0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford C-Max - dle majitele je po třech letech bez problémů

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 12:40, Zákon ekonomiky?
Může mi někdo objasnit, proč je nejvýhodnější se auta zbavit v okamžiku, kdy jej přestávám krvavě splácet? To může platit maximálně pro firmy, ale i tady by mě zajímalo, jestli se takové auto skutečně přestane vyplácet a je lepší vzít nové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 15:25,
Ty vole to ale byla recenze!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 15:27, RE: Zákon ekonomiky?
David V napsal:
Může mi někdo objasnit, proč je nejvýhodnější se auta zbavit v okamžiku, kdy jej přestávám krvavě splácet? To může platit maximálně pro firmy, ale i tady by mě zajímalo, jestli se takové auto skutečně přestane vyplácet a je lepší vzít nové.
čistě z finančního hlediska se to samozřejmě nevyplatí. ale pán platí každý měsíc nějakou, pro něj snesitelnou částku, auto po třech letech prodá za 50%, má na akontaci a pak zase splácí. Má každé 3 roky nové auto bez starostí. Finančně nejvýhodnější je kupovat dvouleté ojetiny za výhodnou částku a za rok je za téměř stejnou zase prodat. ale zde hraje velikou roli rizikový faktor - kolik do ojetiny nacpu. Takže já kdybych měl měsíčně 10000kč navíc, taky to tak dělám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 23:23, RE: Zákon ekonomiky?
David V napsal:
Může mi někdo objasnit, proč je nejvýhodnější se auta zbavit v okamžiku, kdy jej přestávám krvavě splácet? To může platit maximálně pro firmy, ale i tady by mě zajímalo, jestli se takové auto skutečně přestane vyplácet a je lepší vzít nové.
Zákon ekonomiky je fakt neuprosný pán ma auto jistě na firmu jinak by asi nebral auto na leasing a když doplatiš leasing tak vezmeš kroupy co dostaneš za starý něco přidáš to si pak odepíšeš z daní a splátky nejsou nijak trgické když budeš lítat další dva roky tak za auto dostaneš houby houby nic a přidat na akontaci budeš muset podstatně víc aby ta splátka nebyla tak krvavá. Aspoň tak to řeší většina mých kamarádu co jim firmy šlapou já si do firmy radši koupil auťák za "hotové"ale i tak za tři ročky půjde z domu a přijde nový.

Pro autora recenze já jsem s novým mondýsem spokojen zatim žádny problém ale je fakt že jsem kupoval letos jelikož nemám ve zvyku kupovat hned první kusy dávám firmám tak dva ročky na vychytání dětských nemocí tož tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.01.2010 08:06, RE: bez předmětu
zyxe napsal:
Ty vole to ale byla recenze!!!!
Jaká recenze, to nebyl inzerát na tříletou ojetinu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.01.2010 10:19, RE: bez předmětu
Kýchal napsal:
Jaká recenze, to nebyl inzerát na tříletou ojetinu?
Nebyl,chybí tam cena vypočtená podle zákonů ekonomiky v ČR (tenhle model teď stojí -9999 a za tolik to prodám)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.01.2010 18:12, RE: Zákon ekonomiky?
David V napsal:
Může mi někdo objasnit, proč je nejvýhodnější se auta zbavit v okamžiku, kdy jej přestávám krvavě splácet? To může platit maximálně pro firmy, ale i tady by mě zajímalo, jestli se takové auto skutečně přestane vyplácet a je lepší vzít nové.
Opět zde narážíme na termín "nákladová životnost". Autor se auta zbaví dřív, než nastanou nevyhnutelné zvýšené náklady - tlumiče, komplet brzdy, semtam turbo, možná vstřiky... Viz můj článeček pod P406. Takže pro někoho je lepší pravidelná splátka, než nečekaný a drahý problém. Já zas na osobáku tak závislej nejsem (přesto najedu těch 35-40tkm/rok. Před koncem roku jsem kupoval dodávku, novou, se smlouvou Optiway - 3 roky veškerých servisních nákladů zdarma - tam možná trochu ušetřím ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.01.2010 00:11, RE: Zákon ekonomiky?
david_b napsal:
čistě z finančního hlediska se to samozřejmě nevyplatí. ale pán platí každý měsíc nějakou, pro něj snesitelnou částku, auto po třech letech prodá za 50%, má na akontaci a pak zase splácí. Má každé 3 roky nové auto bez starostí. Finančně nejvýhodnější je kupovat dvouleté ojetiny za výhodnou částku a za rok je za téměř stejnou zase prodat. ale zde hraje velikou roli rizikový faktor - kolik do ojetiny nacpu. Takže já kdybych měl měsíčně 10000kč navíc, taky to tak dělám.
Měl bych jen jednu starost, a to tu, že mi auto před kocem leasingu ukradnou. Pak pokud se nepletu nedostanu zpět téměř nebo vůbec nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.01.2010 17:24, Pán je asi znalec v oboru
HOrší recenzy jsem tu snad ještě nečetl. Člověče, chápu Vaše nadšení pro C-max, je to dobré auto, ve své kategorii ho považuji za nejlepší, ale jako každé auto i toto má své chyby a na ty by měla recenze upozornit. Předně motor 1,8 TDCI je nejhorší možnou volbou pro C max! Ideál je 2,0 TDCi 100kW anebo slebší 1,6 TDCI 80kW. 1,8 má dost úzké spektrum použitelných otáček, s kulturou chodu to taky nevyhrává, spotřebu má jak 2,0 ale výkon na úrovní oné 1,6 80kW...
Mně osobně v C maxu vadí trochu sedadla, mohla by být širší v oblasti ramen a s lepší boční oporou. Malý display neni vždy ideálně čitelný. Zadní sedadla nejde sklopit do podlahy, lze je vyndat ale jsou dosti težká, onkurebce má toto zmáknuté lépe.
P.S. Ford nemá Climatronic, a automat. nastavení xenonů je povinné u každého vozu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.01.2010 04:16, RE: Pán je asi znalec v oboru
Franta.Jetel napsal:
HOrší recenzy jsem tu snad ještě nečetl. Člověče, chápu Vaše nadšení pro C-max, je to dobré auto, ve své kategorii ho považuji za nejlepší, ale jako každé auto i toto má své chyby a na ty by měla recenze upozornit. Předně motor 1,8 TDCI je nejhorší možnou volbou pro C max! Ideál je 2,0 TDCi 100kW anebo slebší 1,6 TDCI 80kW. 1,8 má dost úzké spektrum použitelných otáček, s kulturou chodu to taky nevyhrává, spotřebu má jak 2,0 ale výkon na úrovní oné 1,6 80kW...
Mně osobně v C maxu vadí trochu sed...
Mám 1,8 TDCi a oproti 1,6 TDCi 80 kW, kterou jsem měl na vyzkoušení, je auto mnohem živější a má výraznou výkonovou špičku, což ta 1,6 neměla. Vím, kdy zabere a kdy musím přeřadit. S oblibou se rozjíždí s protáčejícími koly a to i na dvojku.
Pravda, nesmí se zapomínat alespoň občas přeřadit. A tou dvoustovkou jsem ale taky ještě nejel.

Větší problém je váha motoru a tím mnohem výraznější nedotáčivost. A taky pomalé zahřívání - to jsem řešil přídavným předehřevem motoru.
Výhoda težkého motoru ale zase je, že s dobrými zimními pneumatikami na sněhu nepotřebujete řetězy.

Jinak ale souhlasím
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.03.2010 20:24, RE: Pán je asi znalec v oboru
Franta.Jetel napsal:
HOrší recenzy jsem tu snad ještě nečetl. Člověče, chápu Vaše nadšení pro C-max, je to dobré auto, ve své kategorii ho považuji za nejlepší, ale jako každé auto i toto má své chyby a na ty by měla recenze upozornit. Předně motor 1,8 TDCI je nejhorší možnou volbou pro C max! Ideál je 2,0 TDCi 100kW anebo slebší 1,6 TDCI 80kW. 1,8 má dost úzké spektrum použitelných otáček, s kulturou chodu to taky nevyhrává, spotřebu má jak 2,0 ale výkon na úrovní oné 1,6 80kW...
Mně osobně v C maxu vadí trochu sed...
Pane,Ford C-Max má duální klimatizaci ( dvouzonová) a s automatem se taky dělaj,ale jinak svámi souhlasím se všim.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.