0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën Xsara 2.0HDI nebo Ford Fusion 1.6TDCi?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2005 09:56, Rozdíl
Ví někdo, jaký je rozdíl mezi TDDi a TDCi - myslím v konstrukci i chování, nebo spotřebě?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 25.10.2005 22:19, RE: Rozdíl
Yeti napsal:
Ví někdo, jaký je rozdíl mezi TDDi a TDCi - myslím v konstrukci i chování, nebo spotřebě?
TDDi ještě není common rail
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.10.2005 18:20, RE: Rozdíl
Yeti napsal:
Ví někdo, jaký je rozdíl mezi TDDi a TDCi - myslím v konstrukci i chování, nebo spotřebě?
No rozdíl je velikej. TDCI je motor se vstřikováním Common Rail. První TDCI u Fordu je osazeno vstřikováním od firmy Delphi a to se docela nepovedlo a je to problémový systém.
Ale TDDI je vstřikovací systém se přímim vstřikem nafty a je to přesně Bosch VP 30 ...je to bezproblémové vstřikovaní
Proto jestli mohu doporučit tak když Forda naftového (Focus, Mondeo) tak TDDI a máte spolehlivého parťáka. Jedná se samozdřejmé o léta 2000 - 2004 následně se vyráběli už jen TDCI. Je pravda že Ford a PSA spolu vyvíjejí naftové motory takže 1,6 TDCI je téměř identický motor jako 1,6 HDI.
Zavěrem: Nafta ve Fodru se ted = Naftě v Peugeotu a Citroenu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.10.2005 18:37, RE: Rozdíl
Nowas napsal:
No rozdíl je velikej. TDCI je motor se vstřikováním Common Rail. První TDCI u Fordu je osazeno vstřikováním od firmy Delphi a to se docela nepovedlo a je to problémový systém.
Ale TDDI je vstřikovací systém se přímim vstřikem nafty a je to přesně Bosch VP 30 ...je to bezproblémové vstřikovaní
Proto jestli mohu doporučit tak když Forda naftového (Focus, Mondeo) tak TDDI a máte spolehlivého parťáka. Jedná se samozdřejmé o léta 2000 - 2004 následně se vyráběli už jen TDCI. Je pravda že Ford a PSA s...
Pozor:
TDDi Focus - Bosch VP 30 - bezproblémové
TDDi Mondeo - Bosch VP 44 - dosti problémové
Zároveň nutno říci, že systém Delphi zlobil hlavně na TDCi mondea, ne focusu. A i zde se natolik zlepšil, že dnes již bych se jej nebál. A také je plně opravitelný, což ostatní říci nemohou a v případě závady mění celé jednotky za strašné peníze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 23.12.2005 11:20, fusion vs xsara
Fusion je dost bídný,co se týče vnitřního prostoru, je to jen trochu přerostlá fiesta. Je úzký, takže o pohodlném posezu nemůže být řeč a sedadla připomínají lavice. Xsara je interiérem trochu jinde.
Motoricky nemohu srovnávat (o dieselech neví vůbec nic).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.04.2006 09:44, Renault Laguna Grantour
Dobrý den,
rád bych znal Váš názor na vůz Renault Laguna Grantour z let 2003 a novější. Zajímají mně údaje o spolehlivosti, spotřebě a v neposlední řadě o jízdních vlastnostech. Vzhledem k jeho "neokoukaným" křivkám, bych ho upřednostnil před Fordem Focus Kombi, ale je nevím, jestli je to po všech stránkách rozumné řešení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.09.2006 16:48, nové zákonné pojištění
Vážení,

reaguji aktuálně i když se zpožděním k danému článku.
Pisatel by chtěl zřejmě koupit kvalitní vůz se vznětovým motorem do obsahu 1800cm3.
Od 1.9.2006 máme jako zástupci společnosti Wustenrot možnost pojišťovat vozy podle výkonu a ne podle objemu !!!
Kromě jiných "bonusových" kritérií je tato asi nej.
Bližší informace:
jiri.bednar@obchod.wuestenrot.cz
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.