0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C4 Aircross - Japonec v převleku z Francie

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.09.2012 14:09, CHYBA
pohon 4x4 jde i k agregátu 1.6HDi 115k! Projděte si ceník :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 14.09.2012 15:42, Hydractive
Som velky fanusik citroenov. Mam rad vsetky modely, ktore sa uz nevyrabaju. To co ukazuje citroen v tejto dobe ho podla mna coskoro privedie na kolena. Vacsina ludi si ich spaja s hydractivom a pohodlim. Ten je len za obrovsky priplatok na C5. Inak nic. Preco ho nema napr toto SUV? Ved si to priam pyta. Preco DS rada 4 a 5 nema hydractive? Nemaju to byt luxusne auta? Preco za nejaky priplatok nie je aj v C4? Preco nove citroeny (nemyslim rady DS) vyzeraju ako nemecke auta? Preco nie su kombi verzie C4 a C3? Je to len mala zmena kasne, a hned zaberu vacsiu cast trhu. Ja osobne si este vyskusam prvu C5, ktora sa vyrabala do 2004, a mala este aky taky Citroen dizajn, a pojdem asi do inej znacky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.09.2012 16:24, RE: Hydractive
Citroenak napsal:
Som velky fanusik citroenov. Mam rad vsetky modely, ktore sa uz nevyrabaju. To co ukazuje citroen v tejto dobe ho podla mna coskoro privedie na kolena. Vacsina ludi si ich spaja s hydractivom a pohodlim. Ten je len za obrovsky priplatok na C5. Inak nic. Preco ho nema napr toto SUV? Ved si to priam pyta. Preco DS rada 4 a 5 nema hydractive? Nemaju to byt luxusne auta? Preco za nejaky priplatok nie je aj v C4? Preco nove citroeny (nemyslim rady DS) vyzeraju ako nemecke auta? Preco nie su kombi ver...
Hloupost. Ono lidi si taky spojují hydractive s nespolehlivostí a drahým servisem, že ano...
Hydractive je mrtvý a pochybuji, že bude dál vyvíjen. Proč mají dnešní Citroeny klasický podvozek? Protože za hydractive není nikdo ochotný připlácet. Protože slušně udělaný a odladěný konvenční podvozek nabídne dostatek pohodlí.

C4 Aircross nemá hydractive jednoduše proto, že to je ASX s logem Citroenu. C4 je francouzský Golf. Německé vozy jsou víc než úspěšné. Proto se svým pojetím snaží frantíci nabídnout alternativu.

PSA je na nejlepší cestě do pekel, souhlas. Otázka ovšem je, čím mají konkurovat. Lepší než Němci nikdy nebyli a ani nebudou. Spolehlivost stěží průměrná. Zbývá design, jenže ten je poněkud... bez šarmu. Přeplácaný, kýčovitý. K tomu PSA topí peníze v nesmyslé hybridní technice v kombinaci s HDI... Přitom vozy jsou absurdně drahé a reálný přínos ve spotřebě pramalý.

Zatímco Kia/Hyundai mají jasný, opravdu jasný a čitelný tah na branku, tak PSA se topí v problémech svých odborů, zaměstanneckých výhod a nekoncepčnosti. Modely stárnou a ty nové? Zoufalé pokusy.

I Renault vsadil na současnou techniku, downsizing a design. Nové Clio je šik, Mégane po FL dostal druhý dech, MPV jsou povedená.

PSA? Neschopné robotizované převodovky, pochybná kombinace elektromotoru+HDI, rebrandované SUV od Mitsu... Troufnu si napsat, že současný Citroen je C4, a Picassa. To je dost bída. Umíráček se začíná povážlivě rozhoupávat. Bohužel...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.09.2012 11:30, RE: Hydractive
rohYpnol napsal:
Hloupost. Ono lidi si taky spojují hydractive s nespolehlivostí a drahým servisem, že ano...
Hydractive je mrtvý a pochybuji, že bude dál vyvíjen. Proč mají dnešní Citroeny klasický podvozek? Protože za hydractive není nikdo ochotný připlácet. Protože slušně udělaný a odladěný konvenční podvozek nabídne dostatek pohodlí.

C4 Aircross nemá hydractive jednoduše proto, že to je ASX s logem Citroenu. C4 je francouzský Golf. Německé vozy jsou víc než úspěšné. Proto se svým pojetím snaží frantíci n...
V některých nadhozených věcech nelze jinak, než souhlasit. Pak jsou tady ale témata, o kterých je zbytečné se vyjadřovat, neboť názory z trhu, který je pro PSA (a přiznejme si, že pro drtivou většinu automobilek) téměř nevýznamný, nebudou logicky vyslyšeny.
Nechci tu psát nějaký elaborát ohledně francouzské daňové legislativy, jen podotknu, že Francouz koupí hybridu vyrobeného ve Francii (Toyota, PSA) ušetří již při pořízení a prvním roce provozu nemalé peníze (u 508 RHX je to 6000 euro). Dál už to pokračuje s velkou degresí. Můžeme si myslet co chceme, ale v tomhle se fr. vládě podařilo uvnitř EU vytvořit jakousi "celní bariéru". O ekologii tu nejde, jde o to, aby peníze kolovaly francouzskou ekonomikou. Jestli je to jen práce pro práci nevím, ale nejsem z pozice českýho nevýznamnýho červa oprávněn toto kritizovat.
Přenesené modely do českého prostředí tak pozbývají jakéhokoli významu (ve spojení s příšernou cenou). Ale koneckonců jde jen o přeložení reklamních tiskovin, jinou práci s tím nemají. A když se jim náhodou podaří něco prodat, jen dobře...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 16.09.2012 18:07, RE: Hydractive
rohYpnol napsal:
Hloupost. Ono lidi si taky spojují hydractive s nespolehlivostí a drahým servisem, že ano...
Hydractive je mrtvý a pochybuji, že bude dál vyvíjen. Proč mají dnešní Citroeny klasický podvozek? Protože za hydractive není nikdo ochotný připlácet. Protože slušně udělaný a odladěný konvenční podvozek nabídne dostatek pohodlí.

C4 Aircross nemá hydractive jednoduše proto, že to je ASX s logem Citroenu. C4 je francouzský Golf. Německé vozy jsou víc než úspěšné. Proto se svým pojetím snaží frantíci n...
Nemyslim si,ze teray su nemecke auta nejako menej poruchove. Ale je pravda, ze dizajn u citroenu viazne. Tiez suhlasim, ze C4 je prezleceny golf. Aj to, ze C4 aircross je prezlecena ASX. Lenze prave toto je ten problem. Na aircrose prerobili cely predok. Myslim ze vymenit pruziny za hydractive tam nemoze byt problem (na C5 to problem nie je). To iste C4. Je to ako vravite len francuzsky golf. Hydractive za priplatok by ho trochu odlisil. Dostal ho do povedomia. Ine auto v nizsej strednej taketo vymozenosti nema. A preco nie je combi, tomu fakt nechapem. A DS bez hydractive, to je velky faul. VW ma este viac preslapov v managemente, preto nechapem, ze tak dobre predavaju.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.