0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupě Mondea - motor 2.0 tddi

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, německá vozidla
Jebal
počet příspěvků20
datum registrace02.10.2016
Pondělí 28.11.2016 14:40, Koupě Mondea - motor 2.0 tddi
Chtel bych koupit Mondeo s motorem 2.0tddi udajně je to spolehlivější proti tdci.Mate zkušenosti stímhle motorem?
reagovat
eCORE
počet příspěvků91
datum registrace12.03.2014
Pondělí 28.11.2016 17:51, Letitý diesel
Sorry za offtopic, protože osobní zkušenost s těmihle motory nemám. Ale vybíráte auto ve stáří 13 - 16 let (po 1. fl v 2003 už seTDDI nemontoval) tedy cenovka "za odvoz" - 50tis. Kč. Pokud takový diesel ještě jezdí, vybíral bych podle aktuálního stavu daného exempláře. Kromě toho Mondea před rv 2003 rády rezly, takže za mně může mít takhle staré auto jedině zážehový motor...
reagovat
Koloss
počet příspěvků631
datum registrace19.09.2008
Úterý 29.11.2016 17:25, RE: Letitý diesel
eCORE napsal:
Sorry za offtopic, protože osobní zkušenost s těmihle motory nemám. Ale vybíráte auto ve stáří 13 - 16 let (po 1. fl v 2003 už seTDDI nemontoval) tedy cenovka "za odvoz" - 50tis. Kč. Pokud takový diesel ještě jezdí, vybíral bych podle aktuálního stavu daného exempláře. Kromě toho Mondea před rv 2003 rády rezly, takže za mně může mít takhle staré auto jedině zážehový motor...


Ohledně toho reznutí - rezly jen spodní hrany dveří kvůli špatné aplikaci ochranného vosku uvnitř. Zbytek auta je v pohodě a také se při faceliftu zlepšila jen ta ochrana dveří. Nicméně i tak se dají najít auta před faceliftem, která mají dveře v pořádku.

Se zbytkem souhlas.
reagovat
auticky
počet příspěvků10
datum registrace15.09.2011
Čtvrtek 01.12.2016 11:50, RE: Koupě Mondea - motor 2.0 tddi
Jebal napsal:
Chtel bych koupit Mondeo s motorem 2.0tddi udajně je to spolehlivější proti tdci.Mate zkušenosti stímhle motorem?


Mám, před nějakým časem právě takové auto jsme dovezli s mým bratrem. Je to přesně tak, verze před faceliftem mívají orezlé hrany dveří. Bratr naprosto cíleně hledal právě tenhle motor. Motor TDDI je prostě jednodušší než TDCI, rotační čerpadlo, jednoduché opravitelné vstřiky, mechanicky odolný. Mělo najeto něco pod 200000km, serviska, nákup v Německu na místě ca 1.300 EUR. Řešily se ještě nějaké zpuchřelé hadičky, maličkosti, jinak na autě vše fungovalo. Největší problém se ukázaly vůle na zadní nápravě. Ale to tak musí člověk brát, auto za cenu slušného horského kola -))
reagovat
David V
počet příspěvků1863
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 01.12.2016 12:44, RE: Koupě Mondea - motor 2.0 tddi
auticky napsal:
Jebal napsal:
Chtel bych koupit Mondeo s motorem 2.0tddi udajně je to spolehlivější proti tdci.Mate zkušenosti stímhle motorem?
Mám, před nějakým časem právě takové auto jsme dovezli s mým bratrem. Je to přesně tak, verze před faceliftem mívají orezlé hrany dveří. Bratr naprosto cíleně hledal právě tenhle motor. Motor TDDI je prostě jednodušší než TDCI, rotační čerpadlo, jednoduché opravitelné vstřiky, mechanicky odolný. Mělo najeto něco pod 200000km, serviska, nákup v Německu na místě ca 1.300 EUR. Řešily se ještě nějaké zpuchřelé hadičky, maličkosti, jinak na autě vše fungovalo. Největší problém se ukázaly vůle na zadní nápravě. Ale to tak musí člověk brát, auto za cenu slušného horského kola -))


Jak je všechno relativní. Mám v živé paměti články o tom, jak zastaralý motor TDDI je značně nespolehlivý a málo výkonný (tohle asi platí) a všichni doporučovali TDCi. No a nakonec bylo všechno úplně jinak.
V tom TDDičku jsem kdysi jel a vzpomínám si, jak mě tehdy překvapilo, že je v tom autě celkem ticho. Nevím, zda to měl majitel nějak důkladněji odhlučněno, ale přišlo mi to uvnitř ne že snesitelné, ale celkem přijatelné, ale nesmělo se otevřít okno , dveře nebo nedejbože vystoupit, když běžel. Venku to byl saigon.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků651
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 01.12.2016 15:40, RE: Koupě Mondea - motor 2.0 tddi
David V napsal:
auticky napsal:
Jebal napsal:
Chtel bych koupit Mondeo s motorem 2.0tddi udajně je to spolehlivější proti tdci.Mate zkušenosti stímhle motorem?
Mám, před nějakým časem právě takové auto jsme dovezli s mým bratrem. Je to přesně tak, verze před faceliftem mívají orezlé hrany dveří. Bratr naprosto cíleně hledal právě tenhle motor. Motor TDDI je prostě jednodušší než TDCI, rotační čerpadlo, jednoduché opravitelné vstřiky, mechanicky odolný. Mělo najeto něco pod 200000km, serviska, nákup v Německu na místě ca 1.300 EUR. Řešily se ještě nějaké zpuchřelé hadičky, maličkosti, jinak na autě vše fungovalo. Největší problém se ukázaly vůle na zadní nápravě. Ale to tak musí člověk brát, auto za cenu slušného horského kola -))
Jak je všechno relativní. Mám v živé paměti články o tom, jak zastaralý motor TDDI je značně nespolehlivý a málo výkonný (tohle asi platí) a všichni doporučovali TDCi. No a nakonec bylo všechno úplně jinak.V tom TDDičku jsem kdysi jel a vzpomínám si, jak mě tehdy překvapilo, že je v tom autě celkem ticho. Nevím, zda to měl majitel nějak důkladněji odhlučněno, ale přišlo mi to uvnitř ne že snesitelné, ale celkem přijatelné, ale nesmělo se otevřít okno , dveře nebo nedejbože vystoupit, když běžel. Venku to byl saigon.


Ten zvuk jak popisuješ přesně sedí i na mého Megana! Uvnitř, při uzavřené kabině nevím že má auto motor (na volnoběh, ale i při otáčkách nic nepříjemného). Venku o sobě ale dává značně vědět... Dnes jej mám v servise a dostal jsem půjčený Clio IV. Taky 1,5 dci, ale 55kw, překvapilo mě, že zvuk v autě je úplně jiný. Že bude hlučnější jsem čekal, ale takový rozdíl v tónině ne...
Když tak přemýšlím, tak i 406 1,9 Td uvnitř velmi tichá (dle otáček a rychlosti) a venku to bylo předkomůrkový koncert :D
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pátek 02.12.2016 14:14, RE: Koupě Mondea - motor 2.0 tddi
KoobaS napsal:
David V napsal:
auticky napsal:
Jebal napsal:
Chtel bych koupit Mondeo s motorem 2.0tddi udajně je to spolehlivější proti tdci.Mate zkušenosti stímhle motorem?
Mám, před nějakým časem právě takové auto jsme dovezli s mým bratrem. Je to přesně tak, verze před faceliftem mívají orezlé hrany dveří. Bratr naprosto cíleně hledal právě tenhle motor. Motor TDDI je prostě jednodušší než TDCI, rotační čerpadlo, jednoduché opravitelné vstřiky, mechanicky odolný. Mělo najeto něco pod 200000km, serviska, nákup v Německu na místě ca 1.300 EUR. Řešily se ještě nějaké zpuchřelé hadičky, maličkosti, jinak na autě vše fungovalo. Největší problém se ukázaly vůle na zadní nápravě. Ale to tak musí člověk brát, auto za cenu slušného horského kola -))
Jak je všechno relativní. Mám v živé paměti články o tom, jak zastaralý motor TDDI je značně nespolehlivý a málo výkonný (tohle asi platí) a všichni doporučovali TDCi. No a nakonec bylo všechno úplně jinak.V tom TDDičku jsem kdysi jel a vzpomínám si, jak mě tehdy překvapilo, že je v tom autě celkem ticho. Nevím, zda to měl majitel nějak důkladněji odhlučněno, ale přišlo mi to uvnitř ne že snesitelné, ale celkem přijatelné, ale nesmělo se otevřít okno , dveře nebo nedejbože vystoupit, když běžel. Venku to byl saigon.
Ten zvuk jak popisuješ přesně sedí i na mého Megana! Uvnitř, při uzavřené kabině nevím že má auto motor (na volnoběh, ale i při otáčkách nic nepříjemného). Venku o sobě ale dává značně vědět... Dnes jej mám v servise a dostal jsem půjčený Clio IV. Taky 1,5 dci, ale 55kw, překvapilo mě, že zvuk v autě je úplně jiný. Že bude hlučnější jsem čekal, ale takový rozdíl v tónině ne...Když tak přemýšlím, tak i 406 1,9 Td uvnitř velmi tichá (dle otáček a rychlosti) a venku to bylo předkomůrkový koncert :D


Podle tohohle je přesně poznat, jak se automobilky věnují odhlučnění v závislosti na třídě vozidla....
reagovat
kira1
počet příspěvků1
datum registrace09.12.2016
Pátek 09.12.2016 14:04, TDDI
Vlástním Ford Mondeo 2.0 TDDI r.v. 2004. Koupil jsem si ho v roce 2007, najeto cca 115 tis. Co se týká motoru, do dnešního dne bez investice. A to jsem tam rval i růžovou naftu od zemědělců. Dnešní stav tachometru cca 280 tis. Pravda slabší výkon, při plně naloženém autě třeba předjíždět na letišti a trochu rachtá, jak starý diesel v Seatu. Na autě jsem měnil tlumiče, přední i zadní, všechna čtyři ložiska, komplet výfuk, zadní stabilizátory, čepy řízení, kotouče a desky. Jinak vše vcelku O.K. Co se týká koroze, tak to je horší. Spodní rohy dveří a zadní blatníky kolem nárazníku. Jinak nevidím problém, ale vzhledem ke stáří už půjdu do novějšího.
reagovat
David V
počet příspěvků1863
datum registrace16.05.2007
Pátek 09.12.2016 15:21, RE: TDDI
kira1 napsal:
Vlástním Ford Mondeo 2.0 TDDI r.v. 2004. Koupil jsem si ho v roce 2007, najeto cca 115 tis. Co se týká motoru, do dnešního dne bez investice. A to jsem tam rval i růžovou naftu od zemědělců. Dnešní stav tachometru cca 280 tis. Pravda slabší výkon, při plně naloženém autě třeba předjíždět na letišti a trochu rachtá, jak starý diesel v Seatu. Na autě jsem měnil tlumiče, přední i zadní, všechna čtyři ložiska, komplet výfuk, zadní stabilizátory, čepy řízení, kotouče a desky. Jinak vše vcelku O.K. Co se týká koroze, tak to je horší. Spodní rohy dveří a zadní blatníky kolem nárazníku. Jinak nevidím problém, ale vzhledem ke stáří už půjdu do novějšího.


Nemůžu to rychle dohledat, ale nějak se mi nezdá, že by se TDDi osazoval až do roku 2004.
.
.
.
Aha, tak jsem kdesi našel že do 02/2004. To mě překvapilo, já myslel, že tam byl jen do 1. faceliftu.
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.