0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroen C5 2010

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.04.2013 21:19, Citroen C5 2010
Chtěl bych si koupit Citroen C5, rok výroby 2010 najeto: 130 000 km motor 2.0HDI, chtěl bych se zeptat v kolika kilometrech se mění rozvody a zda nemá nějaké slabiny a kolik je skutečná spotřeba auta a kolik vydrží filtr pevných částic.Děkuji za odpověď
reagovat
Corlis
počet příspěvků127
datum registrace14.03.2007
Středa 10.04.2013 14:20, wait
počkal bych na Citroenaka, až se tady ukáže, dá vyčerpávající odpoved
reagovat
sgt
počet příspěvků15
datum registrace19.11.2008
Čtvrtek 11.04.2013 09:24, C5 III (X7)
U nových C5 (X7) sa u 2.0 HDi menia rozvody pri 240 000 km, takže to by som neriešil ak sú km dôveryhodné. Slabiny vyslovene nemá, je to fajn auto. Spotreba priemer okolo 6l mimo mesta, 6,5-7 pri dlaľničných 130 km/h. Ak sa nejazdí vyslovene v meste, tak FAP v pohode cez 150 000km. Potom väčšinou stačí dať vyčistiť a jazdí sa ďalej
reagovat
Citroenak
počet příspěvků546
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 11.04.2013 11:06, C5
Ohladom naftoveho motora vam nepomozem, pretoze nafty som sa dobrovolne zriekol uz pred rokom v xsare. Nie ze by nebola dobra, len jazdim v meste. Ale konkretne motor 2.0 hdi 100kw (alebo 120 kw) je najlepsi mozny v C5 co sa tyka spolahlivosti a spotreby. Urcite s nim neurobite chybu. Citroen C5 X7 je pre niekoho dizajnovo velmi pekne auto, podla mna sa vsak prilis podoba na audi. Interier je taktiez stiesnenejsi ako v starsich C5, najme vzadu. Urcite by som pozeral po verzii z hydractivom. Az vtedy to bude pravy citroen. Udrzby by som sa vobec nebal, nove gule stoja menej ako tlmice, a vacsinou nemaju problem s najazdom nad 200kkm. Vzadu je po prvy krat pouzite viacprvkove zavesenie kolies, takze je to prva C5, co ma rucnu brzdu na zadnu napravu. To bola mensia slabost starsich c5, predna rucna zvykla obcas zatuhnut. Vlastnit ale toto auto vyzaduje aj trochu viac citat manual. Napr. vzdy ked hydractive auto dvihate na zdvihak (napr pri vymene kolesa) je potrebne dat auto do najvyssej polohy. U tejto novej C5 je navyse potrebne povolit vicko hydractive, inak si to mozu odniest piestnice. Toto auto vam urcite odporucam kupit. Len je treba dobre pozerat, ci nebolo burane (potom sa mozu objavit velke problemy s elektrikou, ale to dnes asi u kazdeho auta), a urcite nebrat motor 1.6 HDI a 1.6 THP. Viac sa urcite dozviete na c5club fore, kde zistite vsetko podstatne.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků546
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 11.04.2013 11:21, C5
A aby som nezabudol, toto auto nebrat, ak ma majitel sportovu dusu. Viem, ze sa to vsade opakuje, ale je to skutocne pravda. Citroen C5 cloveka priam prinuti jazdit plynule a plavit sa krajinou. Ked si vsimnete niekedy takeho cloveka na ceste, zistite, ze jazdi trochu inak ako vacsina koncernistov. Este na xsare som za par takymi naschval isiel, a oni ani nestlacali brzdu, vyuzivali motor a kludne sa hojdali :) Na vine je hlavne riadenie, ktore je naozaj dokonale izolovane od vonkajsieho sveta. Lenze nejako to cele ladi s komfortnym charakterom auta. Cize je to vyborne auto, ak mate rodinu. Je bezpecne a kroti vas v rychlej jazde. Ale nie ze by nevedel rezat zakruty..v rezime sport hydraulika zabranuje takmer vsetkym naklonom, ci uz do boku alebo pri brzdeni. Len vas to nebude tak bavit. Musim povedat, ze z mojej mladickej sportovej xsary (dovolim si povedat, ze na tu dobu vyborne auto na rychlejsiu jazdu) som sa musel dost prisposobit. Taka jazda ale pomaha aj spotrebe, a napr moj priemer na 2.0i je okolo 7.3 litra, pol na pol mesto a okresky. Ak mate radsej sportovejsiu jazdu, urcite by som uvazoval o honde accord.
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 16.05.2013 22:30, Re:
Dobrý den. Výrobce udává u motorizace interval pro výměnu rozvodů až po dlouhých 240 tis. km. Praxe ale ukázala, že je lepší tento interval zkrátit na maximálně 160 tis. km. Citroen C5 je velmi dobrý vůz, žádné výraznější slabiny nemá a jeho hydropneumatický podvozek pracuje bez problémů. Spotřeba by se při běžné jízdě měla pohybovat do 6 litrů nafty na 100 km. Životnost filtru pevných částic výrazně ovlivňuje to, v jakém terénu se automobil pohybuje (ideální jsou delší cesty, naopak nevhodné jsou časté krátké jízdy ve městě). Při ideálních podmínkách by měl vydržet 120 - 150 tis. km, někdy i více.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1046
datum registrace09.10.2008
Pátek 17.05.2013 18:12, RE: Re:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Výrobce udává u motorizace interval pro výměnu rozvodů až po dlouhých 240 tis. km. Praxe ale ukázala, že je lepší tento interval zkrátit na maximálně 160 tis. km. Citroen C5 je velmi dobrý vůz, žádné výraznější slabiny nemá a jeho hydropneumatický podvozek pracuje bez problémů. Spotřeba by se při běžné jízdě měla pohybovat do 6 litrů nafty na 100 km. Životnost filtru pevných částic výrazně ovlivňuje to, v jakém terénu se automobil pohybuje (ideální jsou delší cesty, naopak nevhodné jsou časté krátké jízdy ve městě). Při ideálních podmínkách by měl vydržet 120 - 150 tis. km, někdy i více.


Tak nevím, megane 1,5 dci překročil 250 000 ujetých km a o filtru stále nevím - těch uvedených 120-150 tisíc bych bral s hoooodně velkou rezervou.
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.