0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaká jsou nejbezpečnější auta podle amerických crashtestů?

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.05.2006 09:39,
No to je uzasny,ridit se podle vysledku americkejch crashtestu,kdyz je Ncap mnohem prisnejsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.05.2006 10:45, RE: bez předmětu
anonym napsal:
No to je uzasny,ridit se podle vysledku americkejch crashtestu,kdyz je Ncap mnohem prisnejsi
Jasně že je a když auto nemá kontrolku zapnutí pásů tak je podle Ncamp méně bezpečné, než to co ji má. Zapnout pásy si umí každý inteligentní řidič i bez kontrolky a opravdu nevím čím by jinak chránila posádku.
No a na závěr - autor napsal článek pro zajímavost a ne proto aby sis hned letěl koupit S80, protože to v USA vyhrála.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.05.2006 14:28, RE: bez předmětu
Aleš napsal:
Jasně že je a když auto nemá kontrolku zapnutí pásů tak je podle Ncamp méně bezpečné, než to co ji má. Zapnout pásy si umí každý inteligentní řidič i bez kontrolky a opravdu nevím čím by jinak chránila posádku.
No a na závěr - autor napsal článek pro zajímavost a ne proto aby sis hned letěl koupit S80, protože to v USA vyhrála.
Souhlas, clanek byl psan tak, aby jsme se neco dozvedeli, a ne ze mame okamzite jit a koupis si Volvo, nevim presne jak testy funguji oproti Ncap, ale taky taky na tom nebudou tak nejhure. Velice me prekvapil "MALY" civic ktery je tak bezpecny. Bezpecnsot je dulezita vec, ale podle me si ridici hodne zvykli, ze maji bezpecna auta, a neberou ohledy na to, ze jsou na silnicich i auta jina, jako treba favorit, felda, ale i jine starsi vozy, ktere takovou bezpecnost nemaji, a vetsinou je nekdo srazi a zabije, a vyni nehody vystoupi z AUDI jen s malym skrabancem a divi se jak mohl zabit nekoho svym neopatrnym predjizdenim
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.05.2006 18:07, RE: bez predmetu
anonym napsal:
No to je uzasny,ridit se podle vysledku americkejch crashtestu,kdyz je Ncap mnohem prisnejsi
A to si ako prisiel na to, ze EuroNCAP je presnejsie nez NHTSA a IIHS-HLDI???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.05.2006 20:43, RE: bez predmetu
martas napsal:
A to si ako prisiel na to, ze EuroNCAP je presnejsie nez NHTSA a IIHS-HLDI???
Rozdil je v rychlosti narazu do prekazky sic zhruba 10km,kazdej km navic se ale podepisuje na vysledku nehody,a pokud dokaze auto obstat ve vyssi rychlosti dobre jako pri nizsi,pro ktere se asi rozhodnes,resp. ktery vysledek bude pro tebe mit vetsi hodnotu? Dal je rozdil v presazeni,coz je asi jeste dulezitejsi nez rychlost, a to kvuli tomu,ze kineticka energie jde vic do auta,cili opet lepe reflektuje tuhost karoserie...... Jinak souhlas se signalizaci pasu,tohle je opravdu pitomost a body by se za toto davat vubec nemely.
Pan anonym z prvniho prispevku
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.