0
zpět
 

diskuze k tématu: Přestavba Fordu Focus C-Max z provedení N1 na M1

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, ostatní, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.08.2009 10:22, z N1 na M1
Na radiu Blaník má reklamu firma, která nabízí odstranění přepážky a následné přepsání v TP.Asi to ale něco stojí.Ta firma se jmenuje myslím Tomcar nebo Tomcars.Každopádně si pamatuji , že je z Maršovic což je
přibližně mezi Benešovem a Voticemi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.08.2009 19:39, bludy
Ford za uhradu vyda potvrzeni o prestavbe na zaklade zadosti s VIN a bezne to povoli - nema duvod nepovolit, je to business jako kazdy jiny - pak zajdu na urad, pozadam o schvaleni prestavby, v servisu necham odstranit prepazku a pripadne folie, jedu na STK pro kulate razitko technika K, se vsemi potvrzenimi znovu na urad a je vymalovano.
To co tu uvadite o uchytech pasu atd. je s prominutim tezce OUT, protoze zpetna prestavba neresi zvyseni obsaditelnosti a cachry s hmotnostmi - to je nemozne, jednou 4-mistne auto uz navzdy zustane 4-mistne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.08.2009 06:51, RE: bludy
manas napsal:
Ford za uhradu vyda potvrzeni o prestavbe na zaklade zadosti s VIN a bezne to povoli - nema duvod nepovolit, je to business jako kazdy jiny - pak zajdu na urad, pozadam o schvaleni prestavby, v servisu necham odstranit prepazku a pripadne folie, jedu na STK pro kulate razitko technika K, se vsemi potvrzenimi znovu na urad a je vymalovano.
To co tu uvadite o uchytech pasu atd. je s prominutim tezce OUT, protoze zpetna prestavba neresi zvyseni obsaditelnosti a cachry s hmotnostmi - to je nemozne,...
Souhlas, článek vůbec nekopíruje vývoj dané problematiky. Nevím jak u Forda, ale u PSA to jde jednoduše, stojí to řádově kolem 5 tisíc, jen je třeba se připravit na boj s byrokracií, neboť vysvětlovat něco magorovi za přepážkou (byť jste v právu), je v případě jeho tuposti a neznalosti neřešitelné. Připravte se na to, že o tom budete (budete-li se o to zajímat) vědět víc, než úředník, který to má na starost.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.08.2009 21:07, RE: bludy
manas napsal:
Ford za uhradu vyda potvrzeni o prestavbe na zaklade zadosti s VIN a bezne to povoli - nema duvod nepovolit, je to business jako kazdy jiny - pak zajdu na urad, pozadam o schvaleni prestavby, v servisu necham odstranit prepazku a pripadne folie, jedu na STK pro kulate razitko technika K, se vsemi potvrzenimi znovu na urad a je vymalovano.
To co tu uvadite o uchytech pasu atd. je s prominutim tezce OUT, protoze zpetna prestavba neresi zvyseni obsaditelnosti a cachry s hmotnostmi - to je nemozne,...
S GM (Opel) mám úplně čerstvou zkušenost. Stačí zvednout telefon a zavolat dovozci - jeden pán, myslím, že se jmenuje Bradáč, se tam homologacemi přímo zabývá. Na email, který od jmenovaného pána dostanete, pošlete pár požadovaných údajů (hlavně VIN + další - podrobnosti nemám zrovna po ruce). Zhruba do dvou týdnů vám přijde na dobírku (2500 Kč) prohlášení, které donesete na příslušný úřad a auto je bez problému převedeno do kategorie osobních aut. Je tedy úplně zbytečné platit nějakého prostředníka. ALE ! Manas má naprostou pravdu - v žádném případě nelze přetypovat 4-místné na 5-místné. Mám k autu všechny úchyty, zámek, pás a střední opěrku hlavy. To vše dealer nechal v kufru nového vozu, montážní otvory nejsou ani zaslepeny, ale prostě to v žádném případě nejde. Legislativně, nikoliv dle libovůle dovozce té konkrétní značky. Takže, pane Dvorský, zkuste si ověřit fakta, než začnete šířit bludy z agentury JPP !
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.