0
zpět
 

diskuze k tématu: Chrysler Voyager 2,4i - 15 let věrné služby

kategorie zařazení tématu: americká vozidla
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 13.07.2017 13:57, světla
To přeleštění sice vyřeší situaci hned, ale časem to vyslepne znovu, to jsem už na vlastní oči taky viděl. Na internetu jsem viděl video, kde člověk po přeleštění aplikoval sprej s nějakým bezbarvým lakem, který filtruje UV, což zastaví to slepnutí. Nemám s tím vlastní zkušenost, ale myslím si, že to pomoci může.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 13.07.2017 13:58, hezky napsané
A jinak hezky napsané, i když málo technické, ale ne každý je strojař, že.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 13.07.2017 17:02, Voyager s V6
Mám k dispozici jej vídat často u nás na letišti, protože ho vlastní kolega modelář, co léta s obřími modely. Přeprava akrobata o rozpětí 3m je hračkou, zatímco on hodí do zadu trup a křídal bokem, ti s menšími auty musí sklápět sedačky a ti s SUV či MPV musí vozit trup na střeše a vypadat při tom jako paka. No nic, k autu? překvapuje mě kladný bod za nulovou korozi. Tek modelář má Voyagera již druhého (vždy pouze s V6) a co vidím, tak prahy a lemy hnijí vesele na obou. Obě auta dovezl z Itálie s LPG a v tomto ohledu chválí také - spotřeba 12-13l LPG/100 je parádní - má nádčrž na asi 90 litrů.. .
Jinak říkla, že automat je v pohodě, měnil jen oleje a filtry, díly přední nápravy a brzdy. Spolehlivost je prý výborná a ceny ND josu překvapivě nízké, zejména nějací kluci z OL servisují Ameriky za dobré peníze a on jezdí k nim. Celkově si myslím, že jde o auto s výborným poměrem cena/UH. Nebýt ovšem té koroze.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.