zpět
 

diskuze k tématu: Automat do 300 000 Kč - Hyundai i30, ix20, Kia Ceed?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla
KarelK
počet příspěvků4
datum registrace17.03.2017
Pátek 15.12.2017 11:08, Automat do 300 000 Kč - Hyundai i30, ix20, Kia Ceed?
Dobrý den, prosím o radu - sháním automat do 300 000 Kč - nějaký max. 5 let starý, s nájezdem do 80 000 km. Ročně najezdíme do 10 000 km, většinou město, okresky, výjimečně dálnice. Aby se v tom daly vozit 2 malé děti. Můj prozatímní tip Hyundai i30, ix20, Kia Ceed (dvojspojkové automaty, jen ty starší ix20 mají tuším hydroměnič 4stupňový). Je to prosím při mých požadavcích dobrá volba? Případně doporučíte něco jiného? Děkuji moc.
reagovat
wumpy
počet příspěvků19
datum registrace26.02.2010
Pondělí 18.12.2017 21:48, Fiat Tipo?
je přes tvůj rozpočet, ale jsou nové nebo lehce ojeté -
jen ta výbava je slabší, otázkou je co přesně potřebuješ https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/tipo/17257124?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/tipo/17463129?goFrom=list
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Pondělí 18.12.2017 22:27, automat
O těchto autech nevím nic, o automatech docela dost. Ten hydroměnič je lepší do města a dvojspojka na dálnici. Hydro na repasi - do 30.000 kč s DPH. Dvojspojka 25-50 + DPH. A na tvůj nájezd, určitě benzín. Zkus se zamyslet tímto směrem. Lovu zdar.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků175
datum registrace09.05.2007
Úterý 19.12.2017 08:29, RE: automat
gepardo napsal:
O těchto autech nevím nic, o automatech docela dost. Ten hydroměnič je lepší do města a dvojspojka na dálnici. Hydro na repasi - do 30.000 kč s DPH. Dvojspojka 25-50 + DPH. A na tvůj nájezd, určitě benzín. Zkus se zamyslet tímto směrem. Lovu zdar.


V čem je lepší na dálnici DSG? Vlastním hydroměnič AISIN, a včera mi šéf půjčil nového superba s DSG. Jediné, co jsem jako laik zaregistroval bylo, že hydro je (jak sám píšeš) mnohem lepší do města, DSG je takové divočejší a není tak příjemné pro rozjezdy. I když ani DSG by mě nevadilo vlastnit. Ale jakmile jsem najel na okruh nebo dálnici tak žádný rozdíl nepoznám, v čem je tedy na dálnici lepší dvouspojka oproti hydroměniči? I hydroměnič od určité rychlosti uzamkne měnič a nezvyšuje tedy nějak výrazně spotřebu, ovšem jakmile vlítnu do města tak tam mi hydroměnič opravdu hodně zvyšuje spotřebu díky prokluzu :)
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Úterý 19.12.2017 20:11, Automat
Odpověděl jsi si sám. V DSG jsou - lichá spojka 1,3,5 a sudá 2,4,6. Takže jedeš městem na 3 a převodovka si musí vybrat další rychlost, bud 2 nebo 4. Proto někdy vypadá zmateně. A jinak hodně záleží na stylu jízdy, kdo jak má těžké nohy. Zmínil jsi superba, ty první měly 5-ti rychlostní automaty ZF. Měnilo se 9 litrů oleje. A byly spolehlivé.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků175
datum registrace09.05.2007
Středa 20.12.2017 07:18, RE: Automat
gepardo napsal:
Odpověděl jsi si sám. V DSG jsou - lichá spojka 1,3,5 a sudá 2,4,6. Takže jedeš městem na 3 a převodovka si musí vybrat další rychlost, bud 2 nebo 4. Proto někdy vypadá zmateně. A jinak hodně záleží na stylu jízdy, kdo jak má těžké nohy. Zmínil jsi superba, ty první měly 5-ti rychlostní automaty ZF. Měnilo se 9 litrů oleje. A byly spolehlivé.


Jenže můj dotaz zněl, v čem je vhodnější DSG na mimoměstskou jízdu? Zmatené ji jinak DSG ve městě nikdy nepřišlo. Nikdy jsem nezaregistroval, že by DSG nevědělo, jestli z trojky zařadit dvojku nebo čtyřku. Jen je uskákané při rozjezdu, je to jen méně příjemné oproti hydroměniči. Ta změna kvaltu ať už v DSH nebo hydroměniči přeci musí mít + - stejnou logiku. Rozdíl je jen v tom, že DSG má již předem zařazeno a tudíž jen "přepne" a hydroměnič musí přeřadit. Ale tu logiku, jestli zařadit vyšší nebo nižší kvalt přeci musí mít stejnoupodobnou. A nebo pokud je DSG převodovka zmatená, tak stejně tak by mohl být zmatený hydroměnič a to je vina toho, kdo ho nastavoval ve výrobě.
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Středa 20.12.2017 22:01, automat
Pro mufika ještě jednou ! Právě, že to DSG je ve městě uskákané, to znamená, že nemá tak hladký chod, jako hydroměnič.. DSG spíše na dálnice, hydroměnič do města.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků175
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 21.12.2017 07:41, RE: automat
gepardo napsal:
Pro mufika ještě jednou ! Právě, že to DSG je ve městě uskákané, to znamená, že nemá tak hladký chod, jako hydroměnič.. DSG spíše na dálnice, hydroměnič do města.


Aha, spis jsme se spatne pochopili. Ja od tebe první komentar pochopil ve smyslu, ze pokud jezdis po dalnici je pro tebe vhodnejsi DSG nez hydro. Az ted jsem te tedy asi spravne pochopil s tim, ze pokud chces DSG mel by u tebe prevazovat spise dalnicni provoz.

reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Čtvrtek 21.12.2017 23:06, automat
Asi tak, navíc hydro má 4-5 rychlostí, DSG - 6, nebo 7. Měla by tam být menší spotřeba.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.