0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda: první sériový airbag pro motocykl!

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 12:52, havárka na motorce
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 12:55, RE: havárka na motorce
yeti napsal:
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
přesně tak....připoutáního bych se děsil...i když to putování taky neni nic moc, spíš buď anebo.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 12:59, RE: havárka na motorce
carlos napsal:
přesně tak....připoutáního bych se děsil...i když to putování taky neni nic moc, spíš buď anebo.....
)) no před čelním nárazem se můžeš odrazit a přeletět auto ve zdraví (pokud to není Tatra).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.09.2005 20:11, RE: havárka na motorce
yeti napsal:
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
Nepochybně bude mít plnění jinou charakteristiku než v autě, kde airbag chytá hlavu připoutaného. Proto je v autě průšvih nebýt připoután. Spíš by mě zajímalo jak se vyrovnají s tím, zda je jezdec napřímený, nebo leží...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.09.2005 00:11, havarka
no nemyslim si ze airbag im pomoze na motorke lebo ekd sa vysype tka hned paden dolu z motorky nie ze sa nalepi na masku ako v aute :( zbytocnost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.09.2005 11:44, RE: havárka na motorce
anonym napsal:
)) no před čelním nárazem se můžeš odrazit a přeletět auto ve zdraví (pokud to není Tatra).
To je vidět, že jsi ještě do žádného mauta nenarazil, myslím, že je to pěknej nesmysl-ten odraz!! Sled událostí při nehodě je strašně rychlý, ve vzduchu jsi dřív než tě napadne o něčem přemýšlet - odrazit se můžeš v případě, že plánuješ náraz-to kdybys byl kaskadér a s nárazem počítal, ale při nehodě buď zareagovat nestihneš, protože to nečekáš a pokud máš čas, snažíš se nárazu do poslední chvíle zabránit náklonem, brzděním nebo jiným únikem ze silnice, pokud to okolí vozovky dovolí. Věř mi, že bez kaskaderského tréninku, který mj. znamená podraženou přední vidlici (o zlomenině ruky nebo klíční kosti ani nemluvím) nemáš nárok. Taky záleží na jak těžkém stroji sedíš-jak je to ovladatelné. Vyskočit z motorky máš šanci při pádu na bok po smyku, když si s mašinou prostě "lehneš", pak je to to nejrozumnější, co můžeš udělat-a i to je kumšt, protože přirozená reakce ve stresu (a tím nehoda je) je držet se čehokoliv zuby-nehty. Takže bez tréninku při jízdě plavmo na boku odkopne motorku jen frajer s dobrou duchapřítomností.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.07.2006 04:21, RE: havárka na motorce
Jarek napsal:
Nepochybně bude mít plnění jinou charakteristiku než v autě, kde airbag chytá hlavu připoutaného. Proto je v autě průšvih nebýt připoután. Spíš by mě zajímalo jak se vyrovnají s tím, zda je jezdec napřímený, nebo leží...
..proto je taky ten airbag zatim jen v GoldWingu,nejen kvůli ceně,ale i proto,že se tam neleží...si myslim..
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.