0
zpět
 

diskuze k tématu: Felicia vs Octavia

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
Lou
počet příspěvků5
datum registrace25.01.2017
Středa 25.01.2017 00:54, Felicia vs Octavia
Dobrý den, vybírám první auto a chtěl bych poprosit o radu. Dlouho jsem přemýšlel nad koupí Felicie 1.3 50kw, ale pak jsem dostal šanci od známého koupit Octavii 1.6 55kw rv. 99 s najetými 240tkm. Za auto chce 35k + cca 10k by bylo potřeba na počáteční servis. Felicii jsem chtěl koupit do cca 15k + 8k na počáteční servis. Vzhledem k dalším výdajům jako jsou povinné ručení, přepis atd., nevím, zdali by se mi koupě Felicie vyplatila. Známý kupoval mě nabízenou Octavii jako novou v roce 99 a vím, že auto je na tom po technické stránce dobře. Výbava je palubní pc, všechna okna v elektrice, el. zrcátka, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče a central. Jsem laik a proto nevím, zda se mi vyplatí spíše koupit Felicii s veškerými investicemi cca 30k, nebo Octavii s cca 50k. Započítávám do investic počáteční servis, koupi auta, přepis, povinné ručení, atd. Předem všem děkuji za pomoc a trpělivost.
reagovat
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Středa 25.01.2017 02:33, vyplati
Jak vyplatí? Auto je rozmar a nikdy se ti nevyplatí. Jestli máš 50 tisíc, kup si octavii, jestli máš jen 30, kup si felicii.

Pokud ti jde o co nejnižší náklady na km, pak felicie (neměníš rozvody, nižší spotřeba, levnější pneu, levnější pojistka, ... )

18 let stará octavia "po technické stránce dobře za 35 tisíc" s nutností investice 10 tisíc mi jako super koupě nepřipadá (pokud to není opravdu výjimečně zachovalý kus).
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 25.01.2017 09:22, RE: Felicia vs Octavia
Lou napsal: