Falco napsal:
Nemá náhodou 6kvalt 1,2 16V (myslím 59 kW) a nikoliv 1,4?
6kvalt mají obě verze - jak předchozí 1.2 59 kW, tak 1.4 70 kW, která tu 1.2 nahradila (a 1.2 v kombíku nikdy nebyla). Stilo MW s tím reálně točí na šestku 3 250 ot./min při 130 km/h a spotřebě 6,3 l/100 km. Do stila je to nejlepší možný benzinový motor, resp. možná úplně nejlepší motor. Díky té převodovce to paradoxně žere méně než 1.4 v menší fabii nebo fusionu, přitom je to větší, pohodlnější a bezpečnější auto.
Není nutné se obávat pružnosti, pokud si člověk uvědomí, co je pod kapotou - italský benzinový maloobjemový motor vždy potřebuje točit, 16ventilový tím spíše, tzn. neřadit při 2 000 ot./min., ale vyhnat to výše - výkonová špička je v pásmu 3 500-4 500 ot./min. V okamžiku, kdy ten motor někdo dusí/podtáčí, má samozřejmě pocit, že auto žere a nejede (ani to nemůže být jinak nemůže, když motor nepracuje v optimálních otáčkách). Ale to je chyba řidiče, často navyklého na TDI, kde je velký zátah skoro od volnoběhu, ale nad 2 500 ot./min už ani smrt nemá co brát.