0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Focus 2.0 TDCi Combi – svižně nejen na chalupu

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 12:32, Ta SPOTŘEBA ...
.... v "hodnocení" za "5" ... to je (asi spíš) "překlep"?
PS: Já pro tuto kategorii vozů (mazda 3, 308, volvo 30, C4) spíše 1.6 HDi (TDCi, MZ-CD ...) doporučuji ... (jako ten "pravý/optimální" vidím ..)
PPS: Jakouže to míváte cca průměrnou spotřebu se svým focus combi a dvoulitrem?
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 13:57, autore
nechci být prudičem, ale chci uvést věci na pravou míru, i tento focus je ve verzi sedan a je velmi povedený
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 15:23, RE: autore
Alcides napsal:
nechci být prudičem, ale chci uvést věci na pravou míru, i tento focus je ve verzi sedan a je velmi povedený
Máte samozřejmě pravdu a dlužno dodat, že oproti první generaci také existuje coupé-cabriolet, zatímco Ford Focus C-Max se stal zcela svébytným modelem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 17:58, Zajímavá skladba motorizací a výbav
Tento motor se nabízí pouze ve výbavě Titanium za akční cenu 564 990. Naopak 1.6TDCi je ve výbavě Trend za akční cenu 424 990. Mezistupněm může být Ghia 1.8TDCi za akční cenu 514 990. Věru nevím, co vede Ford k takovémuto třídění motorizací dle výbav. Každopádně pokud se nepletu, právě 1.8TDCi není zrovna nejlépe zpřevodovaný. Téměř 570 tisíc mi ale přijde na vůz nižší střední třídy jako pořádný ranec. Byť konkurence na tom není lépe a dieselové Mondeo je na hony vzdáleno. Zajímavé je, že např. Ceed SW 1.6CRDi 85kW Active stojí 424 980. Výbavy jsem neporovnával, ale raději bych zvolil jistotu v podobě Fordu. Zdá se, že Ford má opravdu dobrou nabídku a výhodnost Kie při rozumné motorizaci a výbavě mizí jak pára nad hrncem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.01.2009 20:38, RE: Ta SPOTŘEBA ...
Kylie napsal:
.... v "hodnocení" za "5" ... to je (asi spíš) "překlep"?
PS: Já pro tuto kategorii vozů (mazda 3, 308, volvo 30, C4) spíše 1.6 HDi (TDCi, MZ-CD ...) doporučuji ... (jako ten "pravý/optimální" vidím ..)
PPS: Jakouže to míváte cca průměrnou spotřebu se svým focus combi a dvoulitrem?
Pěkný den
Jako ideální motorizaci vidím já právě tento motor (pokud se samozřejmě nebudeme bavit o ST nebo přicházejícím RS) a proto jsem už skoro rok jeho šťastným majitelem. Než sem se pro 2.0 TDCi rozhodl, vyzkoušel sem Focuse s motory 1.6 spalujícími jak benzín, tak naftu. Z mého úhlu pohledu, je jediným důvodem k pořízení menšího nafťáku finanční stránka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 09:17, RE: Zajímavá skladba motorizací a výbav
rohYpnol napsal:
Tento motor se nabízí pouze ve výbavě Titanium za akční cenu 564 990. Naopak 1.6TDCi je ve výbavě Trend za akční cenu 424 990. Mezistupněm může být Ghia 1.8TDCi za akční cenu 514 990. Věru nevím, co vede Ford k takovémuto třídění motorizací dle výbav. Každopádně pokud se nepletu, právě 1.8TDCi není zrovna nejlépe zpřevodovaný. Téměř 570 tisíc mi ale přijde na vůz nižší střední třídy jako pořádný ranec. Byť konkurence na tom není lépe a dieselové Mondeo je na hony vzdáleno. Zajímavé je, že např. ...
to souhlasím, je fakt, že jsou tady asi tak dvě výhody na straně Kia možná tři, ta první je určitě záruka na vůz, je to dobré být takto jištěný i když ji člověk nevyužije (nejlépe), druhá je cena, přece jenom je levnější a ta výbava je bohatší, ale není takový výběr jako u Focuse a ta třetí já to jako výhodu neberu, ale je pro pohodlnější zadky. Jinak já vidím taky samé výhody ve focusu..radost z jízdy, obrovská nabídka motoru, dostupný servis (jak cenově tak i pozičně), spolehlivost a mnoho a mnoho dalšího...raději připlatím za Focuse
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 09:19, Motor
Tak s tímto motorem ten Focus musí jezdit hodně svižně, ze zkušenosti znám tento motor v mondeu, které je těžší a mondeo jede krásně a je to pro něj ideální motorizace u focuse to bude fakt sila...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 09:34, RE: Motor
Alcides napsal:
Tak s tímto motorem ten Focus musí jezdit hodně svižně, ze zkušenosti znám tento motor v mondeu, které je těžší a mondeo jede krásně a je to pro něj ideální motorizace u focuse to bude fakt sila...
Mám zkušenost s 2.0 TDCI v Mondeu (cca 2500 km) a to byla paráda.
Teď jezdím Focusem 1.6 TDCI (66 kW) a motor je příjemný, ale přidal bych mu tak 20 koní.
Porovnával jsem s 1.8 TDCI (85 kW) a ten jede (logicky) o dost lépe.
Sice je trochu hlučnějsí, ale není to nijak obtěžující.

Focus mohu doporučit, mám služební, ale pokud bych musel kupovat auto domů, pořídil bych Focus.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 11:21, Milý wimmer_day(e)!
wimmer_day napsal:
Jako ideální motorizaci vidím já právě tento motor (pokud se samozřejmě nebudeme bavit o ST nebo přicházejícím RS) a proto jsem už skoro rok jeho šťastným majitelem. Než sem se pro 2.0 TDCi rozhodl, vyzkoušel sem Focuse s motory 1.6 spalujícími jak benzín, tak naftu. Z mého úhlu pohledu, je jediným důvodem k pořízení menšího nafťáku finanční stránka.
Pro combi (a zvlášť pro plné obsazení) "silnější" motor asi smysl má (těch PeSů i eNem-ů je tam přeci jen do dost "více" - ale pro "3dv-skorocupku" a 5tidveřovou verzi 80 kW 1.6 HDi "postačí" (ten 66 kW už NEní "to pravé" ..to je taková - dle/pro mne "zbytečná" varianta/verze)
PS: Ano verze ST s "motůrkem" volvo je docela "zajímavá", to máte tedy pravdu, JAK se podaří přenést výkon v nové RS - na TO jsem věru "zvědava"
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 11:43, Prostor vzadu
Nemohu souhlasit s prostorem vzadu,videl jsem to na vlastni oci a je to videt i fotce, je to hruza jako u vsech vozu nizsi stredni tridy. Ja merim 175cm a na nohy je prostor tak tak pri posunuti prednich sedadel do prostred jejich drahy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.01.2009 15:55, RE: Milý wimmer_day(e)!
Kylie napsal:
Pro combi (a zvlášť pro plné obsazení) "silnější" motor asi smysl má (těch PeSů i eNem-ů je tam přeci jen do dost "více" - ale pro "3dv-skorocupku" a 5tidveřovou verzi 80 kW 1.6 HDi "postačí" (ten 66 kW už NEní "to pravé" ..to je taková - dle/pro mne "zbytečná" varianta/verze)
PS: Ano verze ST s "motůrkem" volvo je docela "zajímavá", to máte tedy pravdu, JAK se podaří přenést výkon v nové RS - na TO jsem věru "zvědava"
Pěkný den
Jistě, měl sem na mysli kombíka (jsem jeho majitelem, dokonce mám i stejnou barvu jako tento testovaný :))
Přes týden slouží jako pracant, o víkendech často vyrážím s celou rodinou a psy na výlety. Ale i když jedu sám, rád využívám spojení fordovského podvozku a kroutícího momentu.
1.6ka nebude špatná, ale mohl sem si dovolit silnější variantu a jsem za to rád.
Co se RSa týká, na to jsem hodně zvědavý. STčko jsem měl možnost řídit a je to moje srdcovka, uvidíme co jak Ford vyřešil přenos výkonu na předek :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.02.2009 12:31, RE: Zajímavá skladba motorizací a výbav
rohYpnol napsal:
Tento motor se nabízí pouze ve výbavě Titanium za akční cenu 564 990. Naopak 1.6TDCi je ve výbavě Trend za akční cenu 424 990. Mezistupněm může být Ghia 1.8TDCi za akční cenu 514 990. Věru nevím, co vede Ford k takovémuto třídění motorizací dle výbav. Každopádně pokud se nepletu, právě 1.8TDCi není zrovna nejlépe zpřevodovaný. Téměř 570 tisíc mi ale přijde na vůz nižší střední třídy jako pořádný ranec. Byť konkurence na tom není lépe a dieselové Mondeo je na hony vzdáleno. Zajímavé je, že např. ...
Než FFII v kombi tak v teto motorizaci a výbavě bych bral spíše o 15000 levnějšího C-Maxe. Je takový kompaktnější a uveze skoro to samé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 28.02.2009 06:30, RE: Zajímavá skladba motorizací a výbav
Alcides napsal:
to souhlasím, je fakt, že jsou tady asi tak dvě výhody na straně Kia možná tři, ta první je určitě záruka na vůz, je to dobré být takto jištěný i když ji člověk nevyužije (nejlépe), druhá je cena, přece jenom je levnější a ta výbava je bohatší, ale není takový výběr jako u Focuse a ta třetí já to jako výhodu neberu, ale je pro pohodlnější zadky. Jinak já vidím taky samé výhody ve focusu..radost z jízdy, obrovská nabídka motoru, dostupný servis (jak cenově tak i pozičně), spolehlivost a mnoho a m...
Obrovská nabídka motorů? A jaká? Mám na mysli moderní agregáty, nezi které rozhodně nepatří 1.6 74 kW, 1.8 92 kW, 1.8 TDCi 85 kW. a možná ještě i další. Takže dle mého jsou favority pouze 1.6 TDCi 80 kW a 2.0 TDCi 100 kW. Je třeba uvažovat agregáty také v kontextu s převodovkami a zpřevodování benzínů (snad vyjma verze ST, pokud pominu, že její zpřevodování je poměrně krátké) je řekněme nepříliš zdařilé. A to mi ani Kylie nevymluví. D.M.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.