zpět
 

diskuze k tématu: Honda accord 7gen .2,4 vs skoda octavia II 2,0 tsfi

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla
saky
počet příspěvků4
datum registrace07.10.2017
Sobota 07.10.2017 21:11, Honda accord 7gen .2,4 vs skoda octavia II 2,0 tsfi
Zdravím všechny.Zajimalo by me porovnani těchto dvou modelu.Jízdní vlastnosti,komfort.naklady opravy a spolehlivost atd .U octavie mam jiste na mysli verzi motoru ještě s klasickym remenem.Co je lepsi volbou?Co se tyce toho o co mam z pohledu auta zajem.Urcite combík.Prostorne auto pro rodinu.Jiste benzin vzhledem k memu nájezdu a k averzi k nafte.Chci aby to jelo svizne když budu chtít a nepapalo to trávu okolo.Spolehlivost.dobrou vybavu.pohodli a dobre jízdní vlastnosti.Osobne se mi vice pohledove libi accord.je vzhledem dravejsi a není tolik okoukany.Dekuji za vase názory .dekuji.
reagovat
Humusus
počet příspěvků421
datum registrace16.10.2016
Neděle 08.10.2017 09:52, . the first
urcite accord, jeste bych do hledacku pridal avensis

octavie jsou u nas predrazene a kvalitou benzinovych motoru na japonske nedosahuji
reagovat
saky
počet příspěvků4
datum registrace07.10.2017
Neděle 08.10.2017 11:39, serizeni ventilu accord
No avensis není ošklivé auto.Uz je to spis tedy podle mého usedlejsi forma.Bracha pry jel s tou 1.8 benzinem a říkal ze to vůbec nejede.Skodovky jsou predrazene to ano.Ale když srovnam ceny tak rs a accord 2,4 nejsou s cenovkou tak daleko od sebe.A co se tyce dilu by snad měli byt dostupnejsi ne?Ještě by me zajímalo u accorda serizovani tech ventilu.Co jsem se dočetl musí se u tech motoru po nějaké době serizovat.Jak je to s tim serizovanim.Jak je to z hlediska opravy narocne.Slysel jsem ze u některých motoru je potřeba pri serizovani nutno dokupovat urcite kroužky pro presne seřízení kde jeden kroužek stoji 500kc.Tak jakým způsobem je to u těchto motoru řešené.Nebo se steluji nějak duvtipneji kde není potřeba ještě k stelovani investovat do dalšího materialu.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků892
datum registrace08.09.2009
Neděle 08.10.2017 20:17, RE: serizeni ventilu accord
saky napsal:
No avensis není ošklivé auto.Uz je to spis tedy podle mého usedlejsi forma.Bracha pry jel s tou 1.8 benzinem a říkal ze to vůbec nejede.Skodovky jsou predrazene to ano.Ale když srovnam ceny tak rs a accord 2,4 nejsou s cenovkou tak daleko od sebe.A co se tyce dilu by snad měli byt dostupnejsi ne?Ještě by me zajímalo u accorda serizovani tech ventilu.Co jsem se dočetl musí se u tech motoru po nějaké době serizovat.Jak je to s tim serizovanim.Jak je to z hlediska opravy narocne.Slysel jsem ze u některých motoru je potřeba pri serizovani nutno dokupovat urcite kroužky pro presne seřízení kde jeden kroužek stoji 500kc.Tak jakým způsobem je to u těchto motoru řešené.Nebo se steluji nějak duvtipneji kde není potřeba ještě k stelovani investovat do dalšího materialu.


Kontrola vůlí je doporučená. Dělá se dle typu a značky v cca 100-120tkm, pokud auto nejzedí na LPG. při kontrole se obvykle zjistí, že ventily při provozu na benzín jous v normě. Misky na seřizování vůlí používají 16V 2xDOHC motory Subaru. U svého auta jsem nechal vůle proměřit v cca 200tkm a vše bylo v pořádku.

Ad octavia či honda: samosebou Honda a to z důvodu daleko vyspělešjího podvozkua zejména řízení, ale i charakteru benzínového motoru, který je výtečný. Honda má sporotvní geny, kdežto RS je jen obyčejné kombi s přutvrzeným podvozke již tak zhoršující mizerný komfort jízdy. jediné plus u Oktávky vidím v tom, že možná méně hnijí, ale mhovořím zde o zkušenosti s O-I, která na tom je dost dobře. U Hondy se připrav na to, že je třeba ošetřin spodek a dutiny, sice preventivně, ale radši ano, než ne. Motor 2,4i potřebuje otáčky, ale pak jede dost dobře a má hezký projev jak zvukový, tak i charakter průběhu výkonové křivky. 2,0i jede také slušně, ale ten objem je znát.

Avensis je rodinné auto pro usedlé řidiče se špičkovou odolností a ochrannou proti korozi, ale sportovní svezení v něm nehledej. Pokud se nepletu, tak první generace 1,8 měla trochu problém se spotřebou oleje, ale to si ověř, nejsem znalec Toyot. Možná se to týkalo jen motorů v Corollách, takže tady vařím z vody. V Arábii jsem jezdil taxíky (Avensis 2,0i), které měly přes 700.000km a šlapaly jako víno. To pro představu... Některé značky jsou tou dobou již 500.000km po smrti navzodry výměnám motorů nebo X generálních oprav Značku si dosaď sám.-)
reagovat
Humusus
počet příspěvků421
datum registrace16.10.2016
Pondělí 09.10.2017 11:43, RE: serizeni ventilu accord
Zdeny60 napsal:
saky napsal:
No avensis není ošklivé auto.Uz je to spis tedy podle mého usedlejsi forma.Bracha pry jel s tou 1.8 benzinem a říkal ze to vůbec nejede.Skodovky jsou predrazene to ano.Ale když srovnam ceny tak rs a accord 2,4 nejsou s cenovkou tak daleko od sebe.A co se tyce dilu by snad měli byt dostupnejsi ne?Ještě by me zajímalo u accorda serizovani tech ventilu.Co jsem se dočetl musí se u tech motoru po nějaké době serizovat.Jak je to s tim serizovanim.Jak je to z hlediska opravy narocne.Slysel jsem ze u některých motoru je potřeba pri serizovani nutno dokupovat urcite kroužky pro presne seřízení kde jeden kroužek stoji 500kc.Tak jakým způsobem je to u těchto motoru řešené.Nebo se steluji nějak duvtipneji kde není potřeba ještě k stelovani investovat do dalšího materialu.
Pokud se nepletu, tak první generace 1,8 měla trochu problém se spotřebou oleje, ale to si ověř, nejsem znalec Toyot. Možná se to týkalo jen motorů v Corollách, takže tady vařím z vody. V Arábii jsem jezdil taxíky (Avensis 2,0i), které měly přes 700.000km a šlapaly jako víno. To pro představu... Některé značky jsou tou dobou již 500.000km po smrti navzodry výměnám motorů nebo X generálních oprav Značku si dosaď sám.-)


spotřeba oleje se týkala jen té první generace a motoru 1.8, takže rok 00-03, u druhé generace již byl motor konstrukčně upraven, bylo to díky ovalitě pístů tuším
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Pondělí 09.10.2017 18:20, spotřeba oleje toyota


ten problém trval až do roku 2007. problém byl v tom, že písty měly nevhodně řešené drážky stíracích kroužků resp. málo otvorů odvádějících olej zpod stíracích kroužků, což ve výsledku vedlo k tvorbě karbonu v drážce kroužku a postupně to ochromilo jeho funkci. V první fázi to vedlo k vysoké spotřebě oleje a pak i probroušení kluzné vrstvy ve válci. Překroužkování v tomhle případě nepomohlo , protože to neodstranilo principáoní nedostatek pístu. Od roku 2007 se používají písty s osmi otvory místo 4 a problém se nevyskytuje.
Každopádně bych o toyotě vůbec neuvažoval, jakkoliv jsem jejich fanda. Accord je jasnou volbou, i přes kompromisy nabídne svezení na jaké oktávka ani avensis nedosáhnou. Spolehlivost je přitom excelentní.
reagovat
ctverak
počet příspěvků145
datum registrace01.08.2007
Úterý 10.10.2017 14:03, RE: Honda accord 7gen .2,4 vs skoda octavia II 2,0 tsfi
Ohledně OII je tady témat hodně, motor 2.0 tsfi je spolehlivý pouze do r.2008, pak se montovala úplně jiná verze tohoto motoru, který bere olej.
Acco 7.g má jízdní vlastnosti a komfort cestování o třídu lepší než octávka, acco patří do střední třídy se vším všudy, OII pouze délkou. Motor 2,4 je asi to nejlepší co se do accordů dávalo, ale sehnat jej je téměř nadlický výkon, zvlášť auta po FL na trhu nejsou a ceny za dobře udržované kousky tomu odpovídají.
Na hondaclubu se dají najít typické závady accorda, není jich mnoho ale s přibývajícím věkem se samozřejmě nějaké problémy najdou, u kombíka zlobí elektrické otevírání zadních dveří, dá se to promazat ale když to nepomůže tak v Hondě pohon tuším stál 30tis. Asi nejhorší je antikorozní ochrana spodku auta, kastle vypadá většinou hezky ale spodek bývá dost orezlý, dá se to řešit nástřiky ale když se to má udělat pořádně tak to stojí cca 8tis a nevydrží to věčně a musí se nástřik pravidelně obnovovat.
reagovat
saky
počet příspěvků4
datum registrace07.10.2017
Úterý 10.10.2017 19:09, acco vs Tsfi a cr-v?
Jj o tech dveřích vim.Jen by me zajímalo zda oprava tech dveří se da resit jiným způsobem.Třeba zda se dají zadní dveře zavirat bez te mechaniky.Nevim jak je to tam řešené.No co koukám po dilech na acco tak si myslím ze docela problem nastane když se ma zhanet vyfukova soustava nebo poloosy.To je asi celkem palba.A k sehnani moc vyber není.Jo mas pravdu po face nebrat to vim.Tfsi od 2009 dávají řetěz a ten se prej celkem rad občas proroci a pak je to celkem sranda když je moto ko.Proto jsem psal jen verze ještě s remenem.s tim výběrem to je hrůza no.Sehnat pěkný acco to je stres.O rs zase samy hodne olitany a drahý .Hledani je fakt na cekacku.Kdyz nic nesezenu tak slevym ze sportovní jízdy a dalsi moznost bych bral cr-v III v benalu.
reagovat
ctverak
počet příspěvků145
datum registrace01.08.2007
Středa 11.10.2017 08:01, RE: acco vs Tsfi a cr-v?
U toho accorda existují i zadní dveře bez elektriky, to se ale týká pouze základního dvoulitru v nejnižší výbavě 2.4 má elektrický kufr vždy, není to zas taková tragédie samotný motorek snad neodchází problém je v té převodovce ale dá se to promazat, s výfukem je to horší druhovýroba pokud vím neexistuje a originál v ČR stojí možná i 20tis, dá se nechat poslat z anglie asi za 10tis a nebo si u nás nechat vyrobit na zakázku, ceny dílů v autorizáku Hondy jsou dost drahé a druhovýroba toho moc nedělá, ale většina originálních dílů se dá nechat poslat ze zahraničí za mnohem lepší ceny, na Honda-clubu je informací spousta.
Accord se s OII srovnávat moc nedá, u hondy je to úplně jiná filozofie přístupu k autu, hondu jsem měl 6 let a momentálně mám s pragmatických důvodů už nějaký rok OII RS ale TDI, octávka účel přepravy splní ale radost z jízdy nepřinese.

Alternativou k accordu je Marzda 6, výber je mnohem lepší, ale s korozí je na tom podobně jako acco i když ti tady budou psát že nikoliv
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků885
datum registrace19.08.2015
Středa 11.10.2017 11:34, RE: Honda accord 7gen .2,4 vs skoda octavia II 2,0 tsfi
saky napsal:
Zdravím všechny.Zajimalo by me porovnani těchto dvou modelu.Jízdní vlastnosti,komfort.naklady opravy a spolehlivost atd .U octavie mam jiste na mysli verzi motoru ještě s klasickym remenem.Co je lepsi volbou?Co se tyce toho o co mam z pohledu auta zajem.Urcite combík.Prostorne auto pro rodinu.Jiste benzin vzhledem k memu nájezdu a k averzi k nafte.Chci aby to jelo svizne když budu chtít a nepapalo to trávu okolo.Spolehlivost.dobrou vybavu.pohodli a dobre jízdní vlastnosti.Osobne se mi vice pohledove libi accord.je vzhledem dravejsi a není tolik okoukany.Dekuji za vase názory .dekuji.


Ahoj, obě auta znám dobře, a na rovinu, Octávie II je o level níže, spíše o dva. To co nabízí Accord 2.4 za komofrt, zpracování, SPOLEHLIHOVST, podvozek i hlavně nádherný atmo motor, tohle moc koncern nemá v nabídce.
Nedávno kamarád řešil také ten předražený výfuk pro Accord, nakonec to mnohem levněji doslova poskládali z různých dílů u firmy co dělá jen výfuky a vše funguje pentlich.
Nedám na Accord dopustil, škoda jen, že dozadu bych nedal 3 dětské sedačky.
Jenom perlička, kamarád má 2.4 v automatu najeto 400tis.km a stále bez nějakých oprav, tohle se jen tak nevidí
reagovat
driver111
počet příspěvků516
datum registrace13.03.2013
Středa 11.10.2017 15:20, RE:
Tady není co řešit, jednoznačně honda. Ale blbě se shání, je jich málo a to i v německu.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.