zpět
 

diskuze k tématu: Co vybrat do cca 450k

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
David K
počet příspěvků9
datum registrace06.01.2011
Pátek 26.05.2017 14:23, Co vybrat do cca 450k
Zdravím všechny příznivce tohoto webu.
Nyní mám Octavku II 1,9TDI r.v. 2008, má najeto 220.000 km a už sem tam něco odejde, tak jsem přemýšlel, že bych to za něco vyměnil.
Potřebuji jezdit denně, jak město, tak okresky, občas dálnice.
Spíš asi benzín, najedu cca 20-25k za rok, velikostně podobné, vejdeme se nyní akorát na lyže, kola, dovolenou, vodu...(2 dospělý a 2 děti 10 a 12 let).
Co jsem koukal, tak by se mě líbilo:
Ford Focus 1,5 EcoBoost
Ford Focus 1,6 EcoBoost
Octavka 1,4TSI
Opel Astra 1,4Turbo
Japonce nevím, ještě jsem se moc nedíval
VW ne, nemají ruční brzdu, ne že bych brzdil přes ruční brzdu, ale tlačítko jsem měl už u C-maxe a nevyhovuje mě.
Výkon kolem 100kw
objem alespoň 1400ccm
určitě kombi (nepotřebuji nafouklé krabice - MPV, SUV)
digi klima
Kia, Hyundai, Renault, Peugeot nejsou moje krevní skupina
asi spíš zánovní než nové, najeto do 50.000km
Co doporučíte?
Dík
David
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků943
datum registrace19.08.2015
Pátek 26.05.2017 16:08, Nový Focus kombi Titanium 1.5 Ecoboost
Ahoj za mě je to nový Focus kombi 1.5 Ecoboost v Titanium výbavě, která je v současné době v akční ceně 446tis.kč. Jen si ověř, jestli dětem bude stačit místo vzadu, pokud by měli mít za pět let 190cm, tak určitě ne a bude lepší S-MAX ojetina
Na druhou stranu řídil jsem Peugeot 308 1.2 PureTech i 1.6 HDI a to auto má své kouzlo zrovna jako nový Megane. Oba můžou mít záruku na pět.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1110
datum registrace28.11.2008
Pátek 26.05.2017 16:59, Auris 1.6 97kW
Auris 1.6 97kW má klasickou ruční brzdu. Je to navíc klasická atmosféra bez turba. Existuje ale i 1.2 s turbem. Za 450 tisíc se dá sehnat i nový kus.
reagovat
Fanda
počet příspěvků509
datum registrace28.09.2008
Pátek 26.05.2017 21:03, spolehlivé auto
pokud potřebujete jezdit bez problémů a denně ,tak si tu Octavii nechte.Ono na každém autě občas něco odejde.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků175
datum registrace09.05.2007
Sobota 27.05.2017 06:19, RE: Co vybrat do cca 450k
David K napsal:
Zdravím všechny příznivce tohoto webu.Nyní mám Octavku II 1,9TDI r.v. 2008, má najeto 220.000 km a už sem tam něco odejde, tak jsem přemýšlel, že bych to za něco vyměnil. Potřebuji jezdit denně, jak město, tak okresky, občas dálnice.Spíš asi benzín, najedu cca 20-25k za rok, velikostně podobné, vejdeme se nyní akorát na lyže, kola, dovolenou, vodu...(2 dospělý a 2 děti 10 a 12 let).Co jsem koukal, tak by se mě líbilo:Ford Focus 1,5 EcoBoostFord Focus 1,6 EcoBoostOctavka 1,4TSIOpel Astra 1,4TurboJaponce nevím, ještě jsem se moc nedívalVW ne, nemají ruční brzdu, ne že bych brzdil přes ruční brzdu, ale tlačítko jsem měl už u C-maxe a nevyhovuje mě.Výkon kolem 100kwobjem alespoň 1400ccmurčitě kombi (nepotřebuji nafouklé krabice - MPV, SUV)digi klimaKia, Hyundai, Renault, Peugeot nejsou moje krevní skupinaasi spíš zánovní než nové, najeto do 50.000kmCo doporučíte?DíkDavid


Jen se ze zvedavosti zeptam, co vam vadilo na tlacitku misto brzdy? Ja jsem se toho taky trošku bál, ale nakonec si to nemohu u auta vynachválit. Po chcípnutí se zatáhne automaticky, ro uvolnění stačí přidat plyn (tedy alespon u me u automatu) nevim jestli manual to ma stejne a prijde mi to jako hodne dobre. Nevim jestli i jina auta maji automatickou funkcni, ze pri pokusu o rozjezd se automaticky rucka uvolni, ale v kopci, hlavne pro zenu je to super, i kdyz u automatu to neni tak nutna ta funkce.
reagovat
driver111
počet příspěvků516
datum registrace13.03.2013
Sobota 27.05.2017 12:20, RE: Co vybrat do cca 450k
mufik.martin napsal:
David K napsal:
Zdravím všechny příznivce tohoto webu.Nyní mám Octavku II 1,9TDI r.v. 2008, má najeto 220.000 km a už sem tam něco odejde, tak jsem přemýšlel, že bych to za něco vyměnil. Potřebuji jezdit denně, jak město, tak okresky, občas dálnice.Spíš asi benzín, najedu cca 20-25k za rok, velikostně podobné, vejdeme se nyní akorát na lyže, kola, dovolenou, vodu...(2 dospělý a 2 děti 10 a 12 let).Co jsem koukal, tak by se mě líbilo:Ford Focus 1,5 EcoBoostFord Focus 1,6 EcoBoostOctavka 1,4TSIOpel Astra 1,4TurboJaponce nevím, ještě jsem se moc nedívalVW ne, nemají ruční brzdu, ne že bych brzdil přes ruční brzdu, ale tlačítko jsem měl už u C-maxe a nevyhovuje mě.Výkon kolem 100kwobjem alespoň 1400ccmurčitě kombi (nepotřebuji nafouklé krabice - MPV, SUV)digi klimaKia, Hyundai, Renault, Peugeot nejsou moje krevní skupinaasi spíš zánovní než nové, najeto do 50.000kmCo doporučíte?DíkDavid
Jen se ze zvedavosti zeptam, co vam vadilo na tlacitku misto brzdy? Ja jsem se toho taky trošku bál, ale nakonec si to nemohu u auta vynachválit. Po chcípnutí se zatáhne automaticky, ro uvolnění stačí přidat plyn (tedy alespon u me u automatu) nevim jestli manual to ma stejne a prijde mi to jako hodne dobre. Nevim jestli i jina auta maji automatickou funkcni, ze pri pokusu o rozjezd se automaticky rucka uvolni, ale v kopci, hlavne pro zenu je to super, i kdyz u automatu to neni tak nutna ta funkce.


Z mého pohledu ručka musí být manuální. Mě už dostala z takových šlamastyk, že si to bez ní nedokážu představit.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1110
datum registrace28.11.2008
Neděle 28.05.2017 01:44, RE: Co vybrat do cca 450k
mufik.martin napsal:
David K napsal:
Zdravím všechny příznivce tohoto webu.Nyní mám Octavku II 1,9TDI r.v. 2008, má najeto 220.000 km a už sem tam něco odejde, tak jsem přemýšlel, že bych to za něco vyměnil. Potřebuji jezdit denně, jak město, tak okresky, občas dálnice.Spíš asi benzín, najedu cca 20-25k za rok, velikostně podobné, vejdeme se nyní akorát na lyže, kola, dovolenou, vodu...(2 dospělý a 2 děti 10 a 12 let).Co jsem koukal, tak by se mě líbilo:Ford Focus 1,5 EcoBoostFord Focus 1,6 EcoBoostOctavka 1,4TSIOpel Astra 1,4TurboJaponce nevím, ještě jsem se moc nedívalVW ne, nemají ruční brzdu, ne že bych brzdil přes ruční brzdu, ale tlačítko jsem měl už u C-maxe a nevyhovuje mě.Výkon kolem 100kwobjem alespoň 1400ccmurčitě kombi (nepotřebuji nafouklé krabice - MPV, SUV)digi klimaKia, Hyundai, Renault, Peugeot nejsou moje krevní skupinaasi spíš zánovní než nové, najeto do 50.000kmCo doporučíte?DíkDavid
Jen se ze zvedavosti zeptam, co vam vadilo na tlacitku misto brzdy? Ja jsem se toho taky trošku bál, ale nakonec si to nemohu u auta vynachválit. Po chcípnutí se zatáhne automaticky, ro uvolnění stačí přidat plyn (tedy alespon u me u automatu) nevim jestli manual to ma stejne a prijde mi to jako hodne dobre. Nevim jestli i jina auta maji automatickou funkcni, ze pri pokusu o rozjezd se automaticky rucka uvolni, ale v kopci, hlavne pro zenu je to super, i kdyz u automatu to neni tak nutna ta funkce.


Asistent rozjezdu do kopce snad nesouvisí s typem ruční brzdy. Mám 2 auta s klasickou ruční brzdou, manuální převodovkou a obě mají asistent rozjedu do kopce. Prošlápneš silněji brzdu, kola se zablokují, pak pustíš brzdu, sešlápneš plyn a brzdy se hned odbrzdí. Není potřeba přitom použít ručku.
reagovat
Fanda
počet příspěvků509
datum registrace28.09.2008
Neděle 28.05.2017 09:33, RE: Co vybrat do cca 450k
driver111 napsal:
mufik.martin napsal:
David K napsal:
Zdravím všechny příznivce tohoto webu.Nyní mám Octavku II 1,9TDI r.v. 2008, má najeto 220.000 km a už sem tam něco odejde, tak jsem přemýšlel, že bych to za něco vyměnil. Potřebuji jezdit denně, jak město, tak okresky, občas dálnice.Spíš asi benzín, najedu cca 20-25k za rok, velikostně podobné, vejdeme se nyní akorát na lyže, kola, dovolenou, vodu...(2 dospělý a 2 děti 10 a 12 let).Co jsem koukal, tak by se mě líbilo:Ford Focus 1,5 EcoBoostFord Focus 1,6 EcoBoostOctavka 1,4TSIOpel Astra 1,4TurboJaponce nevím, ještě jsem se moc nedívalVW ne, nemají ruční brzdu, ne že bych brzdil přes ruční brzdu, ale tlačítko jsem měl už u C-maxe a nevyhovuje mě.Výkon kolem 100kwobjem alespoň 1400ccmurčitě kombi (nepotřebuji nafouklé krabice - MPV, SUV)digi klimaKia, Hyundai, Renault, Peugeot nejsou moje krevní skupinaasi spíš zánovní než nové, najeto do 50.000kmCo doporučíte?DíkDavid
Jen se ze zvedavosti zeptam, co vam vadilo na tlacitku misto brzdy? Ja jsem se toho taky trošku bál, ale nakonec si to nemohu u auta vynachválit. Po chcípnutí se zatáhne automaticky, ro uvolnění stačí přidat plyn (tedy alespon u me u automatu) nevim jestli manual to ma stejne a prijde mi to jako hodne dobre. Nevim jestli i jina auta maji automatickou funkcni, ze pri pokusu o rozjezd se automaticky rucka uvolni, ale v kopci, hlavne pro zenu je to super, i kdyz u automatu to neni tak nutna ta funkce.
Z mého pohledu ručka musí být manuální. Mě už dostala z takových šlamastyk, že si to bez ní nedokážu představit.


Nic ve zlém,ale nejspíš by to chtělo jezdit více s citem a předvídatelněji.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků514
datum registrace23.04.2014
Pondělí 29.05.2017 08:30, RE: Nový Focus kombi Titanium 1.5 Ecoboost
BobanHTP napsal:
Ahoj za mě je to nový Focus kombi 1.5 Ecoboost v Titanium výbavě, která je v současné době v akční ceně 446tis.kč. Jen si ověř, jestli dětem bude stačit místo vzadu, pokud by měli mít za pět let 190cm, tak určitě ne a bude lepší S-MAX ojetina Na druhou stranu řídil jsem Peugeot 308 1.2 PureTech i 1.6 HDI a to auto má své kouzlo zrovna jako nový Megane. Oba můžou mít záruku na pět.


Zde soushlasím s tebou Bobane. Nový focus by se do budgetu vlézt měl a je to dobrá volba.
Naprosto nechápu tu touhu si kupovat mírně ojeté auto, se kterým někdo jezdil rok. Případně nějakou předváděčku. Jasně ta auta mají málo najeto a jsou levnější, ale většina z těch málo kilometrů bylo velmi ostrých...
reagovat
driver111
počet příspěvků516
datum registrace13.03.2013
Pondělí 29.05.2017 13:07, RE: Co vybrat do cca 450k
Fanda napsal:
driver111 napsal:
mufik.martin napsal:
David K napsal:
Zdravím všechny příznivce tohoto webu.Nyní mám Octavku II 1,9TDI r.v. 2008, má najeto 220.000 km a už sem tam něco odejde, tak jsem přemýšlel, že bych to za něco vyměnil. Potřebuji jezdit denně, jak město, tak okresky, občas dálnice.Spíš asi benzín, najedu cca 20-25k za rok, velikostně podobné, vejdeme se nyní akorát na lyže, kola, dovolenou, vodu...(2 dospělý a 2 děti 10 a 12 let).Co jsem koukal, tak by se mě líbilo:Ford Focus 1,5 EcoBoostFord Focus 1,6 EcoBoostOctavka 1,4TSIOpel Astra 1,4TurboJaponce nevím, ještě jsem se moc nedívalVW ne, nemají ruční brzdu, ne že bych brzdil přes ruční brzdu, ale tlačítko jsem měl už u C-maxe a nevyhovuje mě.Výkon kolem 100kwobjem alespoň 1400ccmurčitě kombi (nepotřebuji nafouklé krabice - MPV, SUV)digi klimaKia, Hyundai, Renault, Peugeot nejsou moje krevní skupinaasi spíš zánovní než nové, najeto do 50.000kmCo doporučíte?DíkDavid
Jen se ze zvedavosti zeptam, co vam vadilo na tlacitku misto brzdy? Ja jsem se toho taky trošku bál, ale nakonec si to nemohu u auta vynachválit. Po chcípnutí se zatáhne automaticky, ro uvolnění stačí přidat plyn (tedy alespon u me u automatu) nevim jestli manual to ma stejne a prijde mi to jako hodne dobre. Nevim jestli i jina auta maji automatickou funkcni, ze pri pokusu o rozjezd se automaticky rucka uvolni, ale v kopci, hlavne pro zenu je to super, i kdyz u automatu to neni tak nutna ta funkce.
Z mého pohledu ručka musí být manuální. Mě už dostala z takových šlamastyk, že si to bez ní nedokážu představit.
Nic ve zlém,ale nejspíš by to chtělo jezdit více s citem a předvídatelněji.


Fando, já s citem jezdím, mám hrubě přes milion km s jednou nezaviněnou nehodou, takže o citu nemůže být pochyb, ale v situaci kdy se opravdu už něco semele, tak mě ta věc pod loketkou opravdu několikrát zachránila plechy, ale chce to cvik a vědět kdy to použít Já jsem s tím vyrostl a pro mě je třeba ruční brzda v zimě nástroj bezpečnosti, to víš u nás na Valachách se jinak v zimě ani nejezdí než přes ručku
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.