0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroen Berlingo 2.0 HDI nebo Renault Megane Scénic 1.9 dCi?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 08:14, Berlingo
Protože s tímto autem mám nějaké drobné zkušenosti, napíšu zde pár postřehů. Co se týká motoru 2.0 HDI, při proběhu 120.tis. se projevila vadná řemenice při 110tis., vadné žhavící svíčky 115tis. jinak pouze běžný servis. Nevýhodou je váha motoru a tím trpící př. náprava - řešeno např. tím, že tam jsou litinová ramena - jsou pevnější ale nedají se měnit samostatně čepy - už se měnily obě, cenu už nevím přesně ale myslím ca 5tis/ks.
Bohužel dostupnost aut s dvojími posuvnými dveřmi na našem trhu v daném ročníku je velmi malá. U nových aut to odhaduji tak na jedno auto z dvaceti prodaných, dvoje šoupačky má naopak většina aut dovezených z DE ve verzi Multispace. V rodině máme modely 1,9D,2,0HDI,1,6B a nyní jsem koupil 1,4B + LPG. Ta auta se dají popsat takto: Na delší trasy a svižné ježdění HDI, 1,9 menší výkon ale absolutní držák, nízká spotřeba, 1,6 nic moc co se týká výkonu vzhledem k 80kW, 1,4 malý výkom ale na krátké trasy a do rovin výborný - dle mého názoru skvělý rodinný taxík pro manželku a děti. Dle zkušenosti nejlevnější servis.
Jinak např. zmíněná auta z DE ve výbavě Multispace mají v 90% 2x zadní boční dveře, ABS, Klima, kompl. elektrika a 2-4 Airbagy. Málo ktré auto v "osobní verzi" tam má zadní křídlové dveře - u nás ca 80%. Zase se ale u nás dají četně koupit auta s možností odpočtu DPH. Tohle auto jednoznačně převálcovalo původně zamýšlenou Fabii combi. Všechna Berlinga mají oboustranně pozinkovanou karoserii. Auta po faceliftu 2003 daleko lépe svítí, tam už je cena ale někde jinde. Přesto ale myslet si, že auta ročníku 2001 v HDI budou mít najeto do 100 tis je celkem naivní (samozřejmě jsou občasné výjimky)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 16:16, co 1,9 dti
A CO 1,9DTI,TO NENÍ COMONRAIL,JE TO POUZE PŘÍMÝ VSTŘIK AKORÁT NEVÍM JAK DLOUHO SE TAM DÁVAL....ZDAR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 16:25, 1.9 dCi
Je popisovany 1.9dCi stejny, ktery se dodaval do Scenicu (stary model), rv. 2003 ? Jsem docela nervozni z toho co tu ctu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 16:44, RE: Berlingo
Honza V. napsal:
Protože s tímto autem mám nějaké drobné zkušenosti, napíšu zde pár postřehů. Co se týká motoru 2.0 HDI, při proběhu 120.tis. se projevila vadná řemenice při 110tis., vadné žhavící svíčky 115tis. jinak pouze běžný servis. Nevýhodou je váha motoru a tím trpící př. náprava - řešeno např. tím, že tam jsou litinová ramena - jsou pevnější ale nedají se měnit samostatně čepy - už se měnily obě, cenu už nevím přesně ale myslím ca 5tis/ks.
Bohužel dostupnost aut s dvojími posuvnými dveřmi na našem trhu v...
Ta ramena přední nápravy asi nebudou litinová, to by prd vydrželo... Zřejmě se jedná o zápustkové výkovky, povrch vypadá podobně jako litina ale pevnost je někde jinde...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.04.2006 22:53, Pro Berlingo
Asi bych jednoznačně doporučil Berlingo (P. Partner), pokud Vám nebude vadit "krabicovitý" vzhled. Zase oceníte lepší využitelnost na zadních sedadlech i v nákl. prostoru. Z vlastní zkušenosti vím, že prakticky všechny ND na renaulty obecně jsou o 20 - 100 % dražší, než na ostatní evr. auta (mimo MB, BMW, samozřejmě). Vyberte auto v lepší výbavě a není co řešit. Hodně štěstí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 11:16, K 1,9 dCi Renaultu
Myslím, že uváděný problém sklouzávání pomocného řemene do rozvodového byl problém motorů 1,9 dTi Renaultů včetně jeho drahé preventivní výměny (doporučeno i s vodním čerpadlem) a motor 1.9 dCi Renaultu by měl být již novější konstrukce přinášející zas jiné problémy - ale ty lze nalézt už asi u všech nových aut dík jejich značnému překotnému přetechnizování a souběžné výrobní nákladové optimalizaci výhodou je snad jejich průběžná výrazná unifikace i mezi značkami a modely ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 04.04.2006 11:24, RE: Pro Berlingo
Pepe napsal:
Asi bych jednoznačně doporučil Berlingo (P. Partner), pokud Vám nebude vadit "krabicovitý" vzhled. Zase oceníte lepší využitelnost na zadních sedadlech i v nákl. prostoru. Z vlastní zkušenosti vím, že prakticky všechny ND na renaulty obecně jsou o 20 - 100 % dražší, než na ostatní evr. auta (mimo MB, BMW, samozřejmě). Vyberte auto v lepší výbavě a není co řešit. Hodně štěstí.
Budeš se divit,ale i BMW je mnohdy levnější a to mluvím jen o originálech, osobní zkušenost clio a bmw compact.Na BMW byla většina dílů levnější.Vzhledem ke kvalitě renaultů jsou ceny jejich dílů skandální!!! Perlička na závěr renault 21 přední kapota 41 000 kč,motorek zadního stěrače 11 500kč. Když to známej uslyšel,málem tomu skladníkovi rozbil hubu :o) jo jo těžké to povolání u lichvářů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.05.2006 14:28, RE: Berlingo
Ivoss napsal:
Ta ramena přední nápravy asi nebudou litinová, to by prd vydrželo... Zřejmě se jedná o zápustkové výkovky, povrch vypadá podobně jako litina ale pevnost je někde jinde...
Litá ramena před. nápravy má pouze HDI a je to litina, cena značkového dílu 3400 kč. Ostatní motorizace mají výměnný spodní čep který přijde na 400 kč. Jsem prodejce autodílů a majitel Berlinga 1,9D
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.