0
zpět
 

diskuze k tématu: vibrace koutoučů u citroena

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.10.2013 09:03, vibrace koutoučů u citroena
Dobrý den,zajímal by mě Váš názor na to,proč se na mém voze Citroen C4 1.6,16V,neuvěřitelně rychle zničí přední brzdové kotouče. Po cca 2000 km se kotouče od jakékoliv značky rozvibrují. Jinak je auto velmi spolehlivé a thle je jediná nepříjemnost. Děkuji za případnou radu.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 04.11.2013 23:28, re:
Dobrý den. Brzdové kotouče se v řadě případů zničí (zvlní) jako důsledek jiné závady na automobilu. Nejčastěji to bývají různé vůle na nápravě automobilu, nebo začne házet náboj. Pokud nejdříve nevyřešíte tyto problémy, i ty nejkvalitnější brzdové kotouče se poměrně rychle zničí. Doporučuji Vám tedy nechat vůz důkladně prohlédnout ve specializovaném servisu.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Úterý 05.11.2013 16:38, třemeny
Dobrý den,

zkusil bych se zaměřit na funkci brzdových třmenů, může se stát, že třmen "zatuhne" a stále přibržďuje. kotouč se přehřeje a zvlní.
Druhá možnost je velmi agresivní styl jízdy a přehřátí kotouče.

PS: zajímala by mě souvislost mezi brzdovými kotouči a čepy nápravy
reagovat
David V
počet příspěvků2066
datum registrace16.05.2007
Úterý 05.11.2013 22:16, RE: třemeny
BMW528i napsal:
Dobrý den, zkusil bych se zaměřit na funkci brzdových třmenů, může se stát, že třmen "zatuhne" a stále přibržďuje. kotouč se přehřeje a zvlní.Druhá možnost je velmi agresivní styl jízdy a přehřátí kotouče.PS: zajímala by mě souvislost mezi brzdovými kotouči a čepy nápravy


Ta souvislost mi také trochu uniká.
Nicméně házení náboje vliv má (pokud tam je přítomno), ale spíše to tipuji na nějakou nečistotu (obvykle rez) mezi nábojem a kotoučem, kdy kotouč nedosedne na náboj rovně a pak hází. Stačí nechat změřit číselníkovým úchylkoměrem (hodinky) a sehnat dovolené tolerance (tipuji +/- 0,05 mm).
reagovat
gasp1
počet příspěvků5
datum registrace07.11.2013
Čtvrtek 07.11.2013 16:42, RE: třemeny
David V napsal:
BMW528i napsal:
Dobrý den, zkusil bych se zaměřit na funkci brzdových třmenů, může se stát, že třmen "zatuhne" a stále přibržďuje. kotouč se přehřeje a zvlní.Druhá možnost je velmi agresivní styl jízdy a přehřátí kotouče.PS: zajímala by mě souvislost mezi brzdovými kotouči a čepy nápravy
Ta souvislost mi také trochu uniká. Nicméně házení náboje vliv má (pokud tam je přítomno), ale spíše to tipuji na nějakou nečistotu (obvykle rez) mezi nábojem a kotoučem, kdy kotouč nedosedne na náboj rovně a pak hází. Stačí nechat změřit číselníkovým úchylkoměrem (hodinky) a sehnat dovolené tolerance (tipuji +/- 0,05 mm).


Děkuji za názory. Ale podle mého ndyázoru by se při nějaké vůli,třeba při házení náboje objevili vibrace okamžitě při namonto vání nových kotoučů. Ale je to dobré tak 3-5000km,to je brždění zcela bez vibraci ale pak se objeví.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Čtvrtek 07.11.2013 21:07, RE: třemeny
gasp1 napsal:
David V napsal:
BMW528i napsal:
Dobrý den, zkusil bych se zaměřit na funkci brzdových třmenů, může se stát, že třmen "zatuhne" a stále přibržďuje. kotouč se přehřeje a zvlní.Druhá možnost je velmi agresivní styl jízdy a přehřátí kotouče.PS: zajímala by mě souvislost mezi brzdovými kotouči a čepy nápravy
Ta souvislost mi také trochu uniká. Nicméně házení náboje vliv má (pokud tam je přítomno), ale spíše to tipuji na nějakou nečistotu (obvykle rez) mezi nábojem a kotoučem, kdy kotouč nedosedne na náboj rovně a pak hází. Stačí nechat změřit číselníkovým úchylkoměrem (hodinky) a sehnat dovolené tolerance (tipuji +/- 0,05 mm).
Děkuji za názory. Ale podle mého ndyázoru by se při nějaké vůli,třeba při házení náboje objevili vibrace okamžitě při namonto vání nových kotoučů. Ale je to dobré tak 3-5000km,to je brždění zcela bez vibraci ale pak se objeví.


znovu říkám, myslím, že to dělají třmeny, chvíli trvá než se nové kotouče zničí přehříváním a tepelnou deformací způsobenou přibržďováním třmenů.

reagovat
gasp1
počet příspěvků5
datum registrace07.11.2013
Pátek 08.11.2013 11:04, RE: třemeny
BMW528i napsal:
gasp1 napsal:
David V napsal:
BMW528i napsal:
Dobrý den, zkusil bych se zaměřit na funkci brzdových třmenů, může se stát, že třmen "zatuhne" a stále přibržďuje. kotouč se přehřeje a zvlní.Druhá možnost je velmi agresivní styl jízdy a přehřátí kotouče.PS: zajímala by mě souvislost mezi brzdovými kotouči a čepy nápravy
Ta souvislost mi také trochu uniká. Nicméně házení náboje vliv má (pokud tam je přítomno), ale spíše to tipuji na nějakou nečistotu (obvykle rez) mezi nábojem a kotoučem, kdy kotouč nedosedne na náboj rovně a pak hází. Stačí nechat změřit číselníkovým úchylkoměrem (hodinky) a sehnat dovolené tolerance (tipuji +/- 0,05 mm).
Děkuji za názory. Ale podle mého ndyázoru by se při nějaké vůli,třeba při házení náboje objevili vibrace okamžitě při namonto vání nových kotoučů. Ale je to dobré tak 3-5000km,to je brždění zcela bez vibraci ale pak se objeví.
znovu říkám, myslím, že to dělají třmeny, chvíli trvá než se nové kotouče zničí přehříváním a tepelnou deformací způsobenou přibržďováním třmenů.


Ok,takže je možné že hází jen jedna strana?
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pondělí 18.11.2013 09:54, RE: třemeny
gasp1 napsal:
BMW528i napsal:
gasp1 napsal:
David V napsal:
BMW528i napsal:
Dobrý den, zkusil bych se zaměřit na funkci brzdových třmenů, může se stát, že třmen "zatuhne" a stále přibržďuje. kotouč se přehřeje a zvlní.Druhá možnost je velmi agresivní styl jízdy a přehřátí kotouče.PS: zajímala by mě souvislost mezi brzdovými kotouči a čepy nápravy
Ta souvislost mi také trochu uniká. Nicméně házení náboje vliv má (pokud tam je přítomno), ale spíše to tipuji na nějakou nečistotu (obvykle rez) mezi nábojem a kotoučem, kdy kotouč nedosedne na náboj rovně a pak hází. Stačí nechat změřit číselníkovým úchylkoměrem (hodinky) a sehnat dovolené tolerance (tipuji +/- 0,05 mm).
Děkuji za názory. Ale podle mého ndyázoru by se při nějaké vůli,třeba při házení náboje objevili vibrace okamžitě při namonto vání nových kotoučů. Ale je to dobré tak 3-5000km,to je brždění zcela bez vibraci ale pak se objeví.
znovu říkám, myslím, že to dělají třmeny, chvíli trvá než se nové kotouče zničí přehříváním a tepelnou deformací způsobenou přibržďováním třmenů.
Ok,takže je možné že hází jen jedna strana?


Ano je to možné

reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.