhodujete jen sama. Berte můj příspěvek jako názor, nikoliv jako dogma a řiďte se vlastním rozumem. problémy levné ojeté nafty vs. jednoduchý byť slabší benzín, jsou celkme jasné.


Zdeny, ty máš problémy s čtením, psaním i chápáním. O dálničním ideálu jsi začal ty. Já se bavil jen o praktičnosti ML, o kterém jsi tvrdil, že je úplně k ničemu, že není ani do městě, ani na dálnici, ani do terénu. A když ti člověk tvoje nesmysly vyvrátí, odmlčíš se a tváříš se, že o ničem nevíš.

reagovat
nahlásit
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 21.12.2015 16:27, megane asi spis ne
Nabizet nekomu Megane 1,6 na dalnicni cestovani bych si asi nedovolil, to auto nejede a pri vyssich rychlostech i dost zere. Jinak je ok.
reagovat
nahlásit
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 21.12.2015 16:37, RE: Jedině ML
Zdeny60 napsal:
O tom mě teď na vedlejším vláknu právě přesvědčili. Dosud jsem žil v nevědomosti, te´d už vím, že Mercedes ML je dálniční ideál Ale k věci, tak při tomto rozpočtu bych se vyhnul ojetým dýzlům, ale volil bych cestu klidně Focus 1,6 benzí, megane 1,6 benzín, a další z podobné třídy, protože vzhledem k možné finanční uvolnitelné částce a požadavkům na spolehlivý a nenáročný provoz bude dýzl starý jak svět a najeto mabilion kilomtrů. U relativně jednoducýh benzínů je rziko drahé opravy řáddově menší. 6. rychlostní stupěň nemusí být jen výhoda. A napíšu proč. Shodou okolností jsem 6 let jezdil v benzínovém 2,0 litru s pohonem 4x4, roční nájezd 22-23tkm. SPotřeba benzínu byla v průměru 7,95/100. Asi 14 dní mám auto stejné značky, ale s 6°převodovou, motor není 2,0, ale je 2,5. A mohu říct, že šestý stupeň mi nedává moc smysl. Maximálně opravdu na tu dálnici, kde sníží otáčky o 300/min, ale to je vše. Ve znytku tras, hlavně okresky a město, obtěžuje, protože díky jinak poskládané převodovce a kratším stupňum je třeba častěji řadit. POkud člověk nejede po dálnici víc, než nějakých 140km/h, nemá šestka fakt smysl, protože na palivu ušetří dvě deci. A auta, která mají 6°převodovky, budou ve "staré gardě" obvykle s motory 2 litry, protože moc menších kubatur s šetskou prostě nebylo, tudíž nejsou dnes jako ojetiny. Viz například rodinný ideáln Mondeo - 2litr má 6ku, 108 má jen pět stupňů, ve vysledku nula od nuly pojde. O tom, zdali si necháte vnuti dýzl, nebo jednoduchý benzín, rozhodujete jen sama. Berte můj příspěvek jako názor, nikoliv jako dogma a řiďte se vlastním rozumem. problémy levné ojeté nafty vs. jednoduchý byť slabší benzín, jsou celkme jasné.


Ad 6. rychlostní stupeň na okresce. Tam se právě 6tka využije. Obě moje auta mi radí na rovině přeřadit na 6tku kolem 75-80 km/h. Takže na okresce jezdím většinou právě na 6tku. Kolik to ušetří paliva proti jízdě na 5tku nevím ale něco asi jo.
reagovat
nahlásit
Zdeny60
počet příspěvků1249
datum registrace08.09.2009
Pondělí 21.12.2015 16:43, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napsal:
Koupil bych si C5 2,0 hdi prvni generace z poslednich let vyroby. S co nejnizsim najezdem. Asi bych hledal automat.Pohodli lepsi nez zminene Volvo, nekradou se, motor je ok a servis relativne levny.


Tak jsem se vrátil k tvému "doporučení". Leda, že paní/slečnu znáš a je to tvůj úhlavní nepřítel. Doporučovat ji první generaci C5 (která bude mít ve vyšší výbavě navíc Hydractive první řady), navíc automat, navíc olítaný dýzl, to chce fakt odvahu. Sice jsem X let s HDI mtory jezdil, ale jako s novými, které jsem si "olítal" sám a dostaly vše, co měly. To bylo ale v letech kolem L.P. 2000 - tedy 16 let zpátky. Sice HDI patří mezi to nejlepší té doby, ne li vůbec nejlepší, ale věk tu je a auto bude po 10-15 letech ve značně ojetém stavu. Navíc, pokud by bylo servisované, tak jak by servisované býti mělo, nikdy ho majitel neprodá za částku levnou, ale spíše dražší. A bojím se, že pokud paní uvažuje o levném auět (protože chce dýzl = chce jezdit co nejlevněji, na opravy zatím nehledí), tak ji asi budou zajímat i náklady. Protože mám v Přerove kamaráda, co servisuje výhradně Citroeny '( a sám jich X měl), tak vím, co kolik na ojetém HDI PSA koncernu stojí. Mrkni, kolik stojí jen vstřik na 2,0HDI 80kW. Hodně aut už má FAP. Turbo je taky opotřebitelná věc. Atd... Dvouhmotu nepočítám... A když to sečtu, tak mi ta rovnice levného ježdění s dýzlem min. 10 a více let starým nesedí. Ale jak pravil Cicero: každému, co jeho jest.
reagovat
nahlásit
Zdeny60
počet příspěvků1249
datum registrace08.09.2009
Pondělí 21.12.2015 16:45, RE: Jedině ML
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
O tom mě teď na vedlejším vláknu právě přesvědčili. Dosud jsem žil v nevědomosti, te´d už vím, že Mercedes ML je dálniční ideál Ale k věci, tak při tomto rozpočtu bych se vyhnul ojetým dýzlům, ale volil bych cestu klidně Focus 1,6 benzí, megane 1,6 benzín, a další z podobné třídy, protože vzhledem k možné finanční uvolnitelné částce a požadavkům na spolehlivý a nenáročný provoz bude dýzl starý jak svět a najeto mabilion kilomtrů. U relativně jednoducýh benzínů je rziko drahé opravy řáddově menší. 6. rychlostní stupěň nemusí být jen výhoda. A napíšu proč. Shodou okolností jsem 6 let jezdil v benzínovém 2,0 litru s pohonem 4x4, roční nájezd 22-23tkm. SPotřeba benzínu byla v průměru 7,95/100. Asi 14 dní mám auto stejné značky, ale s 6°převodovou, motor není 2,0, ale je 2,5. A mohu říct, že šestý stupeň mi nedává moc smysl. Maximálně opravdu na tu dálnici, kde sníží otáčky o 300/min, ale to je vše. Ve znytku tras, hlavně okresky a město, obtěžuje, protože díky jinak poskládané převodovce a kratším stupňum je třeba častěji řadit. POkud člověk nejede po dálnici víc, než nějakých 140km/h, nemá šestka fakt smysl, protože na palivu ušetří dvě deci. A auta, která mají 6°převodovky, budou ve "staré gardě" obvykle s motory 2 litry, protože moc menších kubatur s šetskou prostě nebylo, tudíž nejsou dnes jako ojetiny. Viz například rodinný ideáln Mondeo - 2litr má 6ku, 108 má jen pět stupňů, ve vysledku nula od nuly pojde. O tom, zdali si necháte vnuti dýzl, nebo jednoduchý benzín, rozhodujete jen sama. Berte můj příspěvek jako názor, nikoliv jako dogma a řiďte se vlastním rozumem. problémy levné ojeté nafty vs. jednoduchý byť slabší benzín, jsou celkme jasné.
Ad 6. rychlostní stupeň na okresce. Tam se právě 6tka využije. Obě moje auta mi radí na rovině přeřadit na 6tku kolem 75-80 km/h. Takže na okresce jezdím většinou právě na 6tku. Kolik to ušetří paliva proti jízdě na 5tku nevím ale něco asi jo.


A ty máš 10-15 let starý dýzl???

reagovat
nahlásit
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 21.12.2015 16:56, RE: Jedině ML
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
O tom mě teď na vedlejším vláknu právě přesvědčili. Dosud jsem žil v nevědomosti, te´d už vím, že Mercedes ML je dálniční ideál Ale k věci, tak při tomto rozpočtu bych se vyhnul ojetým dýzlům, ale volil bych cestu klidně Focus 1,6 benzí, megane 1,6 benzín, a další z podobné třídy, protože vzhledem k možné finanční uvolnitelné částce a požadavkům na spolehlivý a nenáročný provoz bude dýzl starý jak svět a najeto mabilion kilomtrů. U relativně jednoducýh benzínů je rziko drahé opravy řáddově menší. 6. rychlostní stupěň nemusí být jen výhoda. A napíšu proč. Shodou okolností jsem 6 let jezdil v benzínovém 2,0 litru s pohonem 4x4, roční nájezd 22-23tkm. SPotřeba benzínu byla v průměru 7,95/100. Asi 14 dní mám auto stejné značky, ale s 6°převodovou, motor není 2,0, ale je 2,5. A mohu říct, že šestý stupeň mi nedává moc smysl. Maximálně opravdu na tu dálnici, kde sníží otáčky o 300/min, ale to je vše. Ve znytku tras, hlavně okresky a město, obtěžuje, protože díky jinak poskládané převodovce a kratším stupňum je třeba častěji řadit. POkud člověk nejede po dálnici víc, než nějakých 140km/h, nemá šestka fakt smysl, protože na palivu ušetří dvě deci. A auta, která mají 6°převodovky, budou ve "staré gardě" obvykle s motory 2 litry, protože moc menších kubatur s šetskou prostě nebylo, tudíž nejsou dnes jako ojetiny. Viz například rodinný ideáln Mondeo - 2litr má 6ku, 108 má jen pět stupňů, ve vysledku nula od nuly pojde. O tom, zdali si necháte vnuti dýzl, nebo jednoduchý benzín, rozhodujete jen sama. Berte můj příspěvek jako názor, nikoliv jako dogma a řiďte se vlastním rozumem. problémy levné ojeté nafty vs. jednoduchý byť slabší benzín, jsou celkme jasné.
Ad 6. rychlostní stupeň na okresce. Tam se právě 6tka využije. Obě moje auta mi radí na rovině přeřadit na 6tku kolem 75-80 km/h. Takže na okresce jezdím většinou právě na 6tku. Kolik to ušetří paliva proti jízdě na 5tku nevím ale něco asi jo.
A ty máš 10-15 let starý dýzl???


Psal jsi že ti 6tka v benzínovém autě nedává smysl, protože se na okresce a ve městě nevyužije. Tak píšu, že na okreskách jezdím téměř výhradně na 6tku. Ale už to snad víc nerozebírejme, nebo se v tom zase strašně zamotáme
reagovat
nahlásit
Zdeny60
počet příspěvků1249
datum registrace08.09.2009
Úterý 22.12.2015 07:35, RE: Jedině ML
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
O tom mě teď na vedlejším vláknu právě přesvědčili. Dosud jsem žil v nevědomosti, te´d už vím, že Mercedes ML je dálniční ideál Ale k věci, tak při tomto rozpočtu bych se vyhnul ojetým dýzlům, ale volil bych cestu klidně Focus 1,6 benzí, megane 1,6 benzín, a další z podobné třídy, protože vzhledem k možné finanční uvolnitelné částce a požadavkům na spolehlivý a nenáročný provoz bude dýzl starý jak svět a najeto mabilion kilomtrů. U relativně jednoducýh benzínů je rziko drahé opravy řáddově menší. 6. rychlostní stupěň nemusí být jen výhoda. A napíšu proč. Shodou okolností jsem 6 let jezdil v benzínovém 2,0 litru s pohonem 4x4, roční nájezd 22-23tkm. SPotřeba benzínu byla v průměru 7,95/100. Asi 14 dní mám auto stejné značky, ale s 6°převodovou, motor není 2,0, ale je 2,5. A mohu říct, že šestý stupeň mi nedává moc smysl. Maximálně opravdu na tu dálnici, kde sníží otáčky o 300/min, ale to je vše. Ve znytku tras, hlavně okresky a město, obtěžuje, protože díky jinak poskládané převodovce a kratším stupňum je třeba častěji řadit. POkud člověk nejede po dálnici víc, než nějakých 140km/h, nemá šestka fakt smysl, protože na palivu ušetří dvě deci. A auta, která mají 6°převodovky, budou ve "staré gardě" obvykle s motory 2 litry, protože moc menších kubatur s šetskou prostě nebylo, tudíž nejsou dnes jako ojetiny. Viz například rodinný ideáln Mondeo - 2litr má 6ku, 108 má jen pět stupňů, ve vysledku nula od nuly pojde. O tom, zdali si necháte vnuti dýzl, nebo jednoduchý benzín, rozhodujete jen sama. Berte můj příspěvek jako názor, nikoliv jako dogma a řiďte se vlastním rozumem. problémy levné ojeté nafty vs. jednoduchý byť slabší benzín, jsou celkme jasné.
Ad 6. rychlostní stupeň na okresce. Tam se právě 6tka využije. Obě moje auta mi radí na rovině přeřadit na 6tku kolem 75-80 km/h. Takže na okresce jezdím většinou právě na 6tku. Kolik to ušetří paliva proti jízdě na 5tku nevím ale něco asi jo.
A ty máš 10-15 let starý dýzl???
Psal jsi že ti 6tka v benzínovém autě nedává smysl, protože se na okresce a ve městě nevyužije. Tak píšu, že na okreskách jezdím téměř výhradně na 6tku. Ale už to snad víc nerozebírejme, nebo se v tom zase strašně zamotáme

No právě to musíme rozebrat, nebo bude mít paní v hlavě guláš. Já tvrdím, že starý dýzl 6ku nemá a relativně malé benzíny taky ne, takže je celkem zbytečné se za ní plašit.

reagovat
nahlásit
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 22.12.2015 10:45, xxxx xxxx xxxxx
Zdeny za ty penize stejne nic extra nekoupis a C5 z poslednich let vyroby (2008) neni nijak extra stare auto. A jako sluzebak se pouziva minimalne, takze na rozdil od Passatu nebo Mondea je sance koupit slusny kus. Na kazdodenni dojizdeni ideal.

Megane neni o nic spolehlivejsi, ani ta jednoducha 1,6 neni bez vad. Ja to mel letos v unoru pujcene na Slovensku a zadna slava. Navic je to uskakana koza a na dalnici si vezme k 8 litrum, ta C5 o dva mene. To mas 20l tydne.

Ale jak uz jsem psal, memu rozmerove vyraznejsimu kolegovi plne vyhovuje Polo na dojizdeni Hradec-Praha. To Polo jezdi hluboko pod 4l... Kamaradka zase jeden cas dojizdela Praha-Litomerice se sluzebnim Up-em. Prekvapive pohodlny prcek pro dva lidi, spotreba do 5l i s mestem.
reagovat
nahlásit


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všechna práva vyhrazena.