0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaguar X-Type: koupit s třílitrovým šestiválcem?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 08:50, LPG
moc nechápu že si někdo koupí auto této kategorie a potom se snaží ušetřit experimentováním s LPG ... u Jaguaru s benzinovým V6 ve verzi 4x4 budou servisní a jiné provozní náklady tak vysoko, že si je reálně může dovolit víceméně jen dobře situovaný člověk, a kalkulovat s úsporou v případě LPG je podle mne diskutabilní. Toto auto je prémiovka a kup si ho jen jestli na něj opravdu máš!! Na LPG zapomeň, dává motoru zabrat víc než benzin a ze zkušenosti vím že musíš mnohem víc investovat do oleje, filtrů, svíček a celkové údržby motoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 08:57, RE: LPG
anonym napsal:
moc nechápu že si někdo koupí auto této kategorie a potom se snaží ušetřit experimentováním s LPG ... u Jaguaru s benzinovým V6 ve verzi 4x4 budou servisní a jiné provozní náklady tak vysoko, že si je reálně může dovolit víceméně jen dobře situovaný člověk, a kalkulovat s úsporou v případě LPG je podle mne diskutabilní. Toto auto je prémiovka a kup si ho jen jestli na něj opravdu máš!! Na LPG zapomeň, dává motoru zabrat víc než benzin a ze zkušenosti vím že musíš mnohem víc investovat do oleje,...
prémiovka? haha spíš dítě co se nemělo narodit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 10:01, RE: LPG
anonym napsal:
moc nechápu že si někdo koupí auto této kategorie a potom se snaží ušetřit experimentováním s LPG ... u Jaguaru s benzinovým V6 ve verzi 4x4 budou servisní a jiné provozní náklady tak vysoko, že si je reálně může dovolit víceméně jen dobře situovaný člověk, a kalkulovat s úsporou v případě LPG je podle mne diskutabilní. Toto auto je prémiovka a kup si ho jen jestli na něj opravdu máš!! Na LPG zapomeň, dává motoru zabrat víc než benzin a ze zkušenosti vím že musíš mnohem víc investovat do oleje,...
tento jaguar je opravdu nepovedeny, ze vsech srovnavacich testu, BMW er3, C classe a A4+X type dopadl prave X-type nejhure s docela velkou propasti........ kup si radeji BMW e90 pokud chcete nove, nebo e46 330xi a uzijete si mnohem vice s nesrovnatelne vyssi kvalitou....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 10:05, RE: LPG
anonym napsal:
tento jaguar je opravdu nepovedeny, ze vsech srovnavacich testu, BMW er3, C classe a A4+X type dopadl prave X-type nejhure s docela velkou propasti........ kup si radeji BMW e90 pokud chcete nove, nebo e46 330xi a uzijete si mnohem vice s nesrovnatelne vyssi kvalitou....
"... s nesrovnatelne vyssi kvalitou ..." -- trochu nadnesene ohodnoceni, ze?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 10:14, RE: LPG
anonym napsal:
"... s nesrovnatelne vyssi kvalitou ..." -- trochu nadnesene ohodnoceni, ze?
tak samozrejme, ale oproti jaguaru x-type je kvalitni i octaviaII, tenhle x-type se jim fakt npovedl.......... pustili se do necceho co jim neprislusi, velke jaguar asi umi.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 11:33, RE: LPG
anonym napsal:
tento jaguar je opravdu nepovedeny, ze vsech srovnavacich testu, BMW er3, C classe a A4+X type dopadl prave X-type nejhure s docela velkou propasti........ kup si radeji BMW e90 pokud chcete nove, nebo e46 330xi a uzijete si mnohem vice s nesrovnatelne vyssi kvalitou....
seděl jsi někdy uvnitř?? opravdu si myslíš že v žádném směru nespadá mezi prémiovou třídu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 11:49, RE: LPG
anonym napsal:
seděl jsi někdy uvnitř?? opravdu si myslíš že v žádném směru nespadá mezi prémiovou třídu?
myslim, ze nespada, je to udelane na oko, ale v kvalite pouzitych materialu zaostava daleko i za VW. Daniel Vincens, sam jsem odpurcem syndromu VW, ale v tomto pripade je to naprosto jednoznacne..... Daniel Vincens


reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 11:50, RE: LPG
anonym napsal:
myslim, ze nespada, je to udelane na oko, ale v kvalite pouzitych materialu zaostava daleko i za VW. Daniel Vincens, sam jsem odpurcem syndromu VW, ale v tomto pripade je to naprosto jednoznacne..... Daniel Vincens


a jeste k te LPG, to je dalsi vlastnost cechu, koupi si trilitr aby mohli v hospode pred chlapama machrovat jak jim to taha a pri tom jezdi na LPG, takovyhle objemy si clovek kupuje s tim, ze ma i na provoz, a to nejen na PHM, ale i oleje, filtry atd, jak bylo napsano vyse..... Danile Vincens
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 14:49, RE: LPG
anonym napsal:
seděl jsi někdy uvnitř?? opravdu si myslíš že v žádném směru nespadá mezi prémiovou třídu?
ano, seděl jsem vevnitř, dokonce jsem ajezdil několi tisíc km s tím 3litrem. Na první pohled to samozřejmě je velmi líbivé auto, které má za sebou pověst jauguáru. jenže, je tak zoufale nepraktické a hlavně, vnitřní provedení nekvatlitní. Kroutí a odchlypují se místy plasty, vržou, když zapneš vyhřívání zadního okna, přestane hrát rádio, navigace nemá mapy střední evropy ... a o tom,kolik stojí roční údržba, radši ani nemluvim...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 21:59, Bmw
Kup si bavca třílitrovej benzin pětku nebo trojku, konkrétně tento motor v dané kubatuře je nejlepší co se vůbec vyrábí. Zvítězil snad ve všech možných anketách a testech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 22:05, RE: LPG
anonym napsal:
a jeste k te LPG, to je dalsi vlastnost cechu, koupi si trilitr aby mohli v hospode pred chlapama machrovat jak jim to taha a pri tom jezdi na LPG, takovyhle objemy si clovek kupuje s tim, ze ma i na provoz, a to nejen na PHM, ale i oleje, filtry atd, jak bylo napsano vyse..... Danile Vincens
Napadlo vás vůbec, že ten kdo jezdí na LPG nemusí být nutně "socka" co nemá na provoz třílitru, ale třeba taky ekologicky smíšlející člověk? Netvrdím sice že musím mít nutně pravdu, ale při provozu na LPG jdou emise zhruba na polovinu (správně seřízený motor). On je totiž v naší banánové republice frajer každý kdo má naftu a jezdí za 5 litrů a nikoho nezajímají ty saze které z těchto aut létají při razantnějším sešlápnutí plynu (výjimky existují). LPG dovolí mít výkonný motor se slušnými provozními náklady a daleko ohleduplnější k životnímu prostředí (jenom počáteční investice za sekveční vstřikování dost zabolí). Jinak X - type se mi líbí, ale na převlečené mondeo (byť v líbivějším kabátku) mi přijde předražený.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.02.2008 23:10, RE: Bmw
anonym napsal:
Kup si bavca třílitrovej benzin pětku nebo trojku, konkrétně tento motor v dané kubatuře je nejlepší co se vůbec vyrábí. Zvítězil snad ve všech možných anketách a testech.
moje rec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.02.2008 09:51, RE: LPG
anonym napsal:
a jeste k te LPG, to je dalsi vlastnost cechu, koupi si trilitr aby mohli v hospode pred chlapama machrovat jak jim to taha a pri tom jezdi na LPG, takovyhle objemy si clovek kupuje s tim, ze ma i na provoz, a to nejen na PHM, ale i oleje, filtry atd, jak bylo napsano vyse..... Danile Vincens
Byl jsem nedávno na přestavbe na LPG, jezdím ročně 40t. km a nejsem podnikatel abych si dal dopravu do nákladů. V pořadníku na přestavbu jsem byl s nějakým Lexusem a BMW X5 - vyloženě sociální auta... Ale je samozřejme dobře, že kolem LPG je plno nepravdivých informací z dob Škodovek 120 zbastlených v garáži, protože cena plynu i přestavby se udržuje na velmi nízké úrovni oproti naftě i údržbě dieselu. Např. neměním žádné vstřiky, žádné turbo, stačí standartní olej. Motor v aute je jednoduchý 16V atmosféricky plněný s výkomen cca 140 PS (to jen kdyby někdo křičel že porovnávám s felicií.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.02.2008 23:00, RE: LPG
anonym napsal:
Byl jsem nedávno na přestavbe na LPG, jezdím ročně 40t. km a nejsem podnikatel abych si dal dopravu do nákladů. V pořadníku na přestavbu jsem byl s nějakým Lexusem a BMW X5 - vyloženě sociální auta... Ale je samozřejme dobře, že kolem LPG je plno nepravdivých informací z dob Škodovek 120 zbastlených v garáži, protože cena plynu i přestavby se udržuje na velmi nízké úrovni oproti naftě i údržbě dieselu. Např. neměním žádné vstřiky, žádné turbo, stačí standartní olej. Motor v aute je jednoduchý 1...
souhlasím, to že jsem bohatý neznamená, že musím utrácet za palivo. To jsou pro mě vyhozený peníze! Koupím si slušnou vyšší třídu a že jezdím na LPG neznamená, že nemám na benzín ale prostě proč mám dotoat arabi? A poloviční emise taky nejsou k zahození...Jik k X-Typu kamrád ho má a neštěstí..V 80tis převodovka v pytli, mám rád anglický luxus ale tohle auto je prostě mondeo a bohužel jen na oko v hezkým kabátě!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.02.2008 00:13, RE: LPG
anonym napsal:
moc nechápu že si někdo koupí auto této kategorie a potom se snaží ušetřit experimentováním s LPG ... u Jaguaru s benzinovým V6 ve verzi 4x4 budou servisní a jiné provozní náklady tak vysoko, že si je reálně může dovolit víceméně jen dobře situovaný člověk, a kalkulovat s úsporou v případě LPG je podle mne diskutabilní. Toto auto je prémiovka a kup si ho jen jestli na něj opravdu máš!! Na LPG zapomeň, dává motoru zabrat víc než benzin a ze zkušenosti vím že musíš mnohem víc investovat do oleje,...
Máte naprostou pravdu. Jde o názory krví i duší sociálních demokratů, kteří se tlačí a chtějíposuzovat něco co je přiropzené převyšuje. Když už se rozhodnu pro 6ti válec, tak ho respektuji, nekurvím v ekonomicko-ekologického bastarda Šestiválec je třída a když už je mým cílem, tak ho respektuji. Totéž platí o hloupých názorech lůzy, která má "nastaveno" na úrovni VW a troufá si nadávat na Jaguár, protože "třídu" prostě nedokáže posoudit Zaslouží si v lepším případě soucit)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.02.2008 09:30, RE: LPG
anonym napsal:
Máte naprostou pravdu. Jde o názory krví i duší sociálních demokratů, kteří se tlačí a chtějíposuzovat něco co je přiropzené převyšuje. Když už se rozhodnu pro 6ti válec, tak ho respektuji, nekurvím v ekonomicko-ekologického bastarda Šestiválec je třída a když už je mým cílem, tak ho respektuji. Totéž platí o hloupých názorech lůzy, která má "nastaveno" na úrovni VW a troufá si nadávat na Jaguár, protože "třídu" prostě nedokáže posoudit Zaslouží si v lepším případě soucit)
myslis, ze s 530xi nedokazu posuzovat tridu o jednu nizsi?? myslim ze dokazu.... Daniel Vincens. a az budes tvrdit, ze sem 530xi videl jenna obrazku tak tu mam recenzi. caute
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.02.2008 12:07, RE: LPG
anonym napsal:
souhlasím, to že jsem bohatý neznamená, že musím utrácet za palivo. To jsou pro mě vyhozený peníze! Koupím si slušnou vyšší třídu a že jezdím na LPG neznamená, že nemám na benzín ale prostě proč mám dotoat arabi? A poloviční emise taky nejsou k zahození...Jik k X-Typu kamrád ho má a neštěstí..V 80tis převodovka v pytli, mám rád anglický luxus ale tohle auto je prostě mondeo a bohužel jen na oko v hezkým kabátě!
LPG se vyrábí z ropy, to k těm arabům
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 30.10.2008 04:27, zadní náprava
Dobrý den,
už nějaký čas sháním nový kryt na zadní nápravu na Toyotu RAW 4. Můžete mi poradit nějaké stránky, které bych mohla navštívit? děkuji...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.