zpět
 

diskuze k tématu: Saxo 1.4 VTS výměna karoserie.

kategorie zařazení tématu: poradna, ostatní, automobilky, francouzská vozidla
Mates
počet příspěvků20
datum registrace09.07.2016
Pátek 04.11.2016 21:58, Saxo 1.4 VTS výměna karoserie.
Zdravím.
Chtěl bych vyměnit karoserii na svém saxu, ale nevím jak je to dnes s zlegalizováním :) Mohli byste mi objasnit co k tomu potřebuji, na kolik mě to nejspíše vyjde a zda-li mohu použít kastli z modelu 1.1, nebo 1.4 (ne VTS) ? Popřípadě také, jestli vadí kastle z dovozu. Mockrát děkuji.
reagovat
Jencek
počet příspěvků91
datum registrace09.01.2016
Sobota 05.11.2016 12:39, .............
A Jaky to ma vyznam tu tak stareho auto menit kastly?
reagovat
Mates
počet příspěvků20
datum registrace09.07.2016
Sobota 05.11.2016 17:12, RE:
Jencek napsal:
A Jaky to ma vyznam tu tak stareho auto menit kastly?


Že ho mohu nabouborat znovu... :D
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Neděle 06.11.2016 19:37, Převařit VIN
Výměna karoserie není žádná prdel. Jedná se v podstatě o přestavbu. Je k tomu potřeba vyjádření Citroenu, který stejně jinou kastli než z VTS nepovolí. A bude to stát dost peněz. Dokud to jde, tak vyřezat díl s VINem a navařit z původní kastle. A modlit se, aby ta slibované rentgenová kontrola na STK přišla co nejpozději nebo pokud možno vůbec. Je to způsob, který frčel hlavně v 90-tých letech, kdy byl omezen věk aut z dovozu a tak se starší šunky musely "legalizovat " na již přihlášená a třeba havarovaná nebo jinak neopravitelná auta.
reagovat
Mates
počet příspěvků20
datum registrace09.07.2016
Neděle 06.11.2016 20:24, RE: Převařit VIN
Michal 22 napsal:
Výměna karoserie není žádná prdel. Jedná se v podstatě o přestavbu. Je k tomu potřeba vyjádření Citroenu, který stejně jinou kastli než z VTS nepovolí. A bude to stát dost peněz. Dokud to jde, tak vyřezat díl s VINem a navařit z původní kastle. A modlit se, aby ta slibované rentgenová kontrola na STK přišla co nejpozději nebo pokud možno vůbec. Je to způsob, který frčel hlavně v 90-tých letech, kdy byl omezen věk aut z dovozu a tak se starší šunky musely "legalizovat " na již přihlášená a třeba havarovaná nebo jinak neopravitelná auta.


Myslej jsem, že pokud výrobce uvádí karoserii jako náhradní díl, tak to tak složité není :)
Navíc kastle jsou identické :)
reagovat
David V
počet příspěvků1851
datum registrace16.05.2007
Neděle 06.11.2016 21:12, RE: Převařit VIN
Mates napsal:
Michal 22 napsal:
Výměna karoserie není žádná prdel. Jedná se v podstatě o přestavbu. Je k tomu potřeba vyjádření Citroenu, který stejně jinou kastli než z VTS nepovolí. A bude to stát dost peněz. Dokud to jde, tak vyřezat díl s VINem a navařit z původní kastle. A modlit se, aby ta slibované rentgenová kontrola na STK přišla co nejpozději nebo pokud možno vůbec. Je to způsob, který frčel hlavně v 90-tých letech, kdy byl omezen věk aut z dovozu a tak se starší šunky musely "legalizovat " na již přihlášená a třeba havarovaná nebo jinak neopravitelná auta.
Myslej jsem, že pokud výrobce uvádí karoserii jako náhradní díl, tak to tak složité není :)Navíc kastle jsou identické :)


Ne, motor je náhradní díl. Karoserie má VIN, který je identifikátorem vozu, takže se musí předělat papíry.
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Neděle 06.11.2016 21:13, Kastle
Zajdi se zeptat na úřad na registr vozidel a sám uvidíš, jaký je to voser. Já to tedy řešil asi před 15-ti lety u Fiatu Tipo, kdy jsem si sehnal za pár šupů fáro z Itálie netknuté solí a chtěl tak napravit mé tehdejší shnilé auto. No, nechal jsem to převařit. Dnes to bude byrokraticky minimálně stejné - spíše horší.
reagovat
Ma007
počet příspěvků118
datum registrace26.11.2013
Pondělí 07.11.2016 11:01, RE: Saxo 1.4 VTS výměna karoserie.
Mates napsal:
Zdravím.Chtěl bych vyměnit karoserii na svém saxu, ale nevím jak je to dnes s zlegalizováním :) Mohli byste mi objasnit co k tomu potřebuji, na kolik mě to nejspíše vyjde a zda-li mohu použít kastli z modelu 1.1, nebo 1.4 (ne VTS) ? Popřípadě také, jestli vadí kastle z dovozu. Mockrát děkuji.


Koľko ti to auto vydržalo?

2 mesiace?


reagovat
Mates
počet příspěvků20
datum registrace09.07.2016
Pondělí 07.11.2016 17:46, RE: Saxo 1.4 VTS výměna karoserie.
Ma007 napsal:
Mates napsal:
Zdravím.Chtěl bych vyměnit karoserii na svém saxu, ale nevím jak je to dnes s zlegalizováním :) Mohli byste mi objasnit co k tomu potřebuji, na kolik mě to nejspíše vyjde a zda-li mohu použít kastli z modelu 1.1, nebo 1.4 (ne VTS) ? Popřípadě také, jestli vadí kastle z dovozu. Mockrát děkuji.
Koľko ti to auto vydržalo? 2 mesiace?


Přibližně ano.. odkládal jsem kontrolu brzd. Saxo mělo ABS, které mělo na starost i rozvod brzdné síly. ABS odešlo, předchozí majitel jen vyndal žárovku a ničeho jsme si při koupi ani já při používání nevšimli.
Pak mě přebržděný zadek dostal do smyku, který jsem nezvládl. Bylo to o blbosti, že jsem si nenechal zkountrolovat brzdy, ale můžeme se držet tématu ?
Díky.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pondělí 07.11.2016 22:07, RE: Saxo 1.4 VTS výměna karoserie.
Mates napsal:
Ma007 napsal:
Mates napsal:
Zdravím.Chtěl bych vyměnit karoserii na svém saxu, ale nevím jak je to dnes s zlegalizováním :) Mohli byste mi objasnit co k tomu potřebuji, na kolik mě to nejspíše vyjde a zda-li mohu použít kastli z modelu 1.1, nebo 1.4 (ne VTS) ? Popřípadě také, jestli vadí kastle z dovozu. Mockrát děkuji.
Koľko ti to auto vydržalo? 2 mesiace?
Přibližně ano.. odkládal jsem kontrolu brzd. Saxo mělo ABS, které mělo na starost i rozvod brzdné síly. ABS odešlo, předchozí majitel jen vyndal žárovku a ničeho jsme si při koupi ani já při používání nevšimli.Pak mě přebržděný zadek dostal do smyku, který jsem nezvládl. Bylo to o blbosti, že jsem si nenechal zkountrolovat brzdy, ale můžeme se držet tématu ? Díky.


Doporučuju jiný auto jako celek.
Výměna kastle je o ničem. Totálku odhlásit tak, aby šlo nechat si potřebný věci.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků656
datum registrace09.05.2007
Úterý 08.11.2016 06:00, RE: Saxo 1.4 VTS výměna karoserie.
Pepe napsal:
Mates napsal:
Ma007 napsal:
Mates napsal:
Zdravím.Chtěl bych vyměnit karoserii na svém saxu, ale nevím jak je to dnes s zlegalizováním :) Mohli byste mi objasnit co k tomu potřebuji, na kolik mě to nejspíše vyjde a zda-li mohu použít kastli z modelu 1.1, nebo 1.4 (ne VTS) ? Popřípadě také, jestli vadí kastle z dovozu. Mockrát děkuji.
Koľko ti to auto vydržalo? 2 mesiace?
Přibližně ano.. odkládal jsem kontrolu brzd. Saxo mělo ABS, které mělo na starost i rozvod brzdné síly. ABS odešlo, předchozí majitel jen vyndal žárovku a ničeho jsme si při koupi ani já při používání nevšimli.Pak mě přebržděný zadek dostal do smyku, který jsem nezvládl. Bylo to o blbosti, že jsem si nenechal zkountrolovat brzdy, ale můžeme se držet tématu ? Díky.
Doporučuju jiný auto jako celek.Výměna kastle je o ničem. Totálku odhlásit tak, aby šlo nechat si potřebný věci.


Přesně tak - vyměnit auto je jednodušší cesta, to dobré použít z původního a tomu novému se věnovat hlavně po stránce údržby, ne podsvěcování vnitřku LED pásky (jak jsme ti tu ostatně radili).
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.