0
zpět
 

diskuze k tématu: INFINITI FX 2012 - jízdní dojmy

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 15:26, Motory
Ta stať o motorech je trochu odfláknutá. Čtenář se může jen domnívat, že je v nabídce pouze 3,0 V6 v naftě a v benzínu je pak k dispozici jednotka 3,7 V6 a 5,0 V8, nebo jsem to pochopil špatně?
Porovnávat točivé momenty přeplňovaného naftového a atmo. benzínového motoru není správné. Jsou okolo toho časté zbytečné debaty. Pro představu dynamiky je lepší srovnávací jednotkou výkon a jeho průběh. A pokud porovnáváme nestejné vozy tak poměr kW/kg. Napsat, že 5-ti litr nemá ani točivý moment naftového 3-litru pak může vzbudit dojem, že s naftou bude automobil oplývat lepší dynamikou, o čemž ve srovnání s 5 ,0 V8 dost pochybuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.06.2012 16:43, RE: Motory
David V napsal:
Ta stať o motorech je trochu odfláknutá. Čtenář se může jen domnívat, že je v nabídce pouze 3,0 V6 v naftě a v benzínu je pak k dispozici jednotka 3,7 V6 a 5,0 V8, nebo jsem to pochopil špatně?
Porovnávat točivé momenty přeplňovaného naftového a atmo. benzínového motoru není správné. Jsou okolo toho časté zbytečné debaty. Pro představu dynamiky je lepší srovnávací jednotkou výkon a jeho průběh. A pokud porovnáváme nestejné vozy tak poměr kW/kg. Napsat, že 5-ti litr nemá ani točivý moment naftov...
odfláknutý je celý článek, počínaje ´´královským´´ crossoverem FX, který je ale poze mid-size SUV, full size je QX56, dále hybrid M37h který neexistuje-on je to M35h atd...chybí zmínka o královském sedanu M56 apod. docela si myslím že bych to napsal líp...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.