0
zpět
 

diskuze k tématu: Recenze ojetiny: Chrysler Voyager (2008-2015)

kategorie zařazení tématu: americká vozidla
marek.sakarFB
počet příspěvků22
datum registrace21.10.2013
Středa 04.05.2016 08:12, ...
Na Voyagera jsem koukal nějak čas při výběru auta do kterého se naskládáme s přítelkyní a třema psiskama a ročním nájezdem 25-30 tisíc. Tento článek mi akorát potvrzuje, že jsem udělal dobře a koupil si jiné vozidlo. Mám teď T5 long, sice jen 1,9TDi, ale drží
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Středa 04.05.2016 08:50, chrysler
já jsem tohle auto pořídil jako dodge grand caravan a s motorem 3.6 pentastar. jsem maximálně spokojený. spotřeba se ustálila na 13l/ 100 km, nyní najeto 6000 km. motor je tichý a když je potřeba jede jako ďas. podvozek není žádný hilight, ale uživatelsky je to příjemné auto. v servise kam jezdím mají tohle auto jako služební s 300 000 km, a překvapivvě to na něm není vidět. motor je klidný ajko v tom mém.
reagovat
Jimmy
počet příspěvků1
datum registrace20.08.2016
Sobota 20.08.2016 11:28, 2014 Lancia Voyager 2,8 CRD (131kW)
Já mám už 3. Voyagera, resp. první byl 2001 Dodge Grand Caravan 3,3 V6 (118 kW, dovoz z Kanady, jednoduché, celkem spolehlivé, levné na servis, spotřeba cca 11l/100km), pak jsem pořídil nový 2008 Dodge Grand Caravan 4,0 V6 (191 kW, dovoz z USA, relativně poruchové, nekvalitní materiály - holt první ročník výroby této generace, spotřeba cca 10,5l/100km, oproti verzi z 2001 ale generační náskok ve všem - hlavně v jízdních vlastnostech) a nakonec nyní mám 2014 Lancia Voyager 2,8 CRD (131kW). Lancia je zatím zcela bezporuchová (nyní najeto teprve 30tis km), dlouhodobá spotřeba cca 8l/100km, město neměsto.... Ta hlučnost motoru je opravdu trochu vyšší, ale spíš jde o celkovou akustickou pohodu v kabině a ta je výrazně lepší, než např. v VW T5, kde je sice motor o něco lépe odhlučněn, zato aerodynamický hluk a hluk od odvalování pneumatik proniká do kabiny o dost víc. V tomhle je Lancia lépe odhlučněna, jen ten motor je skoro stále slyšet. Narozdíl od T5 se ale ve 140 km/h dá mluvit s lidmi v kabině bez zvýšení hlasu, což se mi v T5 nedaří.... Jinak kvalita materiálů a hlavně jízdní vlastnosti jsou překvapivě dobré a ve srovnání s 2008 Dodge Grand Caravan výrazně lepší, Lancia je prostě nastavená na evropské silnice. Co mi ale nevyhovuje - neustálé přeřazování převodovky (6A), jakmile vjedete do menšího kopce, auto ihned podřadí, výkon a kroutící moment na tak těžký vůz moc nestačí. Na druhou stranu to stejné dělal benzínový 4,0 V6, také neustále přeřazoval, takže ta převodovka je asi tak nastavená. Dost vzpomínám na původní 4A převodovku v 2001 Dodge Grand Caravan, který zařadil 4. stupeň a přeřadil v podstatě až při zastavení....jinak vše vzal na 4. a výjimečně na 3.stupeň a obecně řadil hrozně málo. Když to ale shrnu, tak jsem s Lancií zatím spokojený, jízdní vlastnosti překvapivě dobré, spotřeba není příliš vysoká na to, že auto má skoro 2,5t, komfort jízdy bych řekl, že je na velmi dobré úrovni
reagovat
voyager
počet příspěvků1
datum registrace21.08.2016
Neděle 21.08.2016 08:56, Informace
Jen dodatek pro autora článku. Než začnu psát, tak si zjistím pravdivé informace. Tato modelová řada označovaná RT od roku 2008 se již nevyráběla ve zkrácené verzi Voyager. Už jen pouze Grand !!!
To ,že to nějakej další matla napíše do inzerátu v nadpisu neznamená pravdu.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pondělí 22.08.2016 12:33, RE: 2014 Lancia Voyager 2,8 CRD (131kW)
Jimmy napsal:
Já mám už 3. Voyagera, resp. první byl 2001 Dodge Grand Caravan 3,3 V6 (118 kW, dovoz z Kanady, jednoduché, celkem spolehlivé, levné na servis, spotřeba cca 11l/100km), pak jsem pořídil nový 2008 Dodge Grand Caravan 4,0 V6 (191 kW, dovoz z USA, relativně poruchové, nekvalitní materiály - holt první ročník výroby této generace, spotřeba cca 10,5l/100km, oproti verzi z 2001 ale generační náskok ve všem - hlavně v jízdních vlastnostech) a nakonec nyní mám 2014 Lancia Voyager 2,8 CRD (131kW). Lancia je zatím zcela bezporuchová (nyní najeto teprve 30tis km), dlouhodobá spotřeba cca 8l/100km, město neměsto.... Ta hlučnost motoru je opravdu trochu vyšší, ale spíš jde o celkovou akustickou pohodu v kabině a ta je výrazně lepší, než např. v VW T5, kde je sice motor o něco lépe odhlučněn, zato aerodynamický hluk a hluk od odvalování pneumatik proniká do kabiny o dost víc. V tomhle je Lancia lépe odhlučněna, jen ten motor je skoro stále slyšet. Narozdíl od T5 se ale ve 140 km/h dá mluvit s lidmi v kabině bez zvýšení hlasu, což se mi v T5 nedaří.... Jinak kvalita materiálů a hlavně jízdní vlastnosti jsou překvapivě dobré a ve srovnání s 2008 Dodge Grand Caravan výrazně lepší, Lancia je prostě nastavená na evropské silnice. Co mi ale nevyhovuje - neustálé přeřazování převodovky (6A), jakmile vjedete do menšího kopce, auto ihned podřadí, výkon a kroutící moment na tak těžký vůz moc nestačí. Na druhou stranu to stejné dělal benzínový 4,0 V6, také neustále přeřazoval, takže ta převodovka je asi tak nastavená. Dost vzpomínám na původní 4A převodovku v 2001 Dodge Grand Caravan, který zařadil 4. stupeň a přeřadil v podstatě až při zastavení....jinak vše vzal na 4. a výjimečně na 3.stupeň a obecně řadil hrozně málo. Když to ale shrnu, tak jsem s Lancií zatím spokojený, jízdní vlastnosti překvapivě dobré, spotřeba není příliš vysoká na to, že auto má skoro 2,5t, komfort jízdy bych řekl, že je na velmi dobré úrovni



Dobrý den, budeme rádi, když o svém voze napíšete recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Přeji Vám hezký den.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.