0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Fiesta Trend

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 11:23, 3D bezpečnější?
No nevím, článek OK, ale nevím proč by melo být třídvéřové auto pro cestující vzadu bezpečnější. Možná že je zadní část pevnější a odolnější proti deformaci ( nemyslím si, že bude výrazný rozdíl oproti 5D), ale vyproštění z již středně-těžce havarovaného auta se stává podstatně problematičtější a bez vnější pomoci se obzvlásť v případě dětí prakticky neobejde.
Pokud se mýlím, tak se nechám poučit rád.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 11:41, RE: 3D bezpečnější?
Time4Tea napsal:
No nevím, článek OK, ale nevím proč by melo být třídvéřové auto pro cestující vzadu bezpečnější. Možná že je zadní část pevnější a odolnější proti deformaci ( nemyslím si, že bude výrazný rozdíl oproti 5D), ale vyproštění z již středně-těžce havarovaného auta se stává podstatně problematičtější a bez vnější pomoci se obzvlásť v případě dětí prakticky neobejde.
Pokud se mýlím, tak se nechám poučit rád.
3 dverova auta jsou levnejsi a nekdy i hezci a pohodlnejsi pro posadku v predu, ale bezpecnejsi???? SPise naopak v pripade bouracky deti asi jen tezko polezou ven a budou cekat az je nekdo pusti pres predni sedacky. A v pripaade vyprosteni taky vetsi problem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 11:52, RE: 3D bezpečnější?
Souhlasim napsal:
3 dverova auta jsou levnejsi a nekdy i hezci a pohodlnejsi pro posadku v predu, ale bezpecnejsi???? SPise naopak v pripade bouracky deti asi jen tezko polezou ven a budou cekat az je nekdo pusti pres predni sedacky. A v pripaade vyprosteni taky vetsi problem.
Při bočním nárazu se stejně dveře zdeformují , a jelikož jsou třídveřová auta hatch. dá se vyprostit i kufrem což u sedanu nepřichází v úvahu. Celková pevnost karoserie je rozhodně vyšší,nehledě na přemýšlení jestli mám zaplou nebo nemám zaplou pojistku aby si dítě neotevřelo za jízdy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 12:31, rezerva
no nevim kdyz je rezerva umistena pod vozem tak jestli to usnadnuje vymenu kola jak pise autor spise naopak ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 13:23, Osobni zkusenost ...
Mam osobni zkusenost s timto autem v 5D provedeni se stejnym motorem a vybavou Ghia z roku 1998 (2x airbag, ABS, servo, klima, el. okna vpredu). Souhlasim s tim, ze motor pekne tahne ve vyssich otackach, je to koneckoncu 16V Zetec, ale to ma dost nepriznivy vliv na spotrebu, kterou se mi sice jednou povedlo stahnout asi na 4,5 l/100 km, ale to jsem byl opravdu brzda provozu. Dlouhodoby prumer cca 7,2 l/100 km. Dale bych mel vytku k "obrovskemu" vnitrnimu prostoru, ktery je zejmena na zadnich sedadlech spise nedostatecny (napr. stara Felicia je na tom v tomto ohledu podstatne lepe, ale jinak se samozrejme neda srovnat ). Jinak co se tyka vybavy, tak prave klimatizace ubira motoru s takto malym objemem pomerne hodne vykonu. Projevi se to zejmena v rychlosti 100 km/h a vice, kdy po zapnuti klimatizace dojde ke znatelnemu poklesu tahu a tim i rychlosti pri stejne seslapnutem plynu. Vytku bych mel k otevirani kufru, kam se nelze dostat jinak, nez s klicem. Nema totiz zadne oteviraci tlacitko ani packu v interieru. Co se tyka problemu, tak jsem se potykal jen s lamajicimi se plastovymi ocky na uchyceni plata pod zadnim oknem, ktere stoji cca 350,- Kc za kus a se zatuhlym brzdovym valeckem jednoho zadniho bubnu po delsi odstavce vozu. Jeste vyfuk ureznul u zadniho tlumice cca po 4 letech stari. Jinak auto prijemne, svizne, dobre sedi (al. kola + pneu 185/55 R14), kufr pomerne prostorny a skladny vzhledem k velikosti auta. Rezervu zespod nepovazuji za vyhru: jednak pro ni clovek zas tak casto neleze a kdyz uz, tak pri umisteni zespoda ma jeji mechanismus tendenci ponekud oreznout a ztizit tak manipulaci. Celkove dobre auto, kteremu bych se nebranil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 18:46, Fiesta
Jo, jo měl jsem dvě Fiesty 1. 3D - 1.3 r.v. 96, druhá r.v. 99 - 1.25 - 5D - přesně to co říkáte - motor při svižnější jízdě si řekne lehce přes 7 litrů - teď když je rodina na cestě šla Fiesta do bazaru. Jinak jsem s tím autíčkem byl dost spokojenej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 21:21, Rezerva zespodu
No já nevím, mám formana a jednou jsem měnil prázdné kolo, když jsem jel z makra a měl jsem celý zavazadlový prostor naložený. Ani nevíte, kolik sprostých slov jsem při tom vymyslel...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 23:24, RE: Rezerva zespodu
škodovkář napsal:
No já nevím, mám formana a jednou jsem měnil prázdné kolo, když jsem jel z makra a měl jsem celý zavazadlový prostor naložený. Ani nevíte, kolik sprostých slov jsem při tom vymyslel...
Verte mi, ze byste jich vymyslel mnohem vic, kdybyste ji mel zespodu a kvuli korozi ruznych zavitu a mechanismu ji nemohl vyndat vubec a navic byste se u toho vyvalel pod autem napr. v desti :) Vim, o cem mluvim - Renaulty ji maji taky zespodu ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 14:08, RE: 3D bezpečnější?
Time4Tea napsal:
No nevím, článek OK, ale nevím proč by melo být třídvéřové auto pro cestující vzadu bezpečnější. Možná že je zadní část pevnější a odolnější proti deformaci ( nemyslím si, že bude výrazný rozdíl oproti 5D), ale vyproštění z již středně-těžce havarovaného auta se stává podstatně problematičtější a bez vnější pomoci se obzvlásť v případě dětí prakticky neobejde.
Pokud se mýlím, tak se nechám poučit rád.
Autor spíše myslel bezpečnější ve smyslu, že si nemohou děti sami otevřit zadní dveře a nemají kudy vypadnout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 18:36, RE: 3D bezpečnější?
Dejvi napsal:
Autor spíše myslel bezpečnější ve smyslu, že si nemohou děti sami otevřit zadní dveře a nemají kudy vypadnout.
V zadních dveřích je proto dětská pojistka, takže mi smysl 3D stejně uniká...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 14:14, RE: Osobni zkusenost ...
AnderN napsal:
Mam osobni zkusenost s timto autem v 5D provedeni se stejnym motorem a vybavou Ghia z roku 1998 (2x airbag, ABS, servo, klima, el. okna vpredu). Souhlasim s tim, ze motor pekne tahne ve vyssich otackach, je to koneckoncu 16V Zetec, ale to ma dost nepriznivy vliv na spotrebu, kterou se mi sice jednou povedlo stahnout asi na 4,5 l/100 km, ale to jsem byl opravdu brzda provozu. Dlouhodoby prumer cca 7,2 l/100 km. Dale bych mel vytku k "obrovskemu" vnitrnimu prostoru, ktery je zejmena na zadnich sed...
To se s Felicií opravdu nedá srovnávat, Felicie je totiž o 100% lepší!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.04.2006 20:26,
"Detem se libi, protoze muzou pootevrit zadni okna a neni jim horko"...??? To je co za vetu?To ma byt vyhoda 3D? Pokial viem v 5 dverovych autach sa daju okna normalne spustit a autor uvadza ze ma klimu,takze preco by im malo byt horko?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.07.2006 23:16, RE: bez předmětu
anonym napsal:
"Detem se libi, protoze muzou pootevrit zadni okna a neni jim horko"...??? To je co za vetu?To ma byt vyhoda 3D? Pokial viem v 5 dverovych autach sa daju okna normalne spustit a autor uvadza ze ma klimu,takze preco by im malo byt horko?
V zásadě máte pravdu, ale jinak je to povedené hodnocení....
Tak zas nebuďme tak úzkoprsí
Pochlubte se nějakým svým hodnocením. Předem oceňuji jen to - pokusit se o to.
Optimistům zdar!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.08.2006 08:06,
Chtel bych se majitelu techhle fiest zeptat, jestli muzu cekat nejake problemy u ojete fiesty se 120 tis. km. Premyslim nad koupi a zajimalo by me na co si dat u tolika kilometru pozor. Kdy se u tohohle motoru meni rozvody, nebo se nemeni vubec?
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.