0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.8 TDCi

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 11:48, spotřeba
Spotřeba 7 - 7,5? to me na naftu prijde hodne, mam toeldo TDI a zere mi 5,1 dlouhodobou spotrebu na 2000km, takze je to leto, zima, dalnice, mesto vsechno dohromady, ale pres 7 litru to je jak benzin, skoro tolik zere ve fordu 1,6
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 13:56, RE: spotřeba
anonym napsal:
Spotřeba 7 - 7,5? to me na naftu prijde hodne, mam toeldo TDI a zere mi 5,1 dlouhodobou spotrebu na 2000km, takze je to leto, zima, dalnice, mesto vsechno dohromady, ale pres 7 litru to je jak benzin, skoro tolik zere ve fordu 1,6
no hej, ale prvé common raily žrali viac ako staré TDi. teraz je situacia opacna - novy common rail zerie menej ako moderne tdi pd.
Vysledok - ked stary ropak, tak tdi, ked novy ropak tak common rail.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 14:06, odborníci
Hele ať už větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdíl okolo 40 000tis ročně a vzhled je pro mě dúležitý. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci ty brzd. desek atd. Takže jsem zvědav co mi kdo doporučí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 15:30, RE: odborníci
Al napsal:
Hele ať už větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdíl okolo 40 000tis ročně a vzhled je pro mě dúležitý. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci ty brzd. desek atd. Takže...
Jestli chceš opravdu poradit zkus třeba www.cmc.wz.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 15:40, RE: spotřeba
anonym napsal:
Spotřeba 7 - 7,5? to me na naftu prijde hodne, mam toeldo TDI a zere mi 5,1 dlouhodobou spotrebu na 2000km, takze je to leto, zima, dalnice, mesto vsechno dohromady, ale pres 7 litru to je jak benzin, skoro tolik zere ve fordu 1,6
Naprosto souhlasím. Mám praktické zkušenosti s octavií TDI i fabií TDI-PD. Ani u jedné se při seřízeném motoru na takovou spotřebu nedostanete (a to jsou to firemní vozy v referentském režimu). Navíc žádné problémy se vstřikovači. Ale nemá smysl přesvědčovat zatvrzelé zastánce common-railu. Ať si kupují co chtějí, jen já bych při té spotřebě dal přednost benzínu, protože moc nechápu tu "ekonomickou výhodnost" takového dieselu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 18:04, RE: spotřeba
meky napsal:
no hej, ale prvé common raily žrali viac ako staré TDi. teraz je situacia opacna - novy common rail zerie menej ako moderne tdi pd.
Vysledok - ked stary ropak, tak tdi, ked novy ropak tak common rail.
ja sem najezdil cca 30.000km s Fordem Mondeo 2.0 Tddi a musim rict,ze spotreba 8,5 byla celkem normalni a to sem to auto rozhodne nehonil.7,6 bylo uplny minium...novy tdci v mondeu bylo min o 0,7l niz...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 19:00, RE: odborníci
Pavel napsal:
Jestli chceš opravdu poradit zkus třeba www.cmc.wz.cz
nejde mi o ford jde o jakékoliv auto!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 09:48, RE: odborníci
AL napsal:
nejde mi o ford jde o jakékoliv auto!
co tady otravujete na kazde diskuzi? si nejprve zjistete kam se posilaji dotazy na koupi vozu a ne abyste cpal do kazdeho fora svuj priblbly dotaz na koupi vozu-jak ma kdo vedet co od auta chcete ja vam napr doporucim felicii na lpg ste spokojenej? design to ma pekne zaobleny nakaldy na provoz minimalni....tak uz tady neopruzujte a jeste neco- ptat se stylem vy ste tady takovy odbornici co tak mi poradte - vas doma neucili slusne poprosit kdyz neco chcete? tohle kdybyste mi rek na ulici tak vam asi vpalim chovate se jako prase si nechte poradit od kolegy ze slovenska ten tady pravidelne pise ze je odbornik coz sme si vsichni z jeho vtipnych prispevku vycetli.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 10:38, RE: spotřeba
Anti common-rail napsal:
Naprosto souhlasím. Mám praktické zkušenosti s octavií TDI i fabií TDI-PD. Ani u jedné se při seřízeném motoru na takovou spotřebu nedostanete (a to jsou to firemní vozy v referentském režimu). Navíc žádné problémy se vstřikovači. Ale nemá smysl přesvědčovat zatvrzelé zastánce common-railu. Ať si kupují co chtějí, jen já bych při té spotřebě dal přednost benzínu, protože moc nechápu tu "ekonomickou výhodnost" takového dieselu.
Už i samotný koncern VW pochopil, že TDI je out, a že neni schopen svojí technologií konkurovat commorailům. Technologie TDI-PD končí a s ní i doba kdy osobní auta poháněly motory z traktorů.
Mám mnohaleté praktické zkušenosti s diesly: TDI, HDI, TDCi, CDI, i-CDTi a nyní nově i D-CAT. TDI má cca o půl litru nižší spotřebu ( což v praxi znamemá cca 15Kč na 100km) ovšem za cenu zvýšené hlučnosti a nekultivovanosti motoru, horšího průběhu výkonové křivky, menšího spektra využitelnosti otáček. Zkus se někde projet Accordem nebo Avensis s D-CATem a porovnej to s Passatem 2,0TDI, rozdíl poznáš sám!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 12:05, RE: odborníci
pola napsal:
co tady otravujete na kazde diskuzi? si nejprve zjistete kam se posilaji dotazy na koupi vozu a ne abyste cpal do kazdeho fora svuj priblbly dotaz na koupi vozu-jak ma kdo vedet co od auta chcete ja vam napr doporucim felicii na lpg ste spokojenej? design to ma pekne zaobleny nakaldy na provoz minimalni....tak uz tady neopruzujte a jeste neco- ptat se stylem vy ste tady takovy odbornici co tak mi poradte - vas doma neucili slusne poprosit kdyz neco chcete? tohle kdybyste mi rek na ulici tak vam ...
Tak zaprvé prosím tam bylo a za druhé na to vpálím pozor,abych si tě nenašel podle ip adresy!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 14:43, RE: spotřeba
Anti TDI napsal:
Už i samotný koncern VW pochopil, že TDI je out, a že neni schopen svojí technologií konkurovat commorailům. Technologie TDI-PD končí a s ní i doba kdy osobní auta poháněly motory z traktorů.
Mám mnohaleté praktické zkušenosti s diesly: TDI, HDI, TDCi, CDI, i-CDTi a nyní nově i D-CAT. TDI má cca o půl litru nižší spotřebu ( což v praxi znamemá cca 15Kč na 100km) ovšem za cenu zvýšené hlučnosti a nekultivovanosti motoru, horšího průběhu výkonové křivky, menšího spektra využitelnosti otáček. Zku...
Jóóóó, konečně pořádný názor a rada. Plně souhlasím. Už mám těch keců jak je tdi nejlepší dost!
Zkuste se podívat na příspěvek do diskuze od "nějakáho A4", co reaguje na Honda Accord Type R. Ten člověk je fakt mimo. To stojí za to. Uvidíte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 16:48, RE: spotřeba
Dave napsal:
Jóóóó, konečně pořádný názor a rada. Plně souhlasím. Už mám těch keců jak je tdi nejlepší dost!
Zkuste se podívat na příspěvek do diskuze od "nějakáho A4", co reaguje na Honda Accord Type R. Ten člověk je fakt mimo. To stojí za to. Uvidíte.
Nedávno jsem četl článek západních sousedů,kde popisovali TDI, TDCI a cituji "Wolksvágen by se mohl učit" , toť myslím hovoří za vše.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 20:26, RE: odborníci
anonym napsal:
Tak zaprvé prosím tam bylo a za druhé na to vpálím pozor,abych si tě nenašel podle ip adresy!
jo to prosim beru a omlouvam se ale to s ip adresou......nemam slov
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.03.2006 10:42, RE: odborníci
Al napsal:
Hele ať už větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdíl okolo 40 000tis ročně a vzhled je pro mě dúležitý. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci ty brzd. desek atd. Takže...
Renault Clio wiliams od roku 2000 sezenes za 200 tisic korun nebo si kup hundu accord od roku 2000 jakykoliv typ s motorem vtec idealni je 2,3 nema o mc vetsi spotrebu a je to nater.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.12.2006 18:49, RE: spotřeba
Anti TDI napsal:
Už i samotný koncern VW pochopil, že TDI je out, a že neni schopen svojí technologií konkurovat commorailům. Technologie TDI-PD končí a s ní i doba kdy osobní auta poháněly motory z traktorů.
Mám mnohaleté praktické zkušenosti s diesly: TDI, HDI, TDCi, CDI, i-CDTi a nyní nově i D-CAT. TDI má cca o půl litru nižší spotřebu ( což v praxi znamemá cca 15Kč na 100km) ovšem za cenu zvýšené hlučnosti a nekultivovanosti motoru, horšího průběhu výkonové křivky, menšího spektra využitelnosti otáček. Zku...
To je sice krasny porovnavat TDI kdyz tazatel chtel necaje levnejsi auto jako focuse, a porovnat to s Accordem I CTDI ktery je hodne novy auto, takze velice drahy, stejne jako D4D cat, nevim proc, ale v kazde diskusi o ojetine na naftu kdyz chce tazatel vedet neco levnyho treba do 300 a vzdy se objevi clovek co napise, kupte si accorda I CTDI je to nejlepsi mtoor na svete, to sice ano, ale na bazaru ho asi za 300 tezko sezenete stejne jako toyotu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 13:32, RE: spotřeba
Anti common-rail napsal:
Naprosto souhlasím. Mám praktické zkušenosti s octavií TDI i fabií TDI-PD. Ani u jedné se při seřízeném motoru na takovou spotřebu nedostanete (a to jsou to firemní vozy v referentském režimu). Navíc žádné problémy se vstřikovači. Ale nemá smysl přesvědčovat zatvrzelé zastánce common-railu. Ať si kupují co chtějí, jen já bych při té spotřebě dal přednost benzínu, protože moc nechápu tu "ekonomickou výhodnost" takového dieselu.
Nevím, kde autor článku vzal tu spotřebu při 130Km, ale mě TDCi bere při 130 max 6l při zaplé klimě - (celoroční průměr mám 5,6l/100km a to jezdím celkem svižně...)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2007 20:23, ford
Mohl by mi někdo seriozně poradit.Mám starší model focuse r.v.98 1,8 benzín.Jsem s ním velice spokojen a proto přemýšlím o koupi focusu druhé generace r.v. od 05.Otázku benzín či diesel mám vzřešenou, ale chtěl bych vědět jestli nový benzínový focus má stejnou kvalitu jako jeho předchůdce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.07.2007 11:06, Renault Megane II combi
Prosím o radu při koupi rodinného vozu Renault Megane II Grand Tour r.v. 2004. Je lepší benzín nebo nafta. Také se rozhodujeme mezi Meganem a Lagunou Grand Tour téhož roku. Auto si pořídit z ČR nebo i dovoz?
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.