0
zpět
 

diskuze k tématu: Dodge Caliber 1.8VVTi -vhodná motorizace a provoz na LPG

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, americká vozidla, typ vozidla, osobní
mari1300
počet příspěvků31
datum registrace09.10.2011
Pátek 07.11.2014 12:34, Dodge Caliber 1.8VVTi -vhodná motorizace a provoz na LPG
Dobrý den,
zvažuji koupi ojetého Caliberu a vzhledem k tomu, že je to u nás poměrně vzácně se vyskytující auto a informací na netu je pomálu, obracím se pro radu na redakci tipcarsu.

Rád bych zjistil, co je motorizace 1.8VVTi konkrétně za výrobce, případně v jakých dalších autech byl použit a zda je to pro Dodge Caliber vhodná motorizace (nejsem sice žádný závodník, ale nerad bych motorizaci, s kterou by se auto vyloženě trápilo a to i na úkor spotřeby),dále s jakou průměrnou spotřebou se dá s tímto motorem jezdit a zda je tento motor vhodný na přestavbu LPG.

V neposlední řadě by mne zajímalo jak je na tom Caliber celkově se spolehlivostí a odolností podvozku na našich cestách, popřípadě na co si dát při koupi ojetiny pozor.

Děkuji, s pozdravem Marek
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 11.11.2014 23:32, RE:
Dobrý den. Dodge Caliber je u nás kvůli svému původu považováno za exotické vozidlo, chybí tak potřebné zkušenosti uživatelů. Žádné vážné problémy ale nejsou u tohoto vozu známé. Jak benzínová osmnáctistovka, tak dvoulitr pochází ze spolupráce DaimlerChrysler, Hyundai a Mitsubishi Motors. Osmnáctistovka pro běžné jezdění postačí, s dvoulitrem se už svezete dynamicky. Spotřebu lze držet okolo osmi litrů na 100 km a s přestavbou na LPG by neměl být problém.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 12.11.2014 21:19, RE:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Dodge Caliber je u nás kvůli svému původu považováno za exotické vozidlo, chybí tak potřebné zkušenosti uživatelů. Žádné vážné problémy ale nejsou u tohoto vozu známé. Jak benzínová osmnáctistovka, tak dvoulitr pochází ze spolupráce DaimlerChrysler, Hyundai a Mitsubishi Motors. Osmnáctistovka pro běžné jezdění postačí, s dvoulitrem se už svezete dynamicky. Spotřebu lze držet okolo osmi litrů na 100 km a s přestavbou na LPG by neměl být problém.


přesně tak, jedná se o tzv. globální motor s prvopočátky u Mitsubishi, osobně bych v případě plánované přestavby na LPG volil z trojice těchto atmosférických agregátů ten nejsilnější, tedy 2.4. paradoxně bude nejlevnější a s nejlepší výbavou. tedy jestli mám být upřímný tak za sebe nejraději SRT-4 a bez plynu...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.