0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2.2 HDi Tourer: Sladká Francie

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.06.2011 10:23, nadváha
Když se tohle auto objevilo, tak jsem zajásal, že se zase někomu podařilo vyrobit krásné auto. Moje nadšení opadlo, když jsem zjistil hmotnost. Poslední dobou to vypadá, jako by konstruktéři rezignovali na snahu o udržení váhy v rozumných mezích. Jestli to takto půjde dál, za chvíli nám na osobák nebude stačit řidičák skupiny B. Jediný způsob, jak zajistit posádce bezpečnost je obestavět ji tunami materiálu. Následně jsou jedinou skutečně použitelnou motorizací diesly s brutálním zátahem, které pak dosahují spotřeby stejné nebo i horší, jako benzíňák v přiměřeně těžkém autě. Spotřeba udávaná výrobcem je v těchto případech nesmyslná více než jindy, protože statické testy v laboratoři nedokážou hmotnost dostatečně zohlednit.

Jediná světlá vyjímka, kterou znám, je Mazda, která se snaží hmotnost aut nezvyšovat a následně se tím chlubí. Bohužel to málokdo dokáže ocenit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.06.2011 10:48, RE: nadváha
Koloss napsal:
Když se tohle auto objevilo, tak jsem zajásal, že se zase někomu podařilo vyrobit krásné auto. Moje nadšení opadlo, když jsem zjistil hmotnost. Poslední dobou to vypadá, jako by konstruktéři rezignovali na snahu o udržení váhy v rozumných mezích. Jestli to takto půjde dál, za chvíli nám na osobák nebude stačit řidičák skupiny B. Jediný způsob, jak zajistit posádce bezpečnost je obestavět ji tunami materiálu. Následně jsou jedinou skutečně použitelnou motorizací diesly s brutálním zátahem, které ...
Taky jsem si toho všimnul. 18 metráků je skutečně hodně. Nějak jsem v poslední době nabyl dojmu, že se automobilky snaží hmotnosti redukovat...
Ty nové technologie se asi netýkají použití alternativních materiálů a konstrukcí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.06.2011 11:15, RE: nadváha
David V napsal:
Taky jsem si toho všimnul. 18 metráků je skutečně hodně. Nějak jsem v poslední době nabyl dojmu, že se automobilky snaží hmotnosti redukovat...
Ty nové technologie se asi netýkají použití alternativních materiálů a konstrukcí.
snad jediná automobilka která drží váhu v přijatelných mezích je Dacia
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.06.2011 14:27, RE: nadváha
David V napsal:
Taky jsem si toho všimnul. 18 metráků je skutečně hodně. Nějak jsem v poslední době nabyl dojmu, že se automobilky snaží hmotnosti redukovat...
Ty nové technologie se asi netýkají použití alternativních materiálů a konstrukcí.
Dokud EU nepřehodnotí testy na měření emisí, aby se testovalo na reálné silnici, tak k tomu automobilky asi nic nutit nebude. Papírově mají CO2 čím dál menší a úředník je spokojený že se pro "ekologii" dělá dost. V poslední době je ale vidět že se reálná spotřeba (např. ta ze spritmonitor.de) začala rozcházet s oficiálními údaji. Resp. auta mají reálnou spotřebu pořád +/- stejnou, ale oficiálně klesá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.06.2011 13:28, RE: nadváha
tomaskrtek napsal:
snad jediná automobilka která drží váhu v přijatelných mezích je Dacia
Tvůj bourák, co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 17.06.2011 13:58, Není divu
Jak asi mají automobilky splnit šílené emisní limity? Podobně jako RVHP s překračováním plánu. Jde to jen na papíře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.06.2011 10:58, RE: nadváha
gablenz napsal:
Tvůj bourák, co?
nezáviď, ubožáku
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.